Wanneer heb jij voor het laatst te diep in het glaasje gekeken?
I am surrounded by morons
Anoniem_117173
woensdag 16 februari 2011 om 19:15
Hmm, kan ik me zo niet herinneren, heb al een tijdje niet gedronken. Zal ergens begin 2010 zijn geweest (niet zo erg dat ik niet op mn benen kan staan hoor, dat heb ik nog nooit gehad)
welk cijfer geef je je huidige leven en wat moet er gebeuren zodat het een 10 wordt?
Anoniem_91620
woensdag 16 februari 2011 om 19:25
Ik geef mijn huidige leven een 7. Ik weet niet of het ooit nog een 10 gaat worden. Maar dingen die zeker bij gaan dragen aan mijn geluk zijn het vinden van een nieuwe baan, het teveel aan kilo's kwijt raken en de dingen waarvoor ik in therapie zit een plekje kunnen geven.
naar de ortho geweest met zoon, de keukenvloer(is net gelegd) geschrobt, boodschappen naar de bank geweest eten gekookt koffie gedronken met visite kind opgehaald enz...
Ben jij wel eens met de politie in aanraking geweest?
I am surrounded by morons
Anoniem_91620
donderdag 17 februari 2011 om 07:22
Vorige week nog. Toen ben ik door de politie aangehouden omdat ik zo stom was geweest om te bellen met een telefoon in m'n hand terwijl ik aan het autorijden was.
Hoe hoog is de hoogste boete die je ooit ergens voor hebt gekregen? En waarvoor was de boete?
´mmmm, wat lig ik hier lekkerrrrr...´ o nee, dat is als ik wakker word... als ik opsta denk ik - doordeweeks: blegh het is nog veel te vroeg en ik wil lekker weer naar bed of thuis lekker relaxen. In het weekend denk ik: lekker ontbijtje maken.