Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Moggu
Nogmaals moggu

Vandaag naar lidl om de voorraad aan te vullen.

Kadootje halen voor vriendin.

Naar verjaardag van vriendin.

Koken want we hebben eters vanavond(chili dus lekker makkelijk)

Zoeb,moest jij niet naar het ziekenhuis?En hoe gaat het met je pols en de werkperikelen?Het moet nu maar eens afgelopen zijn hoor!

Gelfje,lekker aan de studie?

I'ts ,geniet van je vrije dag vandaag!

Voor de rest een
Goedemorgen!

Dutje op de bank is gisteren nog gelukt, was erg lekker.

Vandaag weer een drukke dag, badkamer poetsen, bovenverdieping poetsen, logeerkamer flink opruimen, met zoon naar logopedie en eigenlijk heeft mijn bureau weer een opruimbeurt nodig.

Ik ben weer aan het schetsen geslagen voor de achtertuin. Die is al jaren niet zoals ik hem hebben wil en iedere keer laten we het maar weer of veranderen we iets kleins, maar nu wordt het toch hoog tijd dat de tuin eens fatsoenlijk aangepakt wordt en we er echt iets leuks van maken.

Fijne dag allemaal!
Mogguh

Vandaag:

Het verjaardagsplan op papier zetten (degene die me helpt moet het ook begrijpen natuurlijk)

Studeren

Was (het lukt me echt niet om die bij te houden

Afwas

Kamer schreeuwt om aandacht met een vloerwisser etc.
Goeiemorgen

Wat is het buiten heerlijk, hopelijk blijft het zo!

Zometeen eerst een mail sturen naar de juf van Zoonlief over lessen die niet op school gegeven worden maar opeens als huiswerk meegegeven worden. Volgens mij gewoon omdat ze het op school niet geregeld krijgen wegens gebrek aan computers maar laat ze dat dan zeggen....

Verder even met de andere zoon naar het borstvoedingscafé. Is intussen alweer lang geleden dat ik daar geweest ben.

Sporten mag nog een dagje overslaan, teveel pijn
Mogguh!

Ik heb vandaaghet huis voor mij alleen

Ga dus ein-de-lijk de berging uitmesten

Was zit al in de droger en de vaatwasser is ook al klaar.

Zoeb, leuk verhaal, ik heb het met plezier gelezen!

Goldie, gefeliciteerd met je jubilea.

Tot straks!

Lekker, zo'n actiepuntenafstreepdag
goedemorgen

Vandaag eindelijk weer eens een opruimdag. Eerst een stevig ontbijt en dan aan de slag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh maisjes!

Vanmorgen ben ik al goed op gang:

Badkamer1 (van Troela en Oudste) is helemaal gesopt!

Bovenverdieping is gestofzuigd.

Nu heb ik pauze.

Goldman is nog steeds ziek thuis, die hoest de longen uit zijn lijf.

Geniet van je alleen-dag MissM .

Veel plezier op de verjaardag Coetje.

Ruim ze Its.

Rainz, jij ben ook weer fanatiek. En schets ze! Dat is nou wél een leuk klusje .

Een mail om duidelijkheid te krijgen lijkt me een goed plan Fuss.

Doet me er aan denken.Hier zijn ze op school van Troela ook lekker bezig: Alle leerlingen die volgend jaar LWOO -advies zouden krijgen gaan nu al over naar de nieuwe school.

Zo krijgen ze natuurlijk een hogere gemiddelde score voor de cito en gaat er volgend jaar (hoe verrassend) geen enkele leerling van onze school naar het LWOO!!!

Of zie ik het verkeerd?
Dat zie je helemaal goed Gold. Hoe omzeil ik slechte cijfers is dat gewoon.... stom!
Gisteren inderdaad de scan gehad waar ik vrijdag pas de uitslag van krijg. En de chirurg denkt dat het mijn banden in de pols zijn die pijn doen. Het kan niet van de breuken komen. Die zijn genezen. Nog even rustig aan doen. Ook op mijn werk.

Het valt moeilijk te bewijzen dat het door het werken komt. Maar deze chirurg vind het heel raar dat ik met drie weken gips al achter de pc moest.

Lekker dan Fus dat Zoon lessen thuis moet maken die ze op school niet geven.

Werk ze nog allemaal en beterschap voor de zieken.
Ben benieuwd naar de uitslag van de scan

Gold wat raar van die school zeg. Zo ben je op papier wel een goede school...

Was lading 3 zit er in

Berging is half ingepakt en weer toegangkelijk

Fietsband is gemaakt

Band van kinderwagen is gemaakt

Bij de dierenarts geweest

Dadelijk naar de stad.
Ja ik ben ook beniewd naar de uitslag Zoeb.

Wat duurt het dan weer lang tot het vrijdag is he?

Pffffff..... Ik heb echt een boel gedaan.

Badkamer 1 gesopt

Mount erverwash opgevouwen en opgeruimd

2 Verdiepingen gestofzuigd

Wasje gedraaid en gedroogd

Vaatwasser ingeruimd en laten draaien

Een begin gemaakt aan het het maken van carnavalsjurkjes voor vriendin en mezelf:

De patronen zijn geknipt en geraderd.

Het leek me best leuk om weer eens iets zelf te maken, maar wat valt dat tegen zeg.

Nu eerst ritsen kopen en dan kan de naaimachine op tafel. Als alles mee zit moet ik ze wel alle twee op een dag afkrijgen. Ik hoop maar dat al doende ik weer weet hoe het ook al weer moet met beleg en zo...

Hmm,...had ik het toch goed gedacht van school. Die gemiddelde cito-resultaten waar scholen dus soms mee dwepen kunnen dus echt wel een wassen neus zijn...
Alles behalve de vloer heeft aandacht gehad

Goldie, inderdaad een raar verhaal op jullie school. Hier heb ik zulke dingen niet gehoord, maar het kan zijn dat de laagst presterende net een niveautje hoger zit dan LWOO, ik heb er op die niveau's niet zo'n verstand van. Vind het voor die kinderen bij jullie schandalig, achtste groep moet toch een fijn jaar van afscheid nemen zijn, maar dan wel allemaal tegelijk.
Wat raar van die school Goldie!

Ik heb dat hier idd ook nog niet gehoord.

Op school van oudste hebben ze wel een groep 0,dan mogen ze 4 maanden voordat ze 4 worden al naar school.

Oh wat jammer dat Ukkie naar de andere bassischool gaat,bij hem gaat echt de vlag uit als het zover is

En wat zal ik hem missen,dat dan ook weer wel

Verjaardag was gezellig,op terugweg met een omweg naar huis gefietst omdat het zo'n heerlijk weertje was.

Vriend heeft alle schroten geschuurd en kieren afgekit,nu nog verder ruzieen over de kleur.Ik wil ze zwart en hij wit(ral 9002)
Gelukkig was mijn cholesterol weer goed en de suiker gedaald. Nog wel iets te hoog, maar niets om zorgen om te hebben, Het is wel een stuk lager als een jaar geleden, dus het afvallen heeft geholpen.

Als ik nu eens van die pijnlijke pols af ben en mijn nieren ook niets raars vertonen, zie je mij dit jaar niet meer bij een dokter.

Oh nee, dat is de Goden verzoeken hé.

Gold wat raar van die school, kan dat zomaar?
Vervelend hoor Zoeb dat je pols niet gewoon beter is na die weken gips

Laten we hopen dat vrijdag alles oke is met de uitslag!
Ja Zoeb, het gebeurt hier op school dus het kan.

Ik vind het ook heel vreemd, en ook heel achterbaks eigenlijk.

Afijn, ik ben al lang blij dat mijn kind niet voor een dergelijk gedoe in aanmerking moet komen. Die doet gewoon lekker groep 8 uit zoals het hoort en gaat dan pas lekker naar de middelbare.

Vanavond het ik een toneel-vergadering over een eventueel optreden. Er staat een soort van feestavond in een kroeg/restaurant op stapel en daar vragen ze 'animatie' voor.

Ik ga even luisteren of het misschien iets leuks voor mij is.
Oh, het lijkt er trouwens op dat de pilletjes die ik van de dokter heb gekregen hun werk doen .
Jezus, Coe, zwart en wit is nogal een meningsverschil Ben benieuwd hoe jullie daar uit komen.

Goldie, houwen zo, met die pilletjes, zou fijn zijn.
Dat zou het zeker Mamz...

Hihi, ja zwart of wit...Dat zal dan wel grijs worden Coe!
Nee nie grijs nie dat worden de muren al,met zwart heel licht grijs en met wit donkerder

Lekker duidelijk he!
En fijn dat de pilletjes lijken te werken Goldie!

Ben benieuwd wat voor animatie,heb daar wel bepaalde ideeen bij
Moggu
Mogguh

Vandaag:

Moet ik van alles. Stofzuigen en stof afnemen beneden (ben ik dit echt? dat is de keerzijde van twee mooie grote kasten dus). Troepjes opruimen. Afwas en was. Hulpverleenster. Cursus.

Moet ook nog zin kweken.
Ukkie is met vriend mee naar schoonouders dus ik heb de ochtend voor mezelf.

Er ligt wel een hele strijk te wachten dus daar ga ik zo aan beginnen.En vanmiddag hoop ik wat te kunnen schilderen in de gang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven