Kletsgroepje LV
vrijdag 11 februari 2011 om 16:36
4 6 op een rij Juultje
Ik was weer later klaar vandaag,kwam bij de kapper en alles zat vol dus toen ben ik naar het filiaal in het centrum gereden en kon gelijk plaatsnemen.Prettig
Ik heb nu meer een bob maar niet een heel nette/tuttige.
Lachen dat ie gaat paardrijden,ik heb dat weleens gedaan en de dag erna kon ik bijna niet lopen van de spierpijn,vooral bij mn ribben.Het is al zeker 100 jaar geleden maar ik voel het nog als ik eraan terug denk
Hebben ze goed weer?
Ik was er in dezelfde periode en t was een verademing,heerlijk weer in wintertijd.
Hoewel het nu ook niet koud is,ik loop zonder jas buiten
Ik was weer later klaar vandaag,kwam bij de kapper en alles zat vol dus toen ben ik naar het filiaal in het centrum gereden en kon gelijk plaatsnemen.Prettig
Ik heb nu meer een bob maar niet een heel nette/tuttige.
Lachen dat ie gaat paardrijden,ik heb dat weleens gedaan en de dag erna kon ik bijna niet lopen van de spierpijn,vooral bij mn ribben.Het is al zeker 100 jaar geleden maar ik voel het nog als ik eraan terug denk
Hebben ze goed weer?
Ik was er in dezelfde periode en t was een verademing,heerlijk weer in wintertijd.
Hoewel het nu ook niet koud is,ik loop zonder jas buiten
vrijdag 11 februari 2011 om 16:38
Hi ik doe weer een poging op het forum hahaha, misschien dat we dan de 700 halen? Snap het wel dan wil je het forum ook goed afsluiten. BTW ik heb wel gestemd(baard)En die datumprikker werkt niet of ik doe iets niet goed
))
Vorige week iets leuk gedaan. Samen met mijn broertje en schoonzus meegedaan aan een fotoshoot voor 35+. Wij staan ingeschreven bij een modellenbureau voor 35+ en zijn toen gekozen voor een fotoshoot. Weer een ervaring rijker. Solliciteren vlot nog steeds niet. Veel brieven verstuurd nog maar 1 x een gesprek gehad. Dus ik denk dat ik me maar moet richten op mijn nageltjes haha.
Vorige week iets leuk gedaan. Samen met mijn broertje en schoonzus meegedaan aan een fotoshoot voor 35+. Wij staan ingeschreven bij een modellenbureau voor 35+ en zijn toen gekozen voor een fotoshoot. Weer een ervaring rijker. Solliciteren vlot nog steeds niet. Veel brieven verstuurd nog maar 1 x een gesprek gehad. Dus ik denk dat ik me maar moet richten op mijn nageltjes haha.
vrijdag 11 februari 2011 om 16:41
vrijdag 11 februari 2011 om 16:49
vrijdag 11 februari 2011 om 17:13
Heerlijk.We hebben mini kaasbroodjes en mini kipsate hapjes.En foccacia
Hier ben ik geweest op Cuba,de laatste week:http://www.tripadvisor.com/LocationPhot ... _Cuba.html
Hier ben ik geweest op Cuba,de laatste week:http://www.tripadvisor.com/LocationPhot ... _Cuba.html
vrijdag 11 februari 2011 om 19:19
Kijk je in je achteruitkijkspiegel,zie je opeens 2 koppies die je alleen van de opvang kent maar echt niet jouw kinderen zijn
Wij zijn er even een uurtje tussenuit geknepen,ff getukt,heer-lijk!
Tot er iemand aanbelde Wie belt er nou aan bij een huis dat helemaal donker is,grmbl
We hebben genoeg gesnackt,geen trek meer nu
Wij zijn er even een uurtje tussenuit geknepen,ff getukt,heer-lijk!
Tot er iemand aanbelde Wie belt er nou aan bij een huis dat helemaal donker is,grmbl
We hebben genoeg gesnackt,geen trek meer nu
vrijdag 11 februari 2011 om 19:42
vrijdag 11 februari 2011 om 20:11
Het kan geen kwaad verder (heb wel even de hap gebeld), hij kan er misschien wat zieker van zijn dan anders, omdat hij net geopereerd is. Ik had van alles verwacht: buisjes die zijn oor uitspoelen, oorontsteking die niet overgaat, maar geen waterpokken. Ik had JM gesmst en die belde een uurtje terug. Ik in tranen aan de telefoon, maar wel fijn hem even gesproken te hebben. Ik heb echt spijt van hoe ik deze operatie heb gepland...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 11 februari 2011 om 20:23
vrijdag 11 februari 2011 om 20:44
Ik heb geen idee hoelang zoiets duurt voor het zich ontwikkelt.
J kijkt Animal Planet,ik kijk pc ,beetje op viva,beetje twitteren en wat mailen.Heb nog maar een glaasje wijn ingeschonken,lekker!
Het is sowieso triest gesteld met de nederlandse tv,als je niet van talentenshows houdt is er helemaal weinig.Ik wil nog weleens bzv kijken op zondagavond en Dr House maar verder kan ik me geen interessante programma's voor de geest halen.
Had laatst wat films mee van mn vader,o.a. met Harisson Ford.Eentje leek wel interessant(What lies beneath) maar ik vond 'm bloedstollend Niet verwacht van mn vader haha,echt erg eng!
Ik heb m met opgetrokken benen uitgekeken.Brr
J kijkt Animal Planet,ik kijk pc ,beetje op viva,beetje twitteren en wat mailen.Heb nog maar een glaasje wijn ingeschonken,lekker!
Het is sowieso triest gesteld met de nederlandse tv,als je niet van talentenshows houdt is er helemaal weinig.Ik wil nog weleens bzv kijken op zondagavond en Dr House maar verder kan ik me geen interessante programma's voor de geest halen.
Had laatst wat films mee van mn vader,o.a. met Harisson Ford.Eentje leek wel interessant(What lies beneath) maar ik vond 'm bloedstollend Niet verwacht van mn vader haha,echt erg eng!
Ik heb m met opgetrokken benen uitgekeken.Brr
vrijdag 11 februari 2011 om 20:50
Ik heb uit nood maar weer X factor aangezet, maar eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met al die talentenjachten. Maar is nog altijd beter dan Sterren dansen op het ijs, dat is pas echt erg.
House is leuk, is nu elke dag, wel herhalingen, maar soms leuk om te zien. Wie is de mol kijk ik en Masterchef is ook leuk. Dat neem ik op, want dan is het kinderbedtijd.
Die film ken ik niet, maar klinkt niet als iets voor mij, brrrr...
House is leuk, is nu elke dag, wel herhalingen, maar soms leuk om te zien. Wie is de mol kijk ik en Masterchef is ook leuk. Dat neem ik op, want dan is het kinderbedtijd.
Die film ken ik niet, maar klinkt niet als iets voor mij, brrrr...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'