Bezemtopic Nummer 10!
woensdag 16 februari 2011 om 08:02
Nogmaals moggu
Vandaag naar lidl om de voorraad aan te vullen.
Kadootje halen voor vriendin.
Naar verjaardag van vriendin.
Koken want we hebben eters vanavond(chili dus lekker makkelijk)
Zoeb,moest jij niet naar het ziekenhuis?En hoe gaat het met je pols en de werkperikelen?Het moet nu maar eens afgelopen zijn hoor!
Gelfje,lekker aan de studie?
I'ts ,geniet van je vrije dag vandaag!
Voor de rest een
Vandaag naar lidl om de voorraad aan te vullen.
Kadootje halen voor vriendin.
Naar verjaardag van vriendin.
Koken want we hebben eters vanavond(chili dus lekker makkelijk)
Zoeb,moest jij niet naar het ziekenhuis?En hoe gaat het met je pols en de werkperikelen?Het moet nu maar eens afgelopen zijn hoor!
Gelfje,lekker aan de studie?
I'ts ,geniet van je vrije dag vandaag!
Voor de rest een
woensdag 16 februari 2011 om 08:43
Goedemorgen!
Dutje op de bank is gisteren nog gelukt, was erg lekker.
Vandaag weer een drukke dag, badkamer poetsen, bovenverdieping poetsen, logeerkamer flink opruimen, met zoon naar logopedie en eigenlijk heeft mijn bureau weer een opruimbeurt nodig.
Ik ben weer aan het schetsen geslagen voor de achtertuin. Die is al jaren niet zoals ik hem hebben wil en iedere keer laten we het maar weer of veranderen we iets kleins, maar nu wordt het toch hoog tijd dat de tuin eens fatsoenlijk aangepakt wordt en we er echt iets leuks van maken.
Fijne dag allemaal!
Dutje op de bank is gisteren nog gelukt, was erg lekker.
Vandaag weer een drukke dag, badkamer poetsen, bovenverdieping poetsen, logeerkamer flink opruimen, met zoon naar logopedie en eigenlijk heeft mijn bureau weer een opruimbeurt nodig.
Ik ben weer aan het schetsen geslagen voor de achtertuin. Die is al jaren niet zoals ik hem hebben wil en iedere keer laten we het maar weer of veranderen we iets kleins, maar nu wordt het toch hoog tijd dat de tuin eens fatsoenlijk aangepakt wordt en we er echt iets leuks van maken.
Fijne dag allemaal!
woensdag 16 februari 2011 om 09:41
Goeiemorgen
Wat is het buiten heerlijk, hopelijk blijft het zo!
Zometeen eerst een mail sturen naar de juf van Zoonlief over lessen die niet op school gegeven worden maar opeens als huiswerk meegegeven worden. Volgens mij gewoon omdat ze het op school niet geregeld krijgen wegens gebrek aan computers maar laat ze dat dan zeggen....
Verder even met de andere zoon naar het borstvoedingscafé. Is intussen alweer lang geleden dat ik daar geweest ben.
Sporten mag nog een dagje overslaan, teveel pijn
Wat is het buiten heerlijk, hopelijk blijft het zo!
Zometeen eerst een mail sturen naar de juf van Zoonlief over lessen die niet op school gegeven worden maar opeens als huiswerk meegegeven worden. Volgens mij gewoon omdat ze het op school niet geregeld krijgen wegens gebrek aan computers maar laat ze dat dan zeggen....
Verder even met de andere zoon naar het borstvoedingscafé. Is intussen alweer lang geleden dat ik daar geweest ben.
Sporten mag nog een dagje overslaan, teveel pijn
woensdag 16 februari 2011 om 09:49
woensdag 16 februari 2011 om 10:40
Mogguh maisjes!
Vanmorgen ben ik al goed op gang:
Badkamer1 (van Troela en Oudste) is helemaal gesopt!
Bovenverdieping is gestofzuigd.
Nu heb ik pauze.
Goldman is nog steeds ziek thuis, die hoest de longen uit zijn lijf.
Geniet van je alleen-dag MissM .
Veel plezier op de verjaardag Coetje.
Ruim ze Its.
Rainz, jij ben ook weer fanatiek. En schets ze! Dat is nou wél een leuk klusje .
Een mail om duidelijkheid te krijgen lijkt me een goed plan Fuss.
Doet me er aan denken.Hier zijn ze op school van Troela ook lekker bezig: Alle leerlingen die volgend jaar LWOO -advies zouden krijgen gaan nu al over naar de nieuwe school.
Zo krijgen ze natuurlijk een hogere gemiddelde score voor de cito en gaat er volgend jaar (hoe verrassend) geen enkele leerling van onze school naar het LWOO!!!
Of zie ik het verkeerd?
Vanmorgen ben ik al goed op gang:
Badkamer1 (van Troela en Oudste) is helemaal gesopt!
Bovenverdieping is gestofzuigd.
Nu heb ik pauze.
Goldman is nog steeds ziek thuis, die hoest de longen uit zijn lijf.
Geniet van je alleen-dag MissM .
Veel plezier op de verjaardag Coetje.
Ruim ze Its.
Rainz, jij ben ook weer fanatiek. En schets ze! Dat is nou wél een leuk klusje .
Een mail om duidelijkheid te krijgen lijkt me een goed plan Fuss.
Doet me er aan denken.Hier zijn ze op school van Troela ook lekker bezig: Alle leerlingen die volgend jaar LWOO -advies zouden krijgen gaan nu al over naar de nieuwe school.
Zo krijgen ze natuurlijk een hogere gemiddelde score voor de cito en gaat er volgend jaar (hoe verrassend) geen enkele leerling van onze school naar het LWOO!!!
Of zie ik het verkeerd?
woensdag 16 februari 2011 om 13:41
Gisteren inderdaad de scan gehad waar ik vrijdag pas de uitslag van krijg. En de chirurg denkt dat het mijn banden in de pols zijn die pijn doen. Het kan niet van de breuken komen. Die zijn genezen. Nog even rustig aan doen. Ook op mijn werk.
Het valt moeilijk te bewijzen dat het door het werken komt. Maar deze chirurg vind het heel raar dat ik met drie weken gips al achter de pc moest.
Lekker dan Fus dat Zoon lessen thuis moet maken die ze op school niet geven.
Werk ze nog allemaal en beterschap voor de zieken.
Het valt moeilijk te bewijzen dat het door het werken komt. Maar deze chirurg vind het heel raar dat ik met drie weken gips al achter de pc moest.
Lekker dan Fus dat Zoon lessen thuis moet maken die ze op school niet geven.
Werk ze nog allemaal en beterschap voor de zieken.
woensdag 16 februari 2011 om 14:58
woensdag 16 februari 2011 om 15:22
Ja ik ben ook beniewd naar de uitslag Zoeb.
Wat duurt het dan weer lang tot het vrijdag is he?
Pffffff..... Ik heb echt een boel gedaan.
Badkamer 1 gesopt
Mount erverwash opgevouwen en opgeruimd
2 Verdiepingen gestofzuigd
Wasje gedraaid en gedroogd
Vaatwasser ingeruimd en laten draaien
Een begin gemaakt aan het het maken van carnavalsjurkjes voor vriendin en mezelf:
De patronen zijn geknipt en geraderd.
Het leek me best leuk om weer eens iets zelf te maken, maar wat valt dat tegen zeg.
Nu eerst ritsen kopen en dan kan de naaimachine op tafel. Als alles mee zit moet ik ze wel alle twee op een dag afkrijgen. Ik hoop maar dat al doende ik weer weet hoe het ook al weer moet met beleg en zo...
Hmm,...had ik het toch goed gedacht van school. Die gemiddelde cito-resultaten waar scholen dus soms mee dwepen kunnen dus echt wel een wassen neus zijn...
Wat duurt het dan weer lang tot het vrijdag is he?
Pffffff..... Ik heb echt een boel gedaan.
Badkamer 1 gesopt
Mount erverwash opgevouwen en opgeruimd
2 Verdiepingen gestofzuigd
Wasje gedraaid en gedroogd
Vaatwasser ingeruimd en laten draaien
Een begin gemaakt aan het het maken van carnavalsjurkjes voor vriendin en mezelf:
De patronen zijn geknipt en geraderd.
Het leek me best leuk om weer eens iets zelf te maken, maar wat valt dat tegen zeg.
Nu eerst ritsen kopen en dan kan de naaimachine op tafel. Als alles mee zit moet ik ze wel alle twee op een dag afkrijgen. Ik hoop maar dat al doende ik weer weet hoe het ook al weer moet met beleg en zo...
Hmm,...had ik het toch goed gedacht van school. Die gemiddelde cito-resultaten waar scholen dus soms mee dwepen kunnen dus echt wel een wassen neus zijn...
woensdag 16 februari 2011 om 18:04
Alles behalve de vloer heeft aandacht gehad
Goldie, inderdaad een raar verhaal op jullie school. Hier heb ik zulke dingen niet gehoord, maar het kan zijn dat de laagst presterende net een niveautje hoger zit dan LWOO, ik heb er op die niveau's niet zo'n verstand van. Vind het voor die kinderen bij jullie schandalig, achtste groep moet toch een fijn jaar van afscheid nemen zijn, maar dan wel allemaal tegelijk.
Goldie, inderdaad een raar verhaal op jullie school. Hier heb ik zulke dingen niet gehoord, maar het kan zijn dat de laagst presterende net een niveautje hoger zit dan LWOO, ik heb er op die niveau's niet zo'n verstand van. Vind het voor die kinderen bij jullie schandalig, achtste groep moet toch een fijn jaar van afscheid nemen zijn, maar dan wel allemaal tegelijk.
woensdag 16 februari 2011 om 18:55
Wat raar van die school Goldie!
Ik heb dat hier idd ook nog niet gehoord.
Op school van oudste hebben ze wel een groep 0,dan mogen ze 4 maanden voordat ze 4 worden al naar school.
Oh wat jammer dat Ukkie naar de andere bassischool gaat,bij hem gaat echt de vlag uit als het zover is
En wat zal ik hem missen,dat dan ook weer wel
Verjaardag was gezellig,op terugweg met een omweg naar huis gefietst omdat het zo'n heerlijk weertje was.
Vriend heeft alle schroten geschuurd en kieren afgekit,nu nog verder ruzieen over de kleur.Ik wil ze zwart en hij wit(ral 9002)
Ik heb dat hier idd ook nog niet gehoord.
Op school van oudste hebben ze wel een groep 0,dan mogen ze 4 maanden voordat ze 4 worden al naar school.
Oh wat jammer dat Ukkie naar de andere bassischool gaat,bij hem gaat echt de vlag uit als het zover is
En wat zal ik hem missen,dat dan ook weer wel
Verjaardag was gezellig,op terugweg met een omweg naar huis gefietst omdat het zo'n heerlijk weertje was.
Vriend heeft alle schroten geschuurd en kieren afgekit,nu nog verder ruzieen over de kleur.Ik wil ze zwart en hij wit(ral 9002)
woensdag 16 februari 2011 om 19:02
Gelukkig was mijn cholesterol weer goed en de suiker gedaald. Nog wel iets te hoog, maar niets om zorgen om te hebben, Het is wel een stuk lager als een jaar geleden, dus het afvallen heeft geholpen.
Als ik nu eens van die pijnlijke pols af ben en mijn nieren ook niets raars vertonen, zie je mij dit jaar niet meer bij een dokter.
Oh nee, dat is de Goden verzoeken hé.
Gold wat raar van die school, kan dat zomaar?
Als ik nu eens van die pijnlijke pols af ben en mijn nieren ook niets raars vertonen, zie je mij dit jaar niet meer bij een dokter.
Oh nee, dat is de Goden verzoeken hé.
Gold wat raar van die school, kan dat zomaar?
woensdag 16 februari 2011 om 19:17
Ja Zoeb, het gebeurt hier op school dus het kan.
Ik vind het ook heel vreemd, en ook heel achterbaks eigenlijk.
Afijn, ik ben al lang blij dat mijn kind niet voor een dergelijk gedoe in aanmerking moet komen. Die doet gewoon lekker groep 8 uit zoals het hoort en gaat dan pas lekker naar de middelbare.
Vanavond het ik een toneel-vergadering over een eventueel optreden. Er staat een soort van feestavond in een kroeg/restaurant op stapel en daar vragen ze 'animatie' voor.
Ik ga even luisteren of het misschien iets leuks voor mij is.
Ik vind het ook heel vreemd, en ook heel achterbaks eigenlijk.
Afijn, ik ben al lang blij dat mijn kind niet voor een dergelijk gedoe in aanmerking moet komen. Die doet gewoon lekker groep 8 uit zoals het hoort en gaat dan pas lekker naar de middelbare.
Vanavond het ik een toneel-vergadering over een eventueel optreden. Er staat een soort van feestavond in een kroeg/restaurant op stapel en daar vragen ze 'animatie' voor.
Ik ga even luisteren of het misschien iets leuks voor mij is.