3000+ Deel 80 !!!

29-01-2011 21:49 3009 berichten
Deel 80 alweer lieve maisjes!!

Jullie weten hoe het werkt... nieuwe zieltjes zijn welkom!

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!

Nou dat valt mee toch??? Veel plezier weer
Alle reacties Link kopieren
heb gespuugd! En gelijk goed ook, veel en dramatisch, stortte op mijn knieen neer met een emmer vast daarna met rollende tranen naast de emmer gelegen... Nu lig ik op bed met mijn vriend emmer naast me
ik ga proberen te slapen, hoop dat het lukt zonder veel te moeten spugen
Goedemorgen

Ik geloof niet dat ik ga werken vanavond........
Ze zijn nu (op mijn vrije dag) mijn huis aan het schoonspuiten met een hogedrukreiniger
Ik ben zo moe! Graaf is zoek thuis. En ik móet nog een klein uurtje werken. Het is fijn om er weer te zijn. Heb niet veel gedaan, gaat gewoon nog niet.

Bankje, is je huis schoon nu?

Poppie, hoe gaat het meid?
Hé Lieve Vin!

Kan me goed voorstellen dat je moe bent! tis ook gelijk veel, een hele dag werken. rust lekker uit straks

Jeetje bankje, lekker is dat op je vrije dag! heb je er nog wel van kunnen genieten?

Ik voel me stikberoerd, hoef gelukkig niet meer te spugen maar kan geen 5 minuten op mijn benen staan, eten is ook geen succes en drinken smaakt ook niet

Heb wel even geslapen vanmiddag en mijn schoonmoeder heeft boodschappen gedaan voor ons.

Man voelt zich gelukkig al wat beter, hij is nu aan het koken maar morgen blijft hij nog een dag thuis, zo kan hij zelf wat aansterken en voor mij en de poppetjes zorgen.
voor Pop en Vin!

Ik ben vandaag een dagje met mijn moeder op pad geweest, beetje winkelen enzo. Was wel gezellig!

Ik ga zaterdagochtend terug, echt...
Voor de zieken.

Ze hebben de verf van de muur gehaald over 3 weken begint het echte werk: renovatie keuken,douche,wc in 1x
Hoi AnneR en Vera
Vera fijn dat het daar weer wat rustiger is zodat je terug kan.

Vin Zwaar zal deze dag zijn geweest voor je..

Pop

Bankje Ook een Is niet leuk al die stof en herrie!

(wat ben ik nu weer vergeten..)
Ja ik vergeet nog iets belangrijks...

Luun Hoe gaat het met je?
Ja ik vergeet nog iets belangrijks...

Luun Hoe gaat het met je?
Dank je wel Anne, das lief van je, gaat wel, gisteren is de crematie geweest, dus ik zit veel op FB met vriendinnetje..
Oh Luun, wat is dat snel gegaan! Hoe gaat het met je vriendin? En met jou? Gecondoleerd!
Dank je wel Vinn, ik kom binnekort wel weer langs, nu even andere dingen aan mijn hoofd..
.
.
Sterkte Luun en tot gauw!

fijn dat je even iets laat weten.

Dames ik maak er momenteel een beetje een zooitje van (irl en in mijn hoofd) en zit er grotendeels zo bij

Ben binnenkort weer van de partij

Luun

Vinn en pop: beterschap!

Tot gauw en
quote:Gravinnetje schreef op 15 februari 2011 @ 15:41:

Ik ben zo moe! Graaf is zoek thuis. En ik móet nog een klein uurtje werken. Het is fijn om er weer te zijn. Heb niet veel gedaan, gaat gewoon nog niet.

Graaf zoek???

voor allemaal... Luun, wat is dat snel gegaan sjeeeemig!!

Neuro.. je zit er sappig bij Heb je een schop onder je bevallige derriere nodig??

Veer.. weer terug? Lekker, ben je blij om te gaan??

Wij zijn vandaag even bij het reisbureau gegaan.. heel heel heel misschien gaat de vakantie Egypte toch door. Vandaag schijnt een vlucht gegaan te zijn met onder andere OAD medewerkers om de situatie ter plaatse bij de hotels te beoordelen. Het reisbureau houdt het in de gaten, hopelijk horen we morgen meer

Ik ben vooral druk druk druk met de boerderietjes... die van Mul er ook bij nu, en das best veul werk
Pop... en de groeten aan Vriend Emmer
Bi sexy hè

Ik schop mezelf al maar het wil nog niet vlotten haha
Wat zou je allemaal moeten doen dan Neuro??

En ja.. reuze sexy
Wat ik moet doen?

Nou meer wat ik niet moet doen eigenlijk!

Ik ben een ontzettend wijf op het moment en ik doe maar wat.

Ik zeg dingen die ik niet wil zeggen, maak ruzie en gedraag me als een klein kind geloof ik.

Het wordt me allemaal een beetje teveel geloof ik, kan niets hebben

oftewel, ik moet kappen met dit gezeik want heb alleen mezelf er mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven