Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Krijg net te horen dat mijn uitkering is toegekend dat geeft wat lucht voor de huur. (mijn moeder gelijk: hoeveel is het) Dat ben ik dan weer vergeten te vragen. En werkgever geeft toestemming voor inschrijving kvk, dus dat ga ik zo maar even doen.

Drukkkkkk
Kind heeft een kneiter van een oorontsteking, mag niet zwemmen tot volgende controle, (da's 3 lessen missen), moet oordruppels, en beide buisjes zijn eruitgegroeid dus ze zal binnenkort wel weer onder het mes moeten.

Is er geen alternatief voor trommelvliesbuisjes? Wat een gelazer!
He Bah Tila wat naar allemaal.

Goede nieuws is dat ze in ieder geval haar a-diploma al heeft, at scheelt een teleurstellibg (stel dat ze nou komende week had moeten afzwemmen),
Na A gaat het vlot Tila, B en C is meer van hetzelfde dus als ze deze basis goed heeft zwemt ze straks zo weer bij. Verder blijft het mooi stom (maar ze heeft er geen pijn aan? Da's dan wel geluk bij ongeluk)

Ik vind het niet-roken zo onvoorstelbaar goed!

Ja Zoon met Grote Last op de schouders. En het is niet alsof het nou zulke brede schouders zijn * sip *. Mijn jonkie. Heb nog steeds energieniveau ver onder zeeniveau. maar ga vanmiddag wel even QTen. Gisteren hebben Zoon & ik samen hartige taart gemaakt, dat soort dingen werken met hem zo goed. Beetje champignons snijden, kaas proeven en ondertussen terloops Het Leven eens beschouwen. Ik hou zo van mijn Zoon.
Geen pijn bij het meiske, gelukkig. Daan ben ik erg blij om. En ik heb haar bij zwemmen op de ziekenwachtlijst kunnen laten zetten waardoor het me ook niet heel veel euro's kost.

Ze had wel de pest in dat er nu geen twee kindjes mochten komen spelen."Ehm, je oor bloedt nog steeds, je moet het een beetje rustig aan doen?" leek ze niet te snappen. "Ik trek het niet want ik ben ook moe van jouw bloedend oor van vannacht"m werkte wel
Koken met je kind is zo leuk

En Suup heeft poen! Goed zo!
En een inschrijving bij de kvk. *stuiter*

Leuk Lil QT met zoon. voor brakke lijf
En een extra voor MK en haar moeder.
Nou de Valentijnsopbrengst van vandaag: een telefoontje van mijn artistieke grote liefde, die ook benadrukte mij speciaal op V-day even te willen spreken. En een kaart van de scharrel (althans ik vermoed van de scharrel vanwege de tekst die hij erop heeft gezet) die mij erg in de war brengt. Omdat de boodschap is, ik vind je leuk maar ik kan het niet. Pfff mannen.
Koffie!
Goeiemorgen!

uup, ik zie dat je gebeld had: geloof het of niet,maar toen lagen we al in bed. Ik lag om half negen al op de bank in slaap te vallen, en was dit keer dus slim.

En nog niet uitgerust, is dat niet gek? Oh nee, want slaap nog steeds wat vaag. Nou ja, veel vage slaap is vast beter dan weinig vage slaap, toch?

Koffie!
Hai Suup!
Ik lag om 9 uur in bed en ben nog moe. Stom lijf (ik hou normaal erg van mijn lijf hoor, maar nu niet). Heb me vandaag dan ook eindelijk ziek gemeld, jaha, veel eerder moeten doen maar mén, je zou m´n agenda eens moeten zien! En nu moet een collega een training alleen draaien en daar baal ik echt van. Maar werkgroepen begeleiden terwijl ik niet kan praten zonder te hoesten gaat ´m ook niet worden.

Suup, ik heb mogelijk ook nog een klein klusje voor je, kreeg iets doorgestuurd voor een dag dat ik al geheel bezet ben, ik mail je zo even.

Gunst, Valentijnsdag, dat was ook zo! Kreeg wel een heel lief mailtje van Mims
Leuk Lil, wacht je mailtje af. Het wordt druk. Kreeg zojuist ook de bevestiging dat mijn offerte bij voormalige baas positief ontvangen is. Waarschijnlijk vanaf 1maart weer twee dagen erbij.

En dat is voor 6 maanden.

Nou ja hopelijk blijft het zo doorstromen.

Hoe is het met MK Tila?
Mk is naar school, d'r oor loopt nog wel maar we mogen er fijn druppels inkieperen en dan moet het 'snel' beter gan. We zullen wel zien.

Fijn zo, Suup, goed zo!

(Ik ben een beetje boos. Schoonzus zei net iets lelijks tegen me, waarmee ze mij de schuld gaf van iets dat niet lukt. Mede omdat zij nooit geld hebben. Tja, dan vind ik het lastig iets uitzoeken, als ik niet weet of en wanneer er dan welk budget gaat zijn...)

Ik ga hier de boel fatsoeneren! Met de deuren wijd open, want dan kan de geur van de lente het huis in
He bah vervelende schoonzussen moeten verboden worden. Heeft het het met vakantietrip te maken?

Grote grijns, projectleider van vorig werk mailt dat ze mogelijk ook nog iets anders heeft. Haha
Jep, heeft met cie vakantie te maken. Enzo grom.

Maar perfect goedmakertje: MK Leest:

" Er h-i-ng hing gevaar in de lucht. Bambi kon de rook van één k-a-m-p kampvuur ruiken, en mensen, veel mensen..."

etc etc etc!±
Sis? Bij welke club hadden jullie je familieportret laten maken?

**gaat bonje met broer/schoonzus laten escaleren**

**ofzo**

**dandoeikhetwelzelluf!**
Mogguh!

Dat is wel weer wennen, ineens weer in een kantoorsituatie.

Maar eerste dag ging prima

Tila hoe is het met de ruzie?

En Bloeske heb je genoten afgelopen weekend,kom ens verslag doen.

Had nog een vraagje, wil jij je camera meenemen zaterdag zodat we kunnen kijken of we wat mooie portretfoto's bij Tila kunnen maken?

Lil, wat aan het opknappen?

MisSissy, nog steeds goed te doen de ontwenningsverschijnselen?

D, hoe is het met jou? Je moet de groeten hebben van theater E (zag ik zondag) we staan in juni weer op de lijst voor hetzelfde waar we laatste keer waren.

Mims nog steeds aan het sporten?

Oh ja aan de merel in mijn tuin te horen komt de lente eraan! Joehoe!
Leuk, de groeten van E :-) Heb de datum in mijn agenda gezet, hoop dat ik kan ivm bekend zomerfestival waar werk staat.

Verder alles goed, druk. Net op tijd kunnen afwenden dat ik zaterdag moest werken vanwege Groot Intern Gedoe bij de co-producent. Fieuww :-)

Heb sowieso besloten dat ik es een rem op mijn agenda moet gaan zetten. Zeker toen ik gisteren ontdekte dat mijn eerste avond thuis waarschijnlijk pas over een kleine 3 weken is Dat kan toch niet de bedoeling zijn :-S

Verder ben ik ook benieuwd naar de antwoorden op Suups vragen uit de post hier boven haha :-)
Met ruzie gaat het goed. We doen allemaal ons eigen ding en ik negeer ze even, voorzover dat mogelijk is.

Leuk, mooie foto's! Ik ben voor. Als ik ook een beetje mag photoshoppen.

Hier leuke dag. Zelf snoep gemaakt met kinders, en heel erg getuinierd in het zonnetje. Heerlijk. Meer zon, graag. Er komen allerlei bloembollen op. Word ik ook al zo blij van
Sorry dat ik jullie verwaarloos maar ik heb naast deadlines van werk even teveel Aso-gezeik aan mijn hoofd (wat weer kleuterschoolachtige acties oplevert met Brei en Bloesjes die zich ermee gaan bemoeien om de boel te sussen aan toe) dat ik even geen zin heb in veel typen. Heb gelukkig al enorm gespuid bij me zus en nog een paar lieverds hoor. Maar krijg er grijze haren van en wil even rust in mijn kop.
Koffie!

**en haarverf voor Bloes**
~neemt een slok~

Getver, haarverf!

~pakt een andere beker~
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven