3000+ Deel 80 !!!

29-01-2011 21:49 3009 berichten
Deel 80 alweer lieve maisjes!!

Jullie weten hoe het werkt... nieuwe zieltjes zijn welkom!

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!

Nou dat valt mee toch??? Veel plezier weer
Alle reacties Link kopieren
MALLEMOTJE
MARMUL!!!!
Khelp roepen, maar volgens mij werkt het niet......
MARMUTS!!!
Ik heb zometeen een date in Antwerpen
Goedemorgen.
Goedemorgen Bankje!!

*Marmot.. je wachtwoord klopt niet!!!*

Deze zin zet ik even onder elk bericht, voor het geval ze inlogt en alleen het laatste stukje leest
Mormeldier
Bi, kan je het niet op Schiphol laten omroepen:

Dit is een bericht voor Marmul, wil Marmul zo snel mogelijk contact opnemen met Bi voor het doorgeven van het wachtwoord van de Boerderie. Einde bericht.

Hai Bankje
Ja echt wat een marmuts he... maar misschien komt het omdat ik vanaf een ander IPadres inlog? Haar wachtwoord is niet hetzelfde als van haar email, want daar staat nu inmiddels wel de link voor het activeren van een nieuw wachtwoord

Deze zin zet ik even onder elk bericht, voor het geval ze inlogt en alleen het laatste stukje leest
quote:josje37 schreef op 13 februari 2011 @ 08:50:

Bi, kan je het niet op Schiphol laten omroepen:

Dit is een bericht voor Marmul, wil Marmul zo snel mogelijk contact opnemen met Bi voor het doorgeven van het wachtwoord van de Boerderie. Einde bericht.

Dát zou gaaf zijn! Roggel jij het even???

Digibeten opmerking :kan het niet zijn dat ze op de een of andere manier nog ingelogd staat?
Nee Bi, ik regel het niet effe, want ben hier niet. Ben druk aan het printen en uitzoeken van de advocaat....
Geen idee Bankje, zou misschien ook kunnen! Maar ik denk zelf dat het eerder met het inloggen vanaf andere locatie te maken heeft, dat had ik ook toen ik met de laptop in Spanje zat.

Pfff Jos... succes weer

Hoe laat ging ze vliegen?

Het is een intercontinentale vlucht, ze moest om half 7 de deur uit, uurtje rijden naar Schiphol. Ik denk dat ze pas om half 11 vliegt.... dan zal ze toch nog wel even inloggen? Toch??

Mul ! Wachtwoord!
En UP voor Marmuts!

Heey Bi, de vluchten naar Curacao vanmorgen (daar ging ze toch naartoe?)

09:35 Curacao KL 0785 KLM Royal Dutch Airlines Boarding 11:30 Curacao OR 0361 ArkeFly

13:10 Curacao MP 0667 Martinair Holland
Ow Jos... ze was om half 8 op Schiphol ongeveer (geloof ik).... zou het dan toch de vlucht van 09.35 zijn??

Nou ja... vanaf Curacao zal ze ook nog wel inloggen, ze kan ons toch niet zo lang missen

En nu weer hulp aan de slag jij Jos!!
Want Jos... het opzoeken van vluchttijden terwijl je andere dingen zou moeten doen noemt men: Vluchtgedrag

Mul... de boerderie doet het niet!!!!!
Ja maar Bi, ik heb net mijn boterhammetje op en de printer is aan het printen hoor!!
Ik zal je nog eens een keer helpen Bi

* druipt af met de staart tussen de benen *
quote:josje37 schreef op 13 februari 2011 @ 09:24:

Ja maar Bi, ik heb net mijn boterhammetje op en de printer is aan het printen hoor!!

Oke dan is het goed, thanxxxxx voor je hulp dan

Ga je het redden om alles vandaag af te krijgen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven