Kletsgroepje LV
zaterdag 12 februari 2011 om 09:26
Mogge hahaha inderdaad druk hier opeens. Ik ga zo effe naar mams.
Gister vertelde ik toch dat EM lag te snurken...niet lang daarna gingen we naar bed...ik was binnen een paar seconden ook onder zeil hihi.
Zoonlief heeft voor mij sinds gister ook twitter aangemaakt, weet ook nog niet precies wat ik ermee moet doen
)) maar je kunt me zoeken op mijn eigen naam geloof ik....
Gister vertelde ik toch dat EM lag te snurken...niet lang daarna gingen we naar bed...ik was binnen een paar seconden ook onder zeil hihi.
Zoonlief heeft voor mij sinds gister ook twitter aangemaakt, weet ook nog niet precies wat ik ermee moet doen
zaterdag 12 februari 2011 om 14:03
Ik heb je toegevoegd Eef.
Berichten/Tweets voor iemand zet je als @ en dan de naam erachter zonder spatie tussen de twitternaam en @
Als je refereert naar iets(bijv BZV) zet je er een # voor,dus #BZV
Juultje ik heb de jouwe ook gevonden!
Lekker gesport,toch 2 lessen gedaan waarvan eentje erg intensief dus heb me rot gezweten haha,alles zit nu in de was.
Ben zelf nog de sauna ingegaan en goed gescrubd,heb weer een zacht velletje
Berichten/Tweets voor iemand zet je als @ en dan de naam erachter zonder spatie tussen de twitternaam en @
Als je refereert naar iets(bijv BZV) zet je er een # voor,dus #BZV
Juultje ik heb de jouwe ook gevonden!
Lekker gesport,toch 2 lessen gedaan waarvan eentje erg intensief dus heb me rot gezweten haha,alles zit nu in de was.
Ben zelf nog de sauna ingegaan en goed gescrubd,heb weer een zacht velletje
zaterdag 12 februari 2011 om 14:24
ok mmm klinkt ingewikkeld haha zoon heeft me net ook al e.e.a. uitgelegd. Dus ik stuur hem een bericht...helemaal fout! Nu ben ik erachter...
Lekker gesport?? Nog steeds zo fanatiek dikke duim. Ik niet meer, ben wel van plan wat meer te lopen.
Btw nu we het er toch over hebben. Mijn oudste gaat 6 november de marathon in NY lopen/rennen. Ben echt super trots op haar en gelijk loopt ze voor KIKA.
Lekker gesport?? Nog steeds zo fanatiek dikke duim. Ik niet meer, ben wel van plan wat meer te lopen.
Btw nu we het er toch over hebben. Mijn oudste gaat 6 november de marathon in NY lopen/rennen. Ben echt super trots op haar en gelijk loopt ze voor KIKA.
zaterdag 12 februari 2011 om 14:29
zaterdag 12 februari 2011 om 14:34
Hallo!
Zo gezellig geweest hier! Zitten we al bijna op het aantal berichten?
Ik vind het goed hoor!
Haha Luni, die dikbuiken, dat is idd waar. Heb het zelf ook gehad haha.
Juultje, hoe is het met je manneke?
Niet aankomende week, maar week erna vakans. Jullie?
Allemaal twitteraars?! Leuk! Ben zelf nu meer van FB (door Nikitah).
Zo gezellig geweest hier! Zitten we al bijna op het aantal berichten?
Ik vind het goed hoor!
Haha Luni, die dikbuiken, dat is idd waar. Heb het zelf ook gehad haha.
Juultje, hoe is het met je manneke?
Niet aankomende week, maar week erna vakans. Jullie?
Allemaal twitteraars?! Leuk! Ben zelf nu meer van FB (door Nikitah).
zaterdag 12 februari 2011 om 14:36
zaterdag 12 februari 2011 om 16:22
zaterdag 12 februari 2011 om 18:01
juultje je loopt maar te kwakkelen he met jz, ik vind het ook zo zielig, vooral omdat ze nog niet kunnen vertellen wat er mis is.
ze voelen zich beroerd en willen alleeen maar mama. ik hoop nu toch wel dat het na de waterpokken hij een tijdje gewoon lekker in zijn vel kan zitten. maar ja op di kdv steken ze elkaar wel constant aan met griepjes, verkoudheidjes.
ze voelen zich beroerd en willen alleeen maar mama. ik hoop nu toch wel dat het na de waterpokken hij een tijdje gewoon lekker in zijn vel kan zitten. maar ja op di kdv steken ze elkaar wel constant aan met griepjes, verkoudheidjes.
zaterdag 12 februari 2011 om 18:03
Wat mij betreft liever gisteren dan vandaag Compu! Het zal een hoop rust in het bedrijf geven,wat een aandachttrekkerij etc.
Ik dacht echt dat ie gestopt was,was dat met iets anders dan..verkeerd begrepen zeker!
8 borstvoedingen,vind je dat prettig?Het is wel goed voor kindjes toch?Heb ik weleens ergens gelezen.
De stand van zaken: 765 reacties
Staat ook bovenaan het topic
Mn hele lichaam moet bijtrekken van het harde werken op de sportschool,heb anderhalf uur liggen slapen gewoon.
Morgen weer Dan geen Combat maar Pump
Ik dacht echt dat ie gestopt was,was dat met iets anders dan..verkeerd begrepen zeker!
8 borstvoedingen,vind je dat prettig?Het is wel goed voor kindjes toch?Heb ik weleens ergens gelezen.
De stand van zaken: 765 reacties
Staat ook bovenaan het topic
Mn hele lichaam moet bijtrekken van het harde werken op de sportschool,heb anderhalf uur liggen slapen gewoon.
Morgen weer Dan geen Combat maar Pump
zaterdag 12 februari 2011 om 18:06
ik heb nu sinds kort interactive televisie, als er dan niks is op de buis kan ik altijd noor een filmpje kijken bij WBtv, of bij ondemand een betaalde film huren. ook kan je oude series terug kijken, zo als de dukes of hazerd, er, friends scooby doo.
waar ik wel van baal is dat als ik vrij ben dat er dan niks leuks op de buis is, en als ik aan het werk ben dat er dn de eene leuke serie na de anders te zien is. en op maandag avond hb ik een dilemma neem ik CSI op of Hawai50. snap niet dat ze die twee tegen over elkaar hebben gezet. als ze nou 50 om half tien zetten dan kan ik ze beiden opnemen.
waar ik wel van baal is dat als ik vrij ben dat er dan niks leuks op de buis is, en als ik aan het werk ben dat er dn de eene leuke serie na de anders te zien is. en op maandag avond hb ik een dilemma neem ik CSI op of Hawai50. snap niet dat ze die twee tegen over elkaar hebben gezet. als ze nou 50 om half tien zetten dan kan ik ze beiden opnemen.
zaterdag 12 februari 2011 om 18:09
zaterdag 12 februari 2011 om 18:17
verlede week samen met mijn moeder naar de Duikvaker geweest, dat is een beurs voor de duiksport, je kan er van alles vind. duikreizen, in europa voor leuke prijsjes of hele luxe live aboard, dan zitje op een super de luxe zeilboot, en dan doe je niks andrs dan duiken en eten en zwemmen, maar die zijn wel stukke duurde zo rond de 3000 euries, Als je het snel leest valt het wel mee, en dat is dan zonder de vlucht naar het land toe. ook hebben we de documantaire sea the trut gezien. daar in word onder andere verteld dat als we op deze manier door blijven vissen er over 30 jaar geen eetbare vis meer in de zeeen zitten. heel indrukwekend, ook dat ze bijvoorbeeld 20 kilo vis nodig hebben om 1 liter visolie te maken. visolie word vaak aanbevolen vanwegen omega3 wat hel goed voor ons zou zijn. wat dus eigelijk niet zo is. en nog meer van zulke verhalen.
Na een dagje over de beurs gedwaalt tehebben sproken we nog het een en ander na toen ik moeders thuis bracht. en nu hebben we paps zo ver gekregen dat hij een intoductie duik gaat nemen, want hij wil nou wel eens weten waar mijn moeder en ik het nu telkens over hebben. de 24 is het zo ver, en ik ga dan fototjes van hem en moeders maken. hoop allen dat ie niet debiel gaat doen, zoals net doen als of ie zijn gebit verliest onder water of zo, want daar is ie gek genoeg voor. hihihi ik laat het jullie wel weten hoe dat afloopt.
Na een dagje over de beurs gedwaalt tehebben sproken we nog het een en ander na toen ik moeders thuis bracht. en nu hebben we paps zo ver gekregen dat hij een intoductie duik gaat nemen, want hij wil nou wel eens weten waar mijn moeder en ik het nu telkens over hebben. de 24 is het zo ver, en ik ga dan fototjes van hem en moeders maken. hoop allen dat ie niet debiel gaat doen, zoals net doen als of ie zijn gebit verliest onder water of zo, want daar is ie gek genoeg voor. hihihi ik laat het jullie wel weten hoe dat afloopt.