WW - We blijven doortellen
zondag 7 november 2010 om 18:37
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.
Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.
Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.
Onze resultaten tot nu toe*:
Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!
Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.
Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.
Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal
Ellen heeft haar streef bereikt!
Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0
naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2
Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.
Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.
Onze resultaten tot nu toe*:
Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!
Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.
Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.
Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal
Ellen heeft haar streef bereikt!
Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0
naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2
Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
donderdag 10 februari 2011 om 08:07
Nou vandaag weer een nieuwe start, net mijn bakje kwark met sinaasappel op, moet ook werken dus meer structuur.
Al moet ik zeggen dat die roti heerlijk klinkt, madelon.
Marjan, toch weer een halve kilo, bij mij komt die eraan in plaats van af, dus ga nu toch wel even weer hard aan het werk, als het lukt. het moet gewoon. Het ging zo goed. Ik wil niet falen, maar waarom ben ik niet zo sterk en laat ik me zo snel verleiden.
Elmanita, ik neem trouwens de franse magere kwark, ook lekker en 0%, 50 kcal. 4 eetlepels (50 gram) voor 2 punten. Moet wel bekennen dat ik de griekse nog niet heb geprobeerd.
Al moet ik zeggen dat die roti heerlijk klinkt, madelon.
Marjan, toch weer een halve kilo, bij mij komt die eraan in plaats van af, dus ga nu toch wel even weer hard aan het werk, als het lukt. het moet gewoon. Het ging zo goed. Ik wil niet falen, maar waarom ben ik niet zo sterk en laat ik me zo snel verleiden.
Elmanita, ik neem trouwens de franse magere kwark, ook lekker en 0%, 50 kcal. 4 eetlepels (50 gram) voor 2 punten. Moet wel bekennen dat ik de griekse nog niet heb geprobeerd.
donderdag 10 februari 2011 om 08:29
Hallo dames,
Ik realiseer me dat ik de nieuwkomers nog niet eens heb begroet. Welkom Madelon, Elmanita en Katrien! Leuk dat jullie meeschrijven op dit meest succesvolle ( ) afvaltopic!
Verder is er even een beetje radiostilte van mijn kant. Ik ben echt te druk momenteel. Zit 's avonds nog veel door te werken voor mijn vakantie en overdracht volgende week. En als ik even niet hoef door te werken, dan heb ik ook echt even geen puf om te forummen. Maar ik lees wel met een schuin oog mee. Ik ben ook al bijna 2 weken niet meer wezen sporten. Misschien vanavond of morgen maar weer eens een poging wagen. Maar mijn keukentafel, laptop en notitieblok op werk liggen bezaaid met "to do" lijstjes dus ik hoop dat ik nog een uurtje kan vinden.
WW-technisch gaat het wel goed. Vanmorgen zei de weegschaal 63,7, dus ik hoop dat ik dat resultaat minimaal kan vasthouden tot maandag. Misschien lukt het zelfs wel om op streef te zijn als ik volgende week vertrek!
Ik meld me dit weekend en/of begin volgende week zeker weer wat uitgebreider en reageer dan ook op jullie. Wat ik wel nog even wil zeggen; 0,5 kilo per week is heel gezond afvallen.
Werkze allemaal!
Ik realiseer me dat ik de nieuwkomers nog niet eens heb begroet. Welkom Madelon, Elmanita en Katrien! Leuk dat jullie meeschrijven op dit meest succesvolle ( ) afvaltopic!
Verder is er even een beetje radiostilte van mijn kant. Ik ben echt te druk momenteel. Zit 's avonds nog veel door te werken voor mijn vakantie en overdracht volgende week. En als ik even niet hoef door te werken, dan heb ik ook echt even geen puf om te forummen. Maar ik lees wel met een schuin oog mee. Ik ben ook al bijna 2 weken niet meer wezen sporten. Misschien vanavond of morgen maar weer eens een poging wagen. Maar mijn keukentafel, laptop en notitieblok op werk liggen bezaaid met "to do" lijstjes dus ik hoop dat ik nog een uurtje kan vinden.
WW-technisch gaat het wel goed. Vanmorgen zei de weegschaal 63,7, dus ik hoop dat ik dat resultaat minimaal kan vasthouden tot maandag. Misschien lukt het zelfs wel om op streef te zijn als ik volgende week vertrek!
Ik meld me dit weekend en/of begin volgende week zeker weer wat uitgebreider en reageer dan ook op jullie. Wat ik wel nog even wil zeggen; 0,5 kilo per week is heel gezond afvallen.
Werkze allemaal!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
donderdag 10 februari 2011 om 08:31
Es, jij gaat deze week trouwens al, als ik me niet vergis. Als ik je niet meer spreek: HEEEEELE goede reis en veel plezier. Je gaat naar het land wat bovenaan mijn wensenlijstje prijkt. Stiekem een heel klein beetje jaloers (maar dat mag ik denk ik niet te hard zeggen met mijn bijna 6-weekse vakantie voor de deur )
donderdag 10 februari 2011 om 09:31
Jullie hebben me geïnspireerd met kwark en gisteren een bak AH magere kwark gekocht. Net als ontbijt gegeten met Cruesli Volvezel erdoor. Normaal eet ik All Bran 's ochtends maar dat vind ik toch minder lekker. Al scheelt het wel in punten: All Bran = 3 punten en Cruesli 5... Tot nu toe heb ik elke dag punten overgehouden dus ik mag best wat meer eten. Gisteravond had ik weer een WW-recept gemaakt: kip met roerbakgroente en rijst. Vriend mistte een sausje, jammer dan...
Eetlijstje gisteren:
O twee Vitalu met filet americain
T bakje magere yoghurt, twee koffie verkeerd
L twee bruine boterhammen. Kipfilet en Slankie + augurk
T banaan, koffie verkeerd
D kip, roerbakgroenten en rijst
T twee Maria-biscuitjes
En gisteravond gesport, lekker bezig geweest met m'n nieuwe trainingsschema. Heb vandaag ook een nieuw shirt aan en m'n buik is echt platter aan het worden. Joehoe!
Eetlijstje gisteren:
O twee Vitalu met filet americain
T bakje magere yoghurt, twee koffie verkeerd
L twee bruine boterhammen. Kipfilet en Slankie + augurk
T banaan, koffie verkeerd
D kip, roerbakgroenten en rijst
T twee Maria-biscuitjes
En gisteravond gesport, lekker bezig geweest met m'n nieuwe trainingsschema. Heb vandaag ook een nieuw shirt aan en m'n buik is echt platter aan het worden. Joehoe!
donderdag 10 februari 2011 om 09:49
donderdag 10 februari 2011 om 10:35
Marjan en appel, geen probleem. Appel, waarom dan pas beginnen? Uitstel is afstel
Ik heb gister niet meer les 3 gelopen van Evy, was te moe na het snowboarden. Misschien vanavond en anders morgen want dan heb ik een vrije dag!
Gepland eetlijstje vandaag:
O : griekse 0% yoghurt met 2 zoete appels
L : 2 sesam crackers + 2 runda sesam. Beleg weet ik nog niet
T : appel en banaan
D: gekookte aardappels + veel overgebleven groente in de ovenschaal met groenteboulionnetje er over heen. Als toetje magere yoghurt + diepvriesaardbeien in de blender, nog over van gister echt heerlijk!
Dan heb ik nog wat puntjes over, maar die komen vast en zeker op!
Es, veeeel plezier op vakantie! Geniet er van!
Ik heb gister niet meer les 3 gelopen van Evy, was te moe na het snowboarden. Misschien vanavond en anders morgen want dan heb ik een vrije dag!
Gepland eetlijstje vandaag:
O : griekse 0% yoghurt met 2 zoete appels
L : 2 sesam crackers + 2 runda sesam. Beleg weet ik nog niet
T : appel en banaan
D: gekookte aardappels + veel overgebleven groente in de ovenschaal met groenteboulionnetje er over heen. Als toetje magere yoghurt + diepvriesaardbeien in de blender, nog over van gister echt heerlijk!
Dan heb ik nog wat puntjes over, maar die komen vast en zeker op!

Es, veeeel plezier op vakantie! Geniet er van!
donderdag 10 februari 2011 om 10:55
Jo, ik ga over een maand 3 weken naar India. Als ik zou beginnen met hardlopen, wordt mijn schema met 3 weken onderbroken. Daar doorzetten gaat sowieso niet lukken, al was het maar om het simpele feit dat we gaan backpacken en ik dus zo weinig mogelijk mee wil/kan nemen. Daarbij moet ik voor mezelf nog even de voors en tegens afwegen. Ik heb een aantal hardlopers in de familie en hoewel ik zie hoe het enerzijds veel voldoening geeft, zie ik aan de andere kant dat het een behoorlijk blessuregevoelige sport is. Vind het echt lastig... De vrijheid om het te doen wanneer je wilt lijkt me heerlijk, maar ik weet van mezelf dat die vrijheid ook makkelijk overgaat in "mwoah, vandaag heb ik geen zin en morgen komt niet uit". En wat ik al zei, ik heb nog steeds een hardlooptrauma van al die stomme testjes op de middelbare school...
donderdag 10 februari 2011 om 12:47
quote:bentetje73 schreef op 09 februari 2011 @ 21:34:
o, madelon (je heet zoals ik heet:) ), ik ben jaloers op jouw verse eigengemaakte roti!!!!
Wat leuk! We zijn naamgenootjes
Mijn eetlijstje:
O: gekookt ei
4 cracottes met fricandeau en kipfilet
T: 4 walnoten, banaan
L: 2 boterhammen met fricandeau
T: Kiwi cherrytomaten, 2 boterhammen met ham
D:Halve roti pannenkoek, 1 aardappel, kouseband en half stukje kipfilet. (nog over van gisteren)
T: magere yoghurt met walnoten
ja , moet weer aan het werk.......
Veel plezier op vakantie!
En appeltje echt leuk India! , wil ik ook nog wel eens heen.
o, madelon (je heet zoals ik heet:) ), ik ben jaloers op jouw verse eigengemaakte roti!!!!
Wat leuk! We zijn naamgenootjes
Mijn eetlijstje:
O: gekookt ei

T: 4 walnoten, banaan
L: 2 boterhammen met fricandeau
T: Kiwi cherrytomaten, 2 boterhammen met ham
D:Halve roti pannenkoek, 1 aardappel, kouseband en half stukje kipfilet. (nog over van gisteren)
T: magere yoghurt met walnoten
ja , moet weer aan het werk.......
Veel plezier op vakantie!
En appeltje echt leuk India! , wil ik ook nog wel eens heen.
donderdag 10 februari 2011 om 16:31
Wat gaaf Appel, India! Ga je een rondreis maken?
Ik ben trots op mezelf, een collega ging trakteren (2e deze week!) en de hele dag hebben er allemaal lekkere koeken direct onder m'n neus gelegen. Maar hij had heel lief eierkoeken voor mij meegenomen dus ik heb het bij één eierkoek gelaten. Joehoe!
Eetlijstje vandaag
O magere kwark met Quacker Volvezel noten
T eierkoek, koffie verkeerd
L twee bruine boterhammen met filet americain + rauwkost. Karnemelk en twee kiwi's
T mandarijn, appel, Opkikker
D pasta-ovenschotel met broccoli (ww-recept)
Ik ben trots op mezelf, een collega ging trakteren (2e deze week!) en de hele dag hebben er allemaal lekkere koeken direct onder m'n neus gelegen. Maar hij had heel lief eierkoeken voor mij meegenomen dus ik heb het bij één eierkoek gelaten. Joehoe!
Eetlijstje vandaag
O magere kwark met Quacker Volvezel noten
T eierkoek, koffie verkeerd
L twee bruine boterhammen met filet americain + rauwkost. Karnemelk en twee kiwi's
T mandarijn, appel, Opkikker
D pasta-ovenschotel met broccoli (ww-recept)
donderdag 10 februari 2011 om 18:44
Nero: Cruesli tikt aan hè, dat is vreselijk! Ook ik ga liever voor cruesli (van Quacker met chocola, mm!), maar hou het nu gewoon bij ongezoete (saaie) muesli. Daarvan is 20 gram ook al 2 punten en 20 gram is echt niet veel.. En wat goed dat die collega eierkoeken voor je heeft meegenomen!
Finette: Kom dame, schouders eronder en onthouden waar je het voor doet. Het is zó zonde om nu te stoppen! Je bent al hartstikke ver! Niet doen hoor! Even streng zijn voor jezelf, je komt vanzelf weer in het gareel!
Appeltje: Jij gaat lekker snel dan ja! Mijn doel is om op mijn 20e verjaardag op 25 april op streefgewicht te zijn (= 75 kilo) dus ik heb nog 2,5 maand voor 5,6 kilo. Moet lukken toch?
En India, gaaf zeg! Land van extreme tegengestelden (megarijk vs. straatarm). Veel plezier daar!
Es: Alvast een hééle fijne vakantie!
Winterdip: Hard werken met een fijne vakantie in het vooruitzicht, héérlijk!
Hier gaat het goed. Ik heb de halve kilo inmiddels omarmd haha! En natuurlijk gaan we gewoon keihard door. Ben zelfs door de regen gefietst vandaag, een hele opgave voor mij sinds ik m'n rijbewijs heb!
O: 2 knäckebröd met becel light en ham, 100 gram magere kwark, een paar witte druiven en een gekookt eitje.
T: Appel
L: Een boterham en 3 knäckebröd met philadelphia light en rauwkost, een glas optimel.
T: Opkikker kip en All Bran vezelrijke reep
A: Ribkarbonade, gekookte aardappels, sperziebonen en appelmoes. Als toetje 150 gram optimel chocoladevla.
Nog 4,5 punt over, maar ook die komen wel op hoor, haha!
Finette: Kom dame, schouders eronder en onthouden waar je het voor doet. Het is zó zonde om nu te stoppen! Je bent al hartstikke ver! Niet doen hoor! Even streng zijn voor jezelf, je komt vanzelf weer in het gareel!
Appeltje: Jij gaat lekker snel dan ja! Mijn doel is om op mijn 20e verjaardag op 25 april op streefgewicht te zijn (= 75 kilo) dus ik heb nog 2,5 maand voor 5,6 kilo. Moet lukken toch?

Es: Alvast een hééle fijne vakantie!
Winterdip: Hard werken met een fijne vakantie in het vooruitzicht, héérlijk!
Hier gaat het goed. Ik heb de halve kilo inmiddels omarmd haha! En natuurlijk gaan we gewoon keihard door. Ben zelfs door de regen gefietst vandaag, een hele opgave voor mij sinds ik m'n rijbewijs heb!
O: 2 knäckebröd met becel light en ham, 100 gram magere kwark, een paar witte druiven en een gekookt eitje.
T: Appel
L: Een boterham en 3 knäckebröd met philadelphia light en rauwkost, een glas optimel.
T: Opkikker kip en All Bran vezelrijke reep
A: Ribkarbonade, gekookte aardappels, sperziebonen en appelmoes. Als toetje 150 gram optimel chocoladevla.
Nog 4,5 punt over, maar ook die komen wel op hoor, haha!
donderdag 10 februari 2011 om 20:08
wat ontzettend aardig zeg, van die collega!
Help even, ging es of winterdip nou naarArgentinië? en waar gaat de ander dan naar toe?
O: 2 crackers, filet amercain
T: magere yoghurt met rode bessen
L: 2 boterhammen met 20+kaas, cup a soup, 2 pruimen
T: plak kaas, 1 mini bounty
D: gekookte aardappel, broccoli, tartaartje met chamignons.
0%yoghurt met honing toe.
Zo nog een biscuitje bij de thee denk ik bij de Mol.
Help even, ging es of winterdip nou naarArgentinië? en waar gaat de ander dan naar toe?
O: 2 crackers, filet amercain
T: magere yoghurt met rode bessen
L: 2 boterhammen met 20+kaas, cup a soup, 2 pruimen
T: plak kaas, 1 mini bounty
D: gekookte aardappel, broccoli, tartaartje met chamignons.
0%yoghurt met honing toe.
Zo nog een biscuitje bij de thee denk ik bij de Mol.
donderdag 10 februari 2011 om 20:25
ow meiden, ik kom er maar niet in. Ik zondig niet vreselijk maar toch gaat het niet goed. Ik ben te druk om te schrijven, loop mezelf voorbij, heb alleen maar zieke kinderen of ben zelf gammel. Boehoe Ik ben geen vriendjes met het schaap deze week.
Ben mijn motivatie echt even helemaal kwijt.....
Ben mijn motivatie echt even helemaal kwijt.....
Slapen is goud
donderdag 10 februari 2011 om 20:36
Kom op Noppie, niet je motivatie kwijtraken nu! Kom je aan? Blijf je gelijk? Misschien een keer het schaap overslaan en niet te veel focussen op je gewicht maar ook naar je zelf kijken. Je gaat hartstikke goed en even de ww-weg kwijt zijn is niet erg als je het vervolgens maar weer kunt oppakken! Dus, schrijven, hier je eetlijstjes posten, je kunt het!
Appeltje, India, heerlijk! Ga je ook een tijgerpark bezoeken?
Winterdip, wanneer ga jij op vakantie?
Marjan, heb je les 3 al gelopen? Ik had gister gemoeten maar het lukte niet meer na snowboardles en vandaag is het zo slecht weer. Morgen ben ik lekker vrij dus ga in de ochtend meteen les 3 doen!
Appeltje, India, heerlijk! Ga je ook een tijgerpark bezoeken?
Winterdip, wanneer ga jij op vakantie?
Marjan, heb je les 3 al gelopen? Ik had gister gemoeten maar het lukte niet meer na snowboardles en vandaag is het zo slecht weer. Morgen ben ik lekker vrij dus ga in de ochtend meteen les 3 doen!
donderdag 10 februari 2011 om 21:53
donderdag 10 februari 2011 om 22:21
Hai, ik ga naar Argentinie en Winterdip naar Thailand (Thailand toch? iig iets in Azie).
Maar ik ga pas zaterdag. Jullie hebben nog even last van mij.
Vanavond weer even naar de WW-cursus geweest. En ik was daar met kleren (laarzen!) aan 77,1. Gaat goed. Nu moet ik dat alleen houden tijdens de vakantie. Na de cursus maar meteen langs de snackbaar gereden want dat had ik al heel lang niet meer gehad. Zal vast mijn lijn geen goed gedaan hebben, maar ach mijn volgende officiele weegmoment is pas over vijf weken....
Maar ik ga pas zaterdag. Jullie hebben nog even last van mij.
Vanavond weer even naar de WW-cursus geweest. En ik was daar met kleren (laarzen!) aan 77,1. Gaat goed. Nu moet ik dat alleen houden tijdens de vakantie. Na de cursus maar meteen langs de snackbaar gereden want dat had ik al heel lang niet meer gehad. Zal vast mijn lijn geen goed gedaan hebben, maar ach mijn volgende officiele weegmoment is pas over vijf weken....
donderdag 10 februari 2011 om 22:23
Zet hem op Nop. Iedereen heeft wel eens een mindere week, wordt vanzelf weer beter.
Bentetje, Es gaat naar Argentinië. Ik ga naar Azië. Appeltje dus naar India. Heerlijk he, al die reizen? Ik ga eens een rondje kledingkast doen nu. Weinig tijd tot mijn vakantie maar nog wel heel veel te doen. Dus ik ga maar vast wat voorwerken, voordat ik straks diep in de nacht voor vertrek nog op zoek ben naar 'dat ene leuke strandjurkje'....
Bentetje, Es gaat naar Argentinië. Ik ga naar Azië. Appeltje dus naar India. Heerlijk he, al die reizen? Ik ga eens een rondje kledingkast doen nu. Weinig tijd tot mijn vakantie maar nog wel heel veel te doen. Dus ik ga maar vast wat voorwerken, voordat ik straks diep in de nacht voor vertrek nog op zoek ben naar 'dat ene leuke strandjurkje'....
vrijdag 11 februari 2011 om 08:09
jeetje, die eetlijstjes moet ik ok maar eens gaan neerzetten. Ga alleen tussen de middag lunchen met een zakenrelatie in een Indisch restaurant dus daar gaan mijn 42 punten vrees ik. Maar goed vanavond les 2 va Evy dus dat scheelt misschien iets.
Wat wegen betreft, doen jullie dat altijd in dezelfde kleren? Ik ga altijd in dezelfde spijkerbroek, shirt, en all stars zodat ik weet dat het verschil daar niet aan kan liggen. En vaak nog snel even plassen
Wat wegen betreft, doen jullie dat altijd in dezelfde kleren? Ik ga altijd in dezelfde spijkerbroek, shirt, en all stars zodat ik weet dat het verschil daar niet aan kan liggen. En vaak nog snel even plassen
vrijdag 11 februari 2011 om 09:13
En Es heb je genoten van je verdiende snackbar voer?
Katrien lunchen voor je werk is altijd lastig he? Zeker als je naar zoeits gaat als een Indisch restaurant, misschien maar veel rijst eten (geen idee hoeveel punten dat is eigenlijk)?
Lijstje van vandaag:
O: vitalu en wasa met slankie en filet americain, optimel kokos
T: appel en mandarijn
L: 3 boterhammen, achterham, linera grillworst en slankie 20+ kaas (jakkes!!, maar moet op...)
T: snack a jack, AH meuslireep en evt nog fruit
D: aardappels, valess en wortels
T: kijken hoeveel punten er nog over zijn misschien nog optimel kwark
Morgen weer op de weegschaal, ben de hele week al opgeblazen dus zal wel niet veel soeps worden ben ik bang...
Katrien lunchen voor je werk is altijd lastig he? Zeker als je naar zoeits gaat als een Indisch restaurant, misschien maar veel rijst eten (geen idee hoeveel punten dat is eigenlijk)?
Lijstje van vandaag:
O: vitalu en wasa met slankie en filet americain, optimel kokos
T: appel en mandarijn
L: 3 boterhammen, achterham, linera grillworst en slankie 20+ kaas (jakkes!!, maar moet op...)
T: snack a jack, AH meuslireep en evt nog fruit
D: aardappels, valess en wortels
T: kijken hoeveel punten er nog over zijn misschien nog optimel kwark
Morgen weer op de weegschaal, ben de hele week al opgeblazen dus zal wel niet veel soeps worden ben ik bang...
vrijdag 11 februari 2011 om 09:27
Snackbar was best lekker. Vandaag nog even een gezond dagje en dan vakantie.
Katrien, ik heb steeds weer iets anders aan naar de cursus, wat er idd al toe geleid heeft dan ik in sommige weken 'afgevallen' was terwijl de weegschaal naakt iets anders zij, maar ook soms dat ik 'aangekomen' was terwijl ik gelijk was gebleven of er zelfs iets af was.
Gisteren bedacht ik de laat dat die laarzen al een keer bron van grote teleustelling waren. Die wegen namelijk een kilo meer dan andere schoenen van mij. Tja, doen was ik eenmal op weg en zoveel maakt het niet uit. Er was blijkbaar toch nog genoeg af voor een goed afvalresultaat.
Ik houd het gewicht van de weight watchers ook niet als richtlijn voor mijzelf. Voor mijzelf houd ik het gewicht op maandag hier in de tabel aan. Ik wil wel graag uiteindelijk dat lifetime membership van de weight watchers, omdat mij dat een goede stock achter de deur lijkt een keer per maand daar te gaan wegen. En ik vind het ook gezellig.
Mijn streefgewicht op de cursus is 75 kilo. Als ik dat weeg s'avonds met eten op en kleren aan, dan is het goed. Vandaar dat ik voor maandagochtend naakt graag de 72 kilo wil halen.
Katrien, ik heb steeds weer iets anders aan naar de cursus, wat er idd al toe geleid heeft dan ik in sommige weken 'afgevallen' was terwijl de weegschaal naakt iets anders zij, maar ook soms dat ik 'aangekomen' was terwijl ik gelijk was gebleven of er zelfs iets af was.
Gisteren bedacht ik de laat dat die laarzen al een keer bron van grote teleustelling waren. Die wegen namelijk een kilo meer dan andere schoenen van mij. Tja, doen was ik eenmal op weg en zoveel maakt het niet uit. Er was blijkbaar toch nog genoeg af voor een goed afvalresultaat.
Ik houd het gewicht van de weight watchers ook niet als richtlijn voor mijzelf. Voor mijzelf houd ik het gewicht op maandag hier in de tabel aan. Ik wil wel graag uiteindelijk dat lifetime membership van de weight watchers, omdat mij dat een goede stock achter de deur lijkt een keer per maand daar te gaan wegen. En ik vind het ook gezellig.
Mijn streefgewicht op de cursus is 75 kilo. Als ik dat weeg s'avonds met eten op en kleren aan, dan is het goed. Vandaar dat ik voor maandagochtend naakt graag de 72 kilo wil halen.
vrijdag 11 februari 2011 om 10:00
vrijdag 11 februari 2011 om 11:16
Het lifetime membership bestaat alleen bij de cursusen. Als je je streef bereikt en 6 weken (of beter gezegd 6 betaalde bijenkomsten) houdt, dan mag je voortaan je leven lang gratis naar de weight-watchers. Mits je je streefgewicht niet meer dan 2 kilo oveschrijt, anders moet je weer betalen totdat je weer op streef bent.
Ik wil dat zeker een tijd doen.
Ik wil dat zeker een tijd doen.

vrijdag 11 februari 2011 om 11:45
Whoo, morgen al. Heeeele fijne vakantie Es!!! Geniet!
Hier een wat moeilijke WW-week. Meer gesnaaid dan ik van mezelf gewend ben sinds ik begonnen ben met WW-en. Elke dag begin ik goed en dan gaat het toch in de loop van de dag mis. Ach, misschien geef ik mijn stofwisseling wel de schrik van zijn leven zo en komt het toch nog goed. Goed komen doet het hoe dan ook wel. Ik moet alleen wat meer geduld hebben.
Vanmorgen en gister ontbeten met all bran flakes plus. Daar zitten megaveel vezels in. Ik vind het niet zo lekker als Special K en weetabix, maar het is goed te eten. Ik doe dan 40 gram met magere melk. Net met een beetje suiker erbij, gister zonder. Die suiker maakt geen verschil, dus die laat ik de volgende keer wel weer weg.
Gisteravond uit eten geweest met een mevrouw die iets bijzonders op onze bruiloft gaat doen. Zo leuk, al die voorbereidingen. Ik had een salade met parmaham en peer. Weinig olie en verder geen puntenspullen erdoor. Wel een klein beetje brood erbij.
Noppie, hou vol hoor! ´t Komt goed!!!
Hier een wat moeilijke WW-week. Meer gesnaaid dan ik van mezelf gewend ben sinds ik begonnen ben met WW-en. Elke dag begin ik goed en dan gaat het toch in de loop van de dag mis. Ach, misschien geef ik mijn stofwisseling wel de schrik van zijn leven zo en komt het toch nog goed. Goed komen doet het hoe dan ook wel. Ik moet alleen wat meer geduld hebben.
Vanmorgen en gister ontbeten met all bran flakes plus. Daar zitten megaveel vezels in. Ik vind het niet zo lekker als Special K en weetabix, maar het is goed te eten. Ik doe dan 40 gram met magere melk. Net met een beetje suiker erbij, gister zonder. Die suiker maakt geen verschil, dus die laat ik de volgende keer wel weer weg.
Gisteravond uit eten geweest met een mevrouw die iets bijzonders op onze bruiloft gaat doen. Zo leuk, al die voorbereidingen. Ik had een salade met parmaham en peer. Weinig olie en verder geen puntenspullen erdoor. Wel een klein beetje brood erbij.
Noppie, hou vol hoor! ´t Komt goed!!!
vrijdag 11 februari 2011 om 13:59
Wauw dat klinkt als een pittige uitdaging Es, maar wel een hele goede stok achter de deur volgens mij!
@Meave: ik heb vanochtend ook maar weer All Bran (fruit 'n fibre) gegeten, ik vind het ook minder lekker maarja... Vind je yoghurt ook lekker? Ik vind het dan iets meer vullen dan met melk. Lijkt me ook heel leuk die voorbereidingen voor De Dag!
@Meave: ik heb vanochtend ook maar weer All Bran (fruit 'n fibre) gegeten, ik vind het ook minder lekker maarja... Vind je yoghurt ook lekker? Ik vind het dan iets meer vullen dan met melk. Lijkt me ook heel leuk die voorbereidingen voor De Dag!