Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wie is de Mol is ook leuk maar ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en daarna niet meer dus dan ben ik het weer kwijt.Story of my life haha,ik ben niet zo'n volger.

Daarom hou ik ook meer van series waar je zo weer in kan springen,zoals House idd.

Hoewel ik dan wel weer al van mn 17e ofzo As the world turns kijk,soms een paar maanden niet maar dan weer wekelijks een paar afleveringen. En GTST,idem dito

Dat heb ik ook ooit nog eens gevolgd (ATWT), totdat ik het elke dag opnam en het dan op de fastforward ging bekijken. Was niet echt meer een lol aan dus. GTST heb ik ook wel eens gevolgd, daar zie ik nu vaak het einde van, als ik iets op RTL4 wil zien om half 9.

Top Gear kijken we ook wel of Wegmisbruikers, kun je ook zo inspringen
Allemachtig wat bestaan er toch rare mensen (heel raar mens bij x factor en ze is nog door ook).
kwek kwek kwek jullie willen wel heel snel naar de 1000 hahaha. Ik ben nu spelletjes aan het doen op H. super verslavend. Nee ik kijk niet naar X-factor. Ben die talentenjachten een beetje beu.

Oh lukte het niet Luni, nu wel weet je nog hoe de site heet? Als je het niet meer weet heur ik t wel en zet ik het wel op h.

Leuk he Masterchef Juultje, als het ff kan kijken we elke dag.

nu even bij manlief zitten het is errug stil achter mij
Misschien kon ze zingen,of had ze de X factor hahaha(wat het ook moge zijn)

Top Gear ook ja,ik kijk dat zelfs als ik alleen thuis ben.

Heb een tijdje Paul de Leeuw gekeken maar nu alleen als ik de slaap niet kan vatten

Volgend weekend is dat grote feest in de Jaarbeurs,mn vriendin en haar vriend die bij jou in de buurt wonen gaan ook en die vriendin die altijd mee gaat 70-80er jaren dansen gaat ook mee,we gaan samen met de trein,nemen dan één van de eerste weer terug

De week erop een 80-90er jaren feestje in Gouda,ik slaap dan bij mn vader en mag hopelijk zn fiets lenen

Of ik vraag of ie me komt halen "Net als vroeger pap"
quote:evalien schreef op 11 februari 2011 @ 21:08:

kwek kwek kwek jullie willen wel heel snel naar de 1000 hahaha. Ik ben nu spelletjes aan het doen op H. super verslavend. Nee ik kijk niet naar X-factor. Ben die talentenjachten een beetje beu.

Oh lukte het niet Luni, nu wel weet je nog hoe de site heet? Als je het niet meer weet heur ik t wel en zet ik het wel op h.

Leuk he Masterchef Juultje, als het ff kan kijken we elke dag.

nu even bij manlief zitten het is errug stil achter mijWe zijn het gewend Eef Hoewel vanavond wel erg op dreef.

Nee,ik weet het niet meer,zet je het op H? Ik heb ook net de pc opgeschoond,geen geschiedenis meer
Masterchef is echt leuk! Daar kun je ook nog wel zo invallen, ik zie het niet elke avond. Leuker dan dat programma van Gordon Ramsay waarbij ze een topkok zoeken. Er is ook een Masterchef Nederland dacht ik, maar dat heb ik dan weer nooit gezien.

Paul de Leeuw keek ik heel vroeger nog wel eens, maar vind hem niet leuk meer.

Oh, morgen All you need is love! Ga je kijken, Luni?
Nee ik denk het niet,ik kijk meestal alleen de kersteditie,hoewel ik er dit jaar niet zoveel van heb meegekregen

Hoe laat is Masterchef?
Er is geen bal op de tv, alleen een film met doris D tralalala (doe maar) achter me hoor ik gesnurk, ja echt EM is in slaap gevallen, saaaaaaaai tv dus. Als jullie het niet erg vinden ga ik hem wakker maken dit kan niet he op vrijdagavond hahahaha.

ja ik zet het nu wel even op h.
Eef,dat spel dat jij doet op H,ik zal daar laatst staan"hoe hij dat kan berijken" o.i.d Brrr,daar lopen de rillingen me van over de rug weet je dat
Masterchef is om half 7 geloof ik, op Net 5 of SBS 6. Is een Australisch kookprogramma, op zoek naar de Masterchef

Wat voor spel is dat op h?
Even meedoen om de 1000 te halen

Juultje, het zit echt niet mee. Kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is om nu alleen te zijn.

Ik kijk eigenlijk alleen nog op maandagavond tv. Grey's Anatomy of Private practice, die 2 wisselen steeds af.

Verder kijk ik series op mijn laptop. Nu Mad Man.

MB kan morgen nog niet voetballen met zijn voet. Jammer. Hij miet 's middags wel afzwemmen, dat kan gelukkig wel.

Eef, leuk je weer te zien/horen
Sneu dat hij niet kan voetballen. Gelukkig kan hij wel afzwemmen, daar heb je je voeten een stuk minder bij nodig Welk diploma zwemt hij af?
Balen voor hem Mokkie! Hoewel het toch gaat regenen,hier wel tenminste Dan ben je beter in het zwembad Succes voor hem!!

Ohja,Greys Anatomy kijk ik ook wel en Ghost Whisperer en die andere helderziende-serie met die blonde vrouw.

Best veel nog

Juultje kijk je nooit naar de www's op hyves? Daar staat ook wat iemand uit je vriendenlijst doet,buzz's ofzo (al dat moderne gedoe )

Hij moet voor A, daar heeft ie eindeloos lang over gedaan, maar dat wordt morgen dan (hopelijk) beloond

Oma komt ook kijken en daarna sluit we feestelijk af bij de Mac

Nog steeds niet aan Facebook Luni? Vandaag kreeg ik weer een vriendschapsverzoek van een oud collega die ik 10 jaar niet heb geproken. Toch leuk.
Meestal is dat wel zo toch, dat als ze op mogen voor A dat ze dan ook slagen?

Eeeh, www op hyves, nee, daar kijk ik zelden. Zal ik weer eens doen.

Facebook gebruik ik wel, maar daar zet ik niet te veel prive-info neer omdat ik dat ook zakelijk gebruik.
Ik heb een paar keer facebook gehad hoor,maar ten eerste zit J daar al op(zijn domein haha) en ten tweede vond ik er niets aan,ik heb al hyves,twitter,msn messenger etc etc Facebook past gewoon niet bij mij.

Ik dacht dat ie allang A had idd,mag ie met kleren aan of doen ze dat niet meer?

Ik ga zo hangen hoor,J vindt me minst gezellig en ik ga morgen sporten,wel een relax-ochtendje,niet echt wat heftigs
Gebruik je twitter ook echt? Ik snap daar dus vrij weinig van en de lol zie ik ook niet. Ook hier weer een zakelijk account...
We hebben volgens mij wel een record neergezet vandaag
quote:Juultje schreef op 11 februari 2011 @ 22:04:

Gebruik je twitter ook echt?Ja,elke dag wel in principe.Het duurde bij mij ook even,het is meer de hang naar aandacht denk ik dat het leuk maakt

Soms vergeet ik het ook rustig een week hoor

Volgens mij ook. Ik begon vanmiddag op 696 geloof ik, nu op 744!
Ik zal je eens opzoeken
Kun je gewoon bij de volgers van E kijken (Luunnellaa)
E? Eef bedoel je?

Jou kan ik niet vinden, even Eef zoeken.
Nee,je zakelijke account,ik heb net een berichtje achter gelaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven