3000+ Deel 80 !!!
zondag 13 februari 2011 om 08:51
Ja echt wat een marmuts he... maar misschien komt het omdat ik vanaf een ander IPadres inlog? Haar wachtwoord is niet hetzelfde als van haar email, want daar staat nu inmiddels wel de link voor het activeren van een nieuw wachtwoord
*Marmot.. je wachtwoord klopt niet!!!*
Deze zin zet ik even onder elk bericht, voor het geval ze inlogt en alleen het laatste stukje leest
Deze zin zet ik even onder elk bericht, voor het geval ze inlogt en alleen het laatste stukje leest
zondag 13 februari 2011 om 08:52
quote:josje37 schreef op 13 februari 2011 @ 08:50:
Bi, kan je het niet op Schiphol laten omroepen:
Dit is een bericht voor Marmul, wil Marmul zo snel mogelijk contact opnemen met Bi voor het doorgeven van het wachtwoord van de Boerderie. Einde bericht.
Dát zou gaaf zijn! Roggel jij het even???
Bi, kan je het niet op Schiphol laten omroepen:
Dit is een bericht voor Marmul, wil Marmul zo snel mogelijk contact opnemen met Bi voor het doorgeven van het wachtwoord van de Boerderie. Einde bericht.
Dát zou gaaf zijn! Roggel jij het even???
zondag 13 februari 2011 om 08:54
Geen idee Bankje, zou misschien ook kunnen! Maar ik denk zelf dat het eerder met het inloggen vanaf andere locatie te maken heeft, dat had ik ook toen ik met de laptop in Spanje zat.