Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja, stuk betere nacht! Een paar keer voor een speen en het was wel 6 uur vanmorgen, maar toch. Geen krijspartijen.

Ipad, ja doen! Wij hebben er allebei eentje, toen bleek dat we ' m niet konden delen. JD zou er het liefst ook nog een willen, maar dat doen we maar niet...

Ik ben er helemaal happy mee in ieder geval. Ik lees boeken, tijdschriften, doe spelletjes, lees het forum, mail, internet. Ik heb er wel een zonder simkaart, dus internet kan alleen als ik wifi in de buurt heb of mijn telefoon als wifi-punt instel, maar dat werkt voor mij prima.

Fijn dat de operatie goed is gegaan, Mokkie. Hopelijk een snel herstel.

Ik denk zeker dat je op de goede weg zit, Luni. Je baas is erg tevreden toch? Lekker op je eiland blijven
[fgcolorn=#761CE6]Nee, vooral pijn, hoofdpijn, keelpijn dat soort dingen en duizelig af en toe. Maar het gaat wel de goeie kant op hoor.

Heerlijk toch, op je eilandje

Gelukkig een betere nacht Juultje, maar hoe dan ook nog wel kort en onderbroken. Laat JM maar een paar nachten opstaan als hij weer terug is, die is toch lekker uitgerust

[/fgcolor]
Gaat ie Mokkie Kleuren blijft een uitdaging he

Ik blijf op mn eiland sparen voor de I-Pad,deal

Net een mail van JM dat hij in Parijs is, vlucht naar Dusseldorf vertrekt zo.
Er komt volgens mij later dit jaar een nieuwe versie uit van de Ipad.
Heeft ie geen directe vlucht??? Mijn hemel,wat een reis.

Ik vind 11 uur al lang.
Nee, overstap in Parijs... Gisteravond om half 9 vertrokken vanaf Cuba (plaatselijke tijd, dus half 3 hier). Vandaag om half 3 landen ze op Dusseldorf, totaal 12 uur onderweg dus. En dan nog naar huis rijden, hij zal wel tegen 5 uur/half 6 thuis zijn.
Hij is helemaal happy dat hij weer kan mailen geloof ik, ik krijg steeds mail van hem
Hij mist je gewoon!
Pff onze afvoer van de wasbak is verstopt, j is al ' de hele ochtend' bezig geweest en belt mij om de woningbouw te bellen.Hij kan dingen soms zo lomp zeggen he,net of het mijn schuld is
quote:luni schreef op 16 februari 2011 @ 12:55:

Hij mist je gewoon!Dat ook natuurlijk!
quote:luni schreef op 16 februari 2011 @ 13:00:

Pff onze afvoer van de wasbak is verstopt, j is al ' de hele ochtend' bezig geweest en belt mij om de woningbouw te bellen.Hij kan dingen soms zo lomp zeggen he,net of het mijn schuld is

O fijn is dat he? Heeft JM ook een handje van.

Waarom belt hij zelf niet met de woningbouw?
Ik heb m een email nagestuurd met alle gegevens,hij hoeft niet eens te bellen,kan gewoon van de website.

Maar als ik bel rennen ze...denkt hij.Vanwege de bewonerscommissie

Ik denk van niet hoor,ben gewoon aardiger dan hij *lol*
Moet ie jouw naam noemen, rennen ze ook voor hem
Hahahaha ja

Ik heb m nog even gebeld,hij was weer gekalmeerd dus even rustig verteld van de email en nog eens uitgelegd dat ie dit soort dingen toch echt zelf een keer moet doen

Nu is het weer goed
Is ie thuis, Juultje? Alles o.k.?

Mokkie, fijn dat alles goed gegaan is op de vervelende klachten na dan. Beterschap voor MV!!

Luni, ik ga eens op Facebook speuren hihi..
Waar ga je naar speuren Compu?

Ik heb alle boodschappen weer in huis,wekelijks 90 euro met zn tweeen,best veel he...En dan heb ik nog niet eens wasmiddel etc,gewoon eten en drinken
Naar de emigrante.. Maar nu weet ik haar naam niet meer.

Ja, veel. Hebben wij ook ongeveer, incl. siga, excl. luiers.

Dat hakt er wel in hoor, die 2 produkten!
Oja, jij eet daar verder niks bij, knap zeg. Ik zou het wel missen. Maar op AH kan ik het recept niet vinden, wil graag weten wat ze erbij serveren.
Je kan erbij doen wat je wil,ik denk dat het met pasta lekkerst is.

Ik mis het niet hoor,juist veel minder dan verwacht.En als ik het wel eet geniet ik er echt van.Het helpt wel enorm met de laatste kilo's afvallen!

Ik ben wel blij dat ik van de siga's af ben,alweer meer dan 2 jaar.

Ik zal je een foto van de emigrante sturen,met naam
Ik heb het recept niet van AH hoor,gewoon restjesdag haha
JM is weer thuis, heerlijk! Hij ligt al wel op bed, want hele nacht gevlogen en weinig geslapen. Morgen weer aan het werk.

Boodschappen verschilt hier per week, maar meestal wel 100 euro. Luiers hakken er inderdaad wel in (hier meestal Kruidvat, en jij Compu?) en ik koop ook nog poedermelk voor JZ, is voor 's ochtends vroeg lekker makkelijk, anders moet ik eerst naar beneden voor een papfles en intussen een JZ die het hele huis wakker krijst.

Ik ga ook een beetje op tijd naar bed.
Fijn zeg!

Ik weet dat ik toen ook de hele nacht heb doorgevlogen,heel raar want ik slaap dus niet he,heb films gekeken terwijl iedereen zo'n beetje opgekruld lag

Ik heb ook heerlijk geslapen vannacht,vanmorgen gefietst naar de bushalte en een stuk richting werk gelopen.

T is heerlijk fris buiten!
Gisteren was het lekker weer he! Helemaal voorjaarsachtig.. Ik was aan het fietsen in de stad.

Zie van je recept af Luni, toch niet helemaal passend bij ons.

Juultje, is hij ontwaakt uit zijn coma?
Geeft niet hoor,heb ik meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven