Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ook nog even bericht 700 en dan mag een ander weer
4 6 op een rij Juultje

Ik was weer later klaar vandaag,kwam bij de kapper en alles zat vol dus toen ben ik naar het filiaal in het centrum gereden en kon gelijk plaatsnemen.Prettig

Ik heb nu meer een bob maar niet een heel nette/tuttige.

Lachen dat ie gaat paardrijden,ik heb dat weleens gedaan en de dag erna kon ik bijna niet lopen van de spierpijn,vooral bij mn ribben.Het is al zeker 100 jaar geleden maar ik voel het nog als ik eraan terug denk

Hebben ze goed weer?

Ik was er in dezelfde periode en t was een verademing,heerlijk weer in wintertijd.

Hoewel het nu ook niet koud is,ik loop zonder jas buiten
Hi ik doe weer een poging op het forum hahaha, misschien dat we dan de 700 halen? Snap het wel dan wil je het forum ook goed afsluiten. BTW ik heb wel gestemd(baard)En die datumprikker werkt niet of ik doe iets niet goed :-)))

Vorige week iets leuk gedaan. Samen met mijn broertje en schoonzus meegedaan aan een fotoshoot voor 35+. Wij staan ingeschreven bij een modellenbureau voor 35+ en zijn toen gekozen voor een fotoshoot. Weer een ervaring rijker. Solliciteren vlot nog steeds niet. Veel brieven verstuurd nog maar 1 x een gesprek gehad. Dus ik denk dat ik me maar moet richten op mijn nageltjes haha.
Het is heel lekker daar, een graad of 30. Ik heb vroeger een tijdje paard gereden (9-11 jaar ofzo), ik weet niet of ik er zo snel weer op zou stappen.

Hoe lang ben jij er toen geweest?

Even gespiekt waar ze nu zijn: Tussen de tabaksheuvels.
Hee Eef,wat toevallig
He Eef, leuk je te zien!

700 is al gelukt hoor, we gaan voor de 1000

Balen dat het solliciteren nog niet opschiet. Hoe gaat het met de nagels dan? Wordt dat wat?
Ik ben er 23 dagen geweest,eerst flydrive en daarna verlenging in Guardalavaca.

Eef,ik zag het op hyves maar kon de site niet openen.Leuk dat je langskomt!!
Trouwens Eef: Dit onderwerp heeft 706 reacties

We hebben de 700 gehaald Nu op naar de 1000

Ik heb bij de Hema lekker borrelsnackjes gehaald,we hadden even een break nodig met wat lekkers,heerlijk is het.Glaasje wijn erbij

J vindt het ook niet erg
Lekker! Hema heeft wel lekkere dingen he.

Ik ga zo maar eens wat kindjes verzamelen op de opvang.
Heerlijk.We hebben mini kaasbroodjes en mini kipsate hapjes.En foccacia

Hier ben ik geweest op Cuba,de laatste week:http://www.tripadvisor.com/LocationPhot ... _Cuba.html
quote:Juultje schreef op 11 februari 2011 @ 17:01:

Lekker! Hema heeft wel lekkere dingen he.

Ik ga zo maar eens wat kindjes verzamelen op de opvang.Neem je wel de goeie kindjes mee?
Bij de Hema hadden ze ook cd's voor 4,95 Ik heb er eentje van Boudewijn de Groot gekocht,ben via de rondweg omgereden naar huis,lekker meegeblérd.Luchtte op joh (een bepaald iemand op mn werk was super-irri vandaag)
Ziet er goed uit, Luni!

Lekker kan dat zijn he, muziek goed hard en meebleren, even alle frustraties eruit.

Haha, ja, ik heb wel de goede kinderen meegenomen (geloof ik ).
Kijk je in je achteruitkijkspiegel,zie je opeens 2 koppies die je alleen van de opvang kent maar echt niet jouw kinderen zijn

Wij zijn er even een uurtje tussenuit geknepen,ff getukt,heer-lijk!

Tot er iemand aanbelde Wie belt er nou aan bij een huis dat helemaal donker is,grmbl

We hebben genoeg gesnackt,geen trek meer nu

Hmm, nee, zou ik ook niet snel aanbellen nee. Hoewel mijn huis er nu ook erg donker uitziet vanaf de straatkant. Heb je open gedaan?
Welnee,t duurde even voor ik terug was uit dromenland, J idem dito.

Heb je het nieuws over Egypte gezien,t lijkt verdorie wel of ze het eurovisie-songfestival hebben gewonnen Wat een gedoe
Ja, ik zag het net. Ik denk dat ze wel wat blijer zijn dan na het winnen van het songfestival

Hier houdt het maar niet op: ik ontdekte net bultjes bij JZ, zeer waarschijnlijk waterpokken...
Haha,ja denk het ook. Ik heb nooit aan Egypte gedacht als een dictatuur.

Oh balen zeg! En nu? Hij is natuurlijk net uit het ziekenhuis enzo
Het kan geen kwaad verder (heb wel even de hap gebeld), hij kan er misschien wat zieker van zijn dan anders, omdat hij net geopereerd is. Ik had van alles verwacht: buisjes die zijn oor uitspoelen, oorontsteking die niet overgaat, maar geen waterpokken. Ik had JM gesmst en die belde een uurtje terug. Ik in tranen aan de telefoon, maar wel fijn hem even gesproken te hebben. Ik heb echt spijt van hoe ik deze operatie heb gepland...
Och toch

Soms is het niet anders,anders had je misschien wel een paar maanden moeten wachten.
Dan was in ieder geval JM thuis geweest.
Ja,dat is natuurlijk zo...Maar een paar maanden met een zieke JZ ,.steeds oorontsteking enzo, is het ook niet.

Wel fijn dat ie redelijk snel belde.

Heeft ie het in de opvang opgelopen denk je,of in het ziekenhuis?

Hopelijk krijgen jullie een rustige nacht,kan iedereen wel even hebben denk ik.
Nee, dat is ook niet fijn, daar heb je gelijk in. Ik denk dat hij het in de opvang heeft opgelopen, ziekenhuis is te kort geleden.

Er is geen bal op tv vanavond, kijken jullie iets?
Ik heb geen idee hoelang zoiets duurt voor het zich ontwikkelt.

J kijkt Animal Planet,ik kijk pc ,beetje op viva,beetje twitteren en wat mailen.Heb nog maar een glaasje wijn ingeschonken,lekker!

Het is sowieso triest gesteld met de nederlandse tv,als je niet van talentenshows houdt is er helemaal weinig.Ik wil nog weleens bzv kijken op zondagavond en Dr House maar verder kan ik me geen interessante programma's voor de geest halen.

Had laatst wat films mee van mn vader,o.a. met Harisson Ford.Eentje leek wel interessant(What lies beneath) maar ik vond 'm bloedstollend Niet verwacht van mn vader haha,echt erg eng!

Ik heb m met opgetrokken benen uitgekeken.Brr
Ik heb uit nood maar weer X factor aangezet, maar eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met al die talentenjachten. Maar is nog altijd beter dan Sterren dansen op het ijs, dat is pas echt erg.

House is leuk, is nu elke dag, wel herhalingen, maar soms leuk om te zien. Wie is de mol kijk ik en Masterchef is ook leuk. Dat neem ik op, want dan is het kinderbedtijd.

Die film ken ik niet, maar klinkt niet als iets voor mij, brrrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven