3000+ Deel 80 !!!
woensdag 9 februari 2011 om 19:03
quote:Cateautje schreef op 09 februari 2011 @ 19:01:
[...]
Ik ben cateautje omdat ik ooit een schat van een dameskat heb gehad, die zo heette.
Ehhh... hoe ziet de gemiddelde dameskat er uit??? Wij noemen dat Poes
Ik noem onze jongste poes (we hebben er totaal 3) altijd cadeautje want we hebben haar cadeau gekregen toen we gingen trouwen
[...]
Ik ben cateautje omdat ik ooit een schat van een dameskat heb gehad, die zo heette.
Ehhh... hoe ziet de gemiddelde dameskat er uit??? Wij noemen dat Poes
Ik noem onze jongste poes (we hebben er totaal 3) altijd cadeautje want we hebben haar cadeau gekregen toen we gingen trouwen
woensdag 9 februari 2011 om 19:05
quote:marmul schreef op 09 februari 2011 @ 19:03:
[...]
ohw en gefeliciteerd, bij drie berichten ben je lid!quote:Bianca40 schreef op 09 februari 2011 @ 19:04:
En na 3 postings ben je officieel lid Cateau! Whoehahahaha You can check out any time but you can never leave Whoehahahahaha das knap gedaan.
[...]
ohw en gefeliciteerd, bij drie berichten ben je lid!quote:Bianca40 schreef op 09 februari 2011 @ 19:04:
En na 3 postings ben je officieel lid Cateau! Whoehahahaha You can check out any time but you can never leave Whoehahahahaha das knap gedaan.
woensdag 9 februari 2011 om 19:09
quote:Cateautje schreef op 09 februari 2011 @ 19:07:
[...]
Ik weet niet of ik zo handig ben om mezelf dan te herkennen
Ik denk dat het voor jou Kaat gaat worden.. dat typt een stuk makkelijker dan die E-A-U.
Ik ben Bietje
Marmul is Mul, Mal, Marremot
Roos is gewoon Roos
Friezzzinnetje is gewoon Friezzz
Vilma is Vil
Gravinnetje is Vin
ehhh... valt mee toch?
[...]
Ik weet niet of ik zo handig ben om mezelf dan te herkennen
Ik denk dat het voor jou Kaat gaat worden.. dat typt een stuk makkelijker dan die E-A-U.
Ik ben Bietje
Marmul is Mul, Mal, Marremot
Roos is gewoon Roos
Friezzzinnetje is gewoon Friezzz
Vilma is Vil
Gravinnetje is Vin
ehhh... valt mee toch?