3000+ Deel 80 !!!

29-01-2011 21:49 3009 berichten
Deel 80 alweer lieve maisjes!!

Jullie weten hoe het werkt... nieuwe zieltjes zijn welkom!

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!

Nou dat valt mee toch??? Veel plezier weer
En Boog... ga je niet alleen dan?

Which reminds me.... mn broer is weer een land verder.. weet even niet in welke, maar ik geloof Zambia

Ter info voor Boog: mn broer is in zn uppie aan het fietsen van Hiero tot Kaapstad. De verslagen post ik steeds hier, ik zal zn laatste verslag nog even opsnorren
Plaatje lukt niet helaas!
Alle reacties Link kopieren
Euh, nee, hij doet het niet,
Hello !

Livingstone was great but even greater were the falls ...

I first visited the Victoria Falls on the Zambian side, boy what a magnificant sight !

And what a power, the water falling 107 meters down at the highest point, bringing a lot of water in the air, I was so wet ...

Even my camera which was in a plastic bag was wet, so wet it didn't work anymore

...

Thank god later that night it was partly working again, now I cannot review my pictures, I hope they are stored on my memory card

Next day I cycled into Zimbabwe, my fiftieth country where I cycled !

And I visited the falls again, this side of the falls is even better with better overall vieuws, I couldn't get enough from it.

Together with the Grand Canyon, Bryce Canyon, Arches NP and Monument valley ( yes, you have to go to America one of the best wonders of nature I saw sofar :-)

From Victoria Falls I cycled to Kasane in Botswana.

Many people warned me for the elephants on this road and when I was 1 km out of town the first elephant poop was on the road, looking fresh ...3.8 km later I saw 2 elephants crossing the road, I sped up and had a great sight of them, maybe 50 meters away.

And this was a massive bull, very big !

Playing with my camera ( it didn't work ) I looked up and they were gone into the bushes.

But a couple of km furter I saw another one, I took a picture and went even closer but then the elephant looked at me,

turned around and ran away !

Hahaha, chickenshit

Running away for a white man hahaha.

But great it was !

Tomorrow I will go on a game drive in Chobe NP and then cycle to Nata, 312 km furter.

I think I will see many more wild life, many people warn me for lions but then I show them my wooden stick for protection and we have a great laugh :-)

The road to Nata is a challenge, with 200 km of nothing ...

I have for 20 liters water bottles, it will be a record for me carrying that much water !

From Nata I will go west, to Gweta and Maun, then south to Ghanzi and west again into Namibia.

But first tomorrow morning, a 3 1/2 hour game drive !

Can't wait

Cheers !
Ik vind het heel knap als mensen in hun eentje op vakantie kunnen.. Ik zou het niet kunnen.. ik wil een vakantie kunnen delen met iemand.. in m'n eentje zou ik er helemaal niks aan vinden..
Heeft ie dat hele stuk al gefietst?.. hij neemt nergens de trein?
Ik zou het ook niet kunnen hoor Boog.. .maar als ik het dan van mn broer lees... het is wel dé manier om met de plaatselijke bevolking in contact te komen, en dat lukt toch sneller als je alleen gaan.
quote:boogster schreef op 11 februari 2011 @ 22:20:

Heeft ie dat hele stuk al gefietst?.. hij neemt nergens de trein?Hij heeft het vliegtuig genomen over midden-Afrika. Dat was niet zn bedoeling maar hij had het zo slecht naar zn zin dat het in zijn beleving óf terug naar huis was, óf een stuk overvliegen, en dat heeft ie gedaan. Nu heeft ie het weer super naar zn zin, dus is een goeie keus geweest.
en waarom had ie het niet naar z'n zin dan?.. wat was er mis met midden afrika?
Bi, Boog en Ijsje!
Hey poppedotje
quote:boogster schreef op 11 februari 2011 @ 22:24:

en waarom had ie het niet naar z'n zin dan?.. wat was er mis met midden afrika?Op zich niks.. maar rotjaar (onze moeder ziek en overleden) achter de rug en dat ging allemaal even opspelen. En dan in midden-Afrika met heel veel saai, langgerekt landschap. Hij kwam zichzelf iets teveel tegen.
Haai Popje!
Haai Pop!
Gezellig zoveel zwaaiende mensen!
ik hoefde nog maar 3 gewassen en dan had ik al m'n masteries.. nou hebben ze er weer een hoop bij gemaakt... rotstreek..
Zeg, is iedereen nu weer weg?
Ach Boogje
Ik moet bijna alle mastery's nog........
Lieve maisjes (en Boogje) ik ga richting mand.

Truste en tot morgen
Ahh Boogje gemeen van ze!
Lekker koese Bietje!
Truste Bianca, ik ga ook zo, nog even het laatste stukje van Burlesque kijken, tot later allemaal!
Lekker koese Festini!
Slaap lekker Bi!!!

Jij ook Festini!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven