Bezemtopic Nummer 10!
donderdag 17 februari 2011 om 08:53
donderdag 17 februari 2011 om 12:13
Is zwart niet erg donker Coetje?
Ik heb gisteren behang gekocht. Nu nog een goede pols om het te kunnen plakken.
Hé bah strijken. Ik ga koffie drinken met mijn vriendin zo.
Dus snel even douchen en aankleden nu.
Douchen kwam er niet meer van. Mijn vriendin was er al voor 10 uur. Net samen naar de kringloop geweest.
Ik heb gisteren behang gekocht. Nu nog een goede pols om het te kunnen plakken.
Hé bah strijken. Ik ga koffie drinken met mijn vriendin zo.
Dus snel even douchen en aankleden nu.
Douchen kwam er niet meer van. Mijn vriendin was er al voor 10 uur. Net samen naar de kringloop geweest.
donderdag 17 februari 2011 om 12:25
Zoeb,het leek me wel sjiekdefriemel,zwarte schroten met een lichtgrijze muur.Al zie je daar natuurlijk wel ieder stofje op.
Goldie,ik moest dus denken aan die dames in van die mooie pakjes Zoiets als moulin rouge dus...
Broodje op,vouwwerk ligt in de kasten.Heb ook de benedenboel gestofzuigd en alle ramen en de achterdeur open.
Goldie,ik moest dus denken aan die dames in van die mooie pakjes Zoiets als moulin rouge dus...
Broodje op,vouwwerk ligt in de kasten.Heb ook de benedenboel gestofzuigd en alle ramen en de achterdeur open.
donderdag 17 februari 2011 om 13:43
Helleu!
WEer thuis na een ochtend werken. Nu total loss even op de bank.
Zijn jullie al klaar voor de forumverhuizing om 14.00 uur? Hopelijk zien we elkaar daarna weer?
Kan ik lekker nog even breien, kan toch niets anders dan he?
Coe, wat ben je alweer actief! Helemaal weer beter intussen?
Zoeb, wat naar van je pols
Ik ga de lap uit zetten, lekker breien. Fijne middag lieve dames!
WEer thuis na een ochtend werken. Nu total loss even op de bank.
Zijn jullie al klaar voor de forumverhuizing om 14.00 uur? Hopelijk zien we elkaar daarna weer?
Kan ik lekker nog even breien, kan toch niets anders dan he?
Coe, wat ben je alweer actief! Helemaal weer beter intussen?
Zoeb, wat naar van je pols
Ik ga de lap uit zetten, lekker breien. Fijne middag lieve dames!
donderdag 17 februari 2011 om 19:01
donderdag 17 februari 2011 om 19:24
Achtergrond die niet werkte en dwars door de teksten heen liep. Nu weer normaal trouwens.
Vandaag de keuken grondig gepoetst, volgende week de binnenkant van de kastjes.
Verder nog gestofzuigd en de was weggewerkt en genoten van het zonnetje.
Beterschap voor goldman, jammer dat je de logeetjes moet afbellen.
Vandaag de keuken grondig gepoetst, volgende week de binnenkant van de kastjes.
Verder nog gestofzuigd en de was weggewerkt en genoten van het zonnetje.
Beterschap voor goldman, jammer dat je de logeetjes moet afbellen.
donderdag 17 februari 2011 om 20:20
Das naar Goldie!
Heb je trouwens een fototje van die jurkjes?Ben wel heel benieuwd
Ik krijg van het lekkere weer wel energie en zin om dingen te doen Fussie.
Vanmiddag wilde ik gaan schilderen,stond er weer visite voor de deur.Volgende keer kijken ze maar toe terwijl ik schilder,baal er nu van dat ik niks gedaan heb.
Jij hebt ook goed je best gedaan Rainz
Heb je trouwens een fototje van die jurkjes?Ben wel heel benieuwd
Ik krijg van het lekkere weer wel energie en zin om dingen te doen Fussie.
Vanmiddag wilde ik gaan schilderen,stond er weer visite voor de deur.Volgende keer kijken ze maar toe terwijl ik schilder,baal er nu van dat ik niks gedaan heb.
Jij hebt ook goed je best gedaan Rainz
vrijdag 18 februari 2011 om 09:19
Goedemorgen!
Ja, van het zonnetje krijg ik de poetskriebels blijkbaar. Vandaag doe ik echter rustig aan, ga straks koffie drinken bij een voormalig collega en daarna weet ik het nog niet. En vanavond komt schoonvader eten.
Vervelend is dat hé Coe, als je dan plannen hebt om iets te doen en er is iets dat dat dwarsboomt.
Fijne dag allemaal!
Ja, van het zonnetje krijg ik de poetskriebels blijkbaar. Vandaag doe ik echter rustig aan, ga straks koffie drinken bij een voormalig collega en daarna weet ik het nog niet. En vanavond komt schoonvader eten.
Vervelend is dat hé Coe, als je dan plannen hebt om iets te doen en er is iets dat dat dwarsboomt.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 18 februari 2011 om 13:27
Zo, wat een dag vandaag, pfff.
Vanmorgen gaan sporten maar eerder gestopt want toch weer pijn. Toen gauw boodschappen gehaald om er achter te komen dat mijn sleutels nog binnen lagen. Dat werd dus een uur fietsen om de sleutels te halen. Zucht. En mijn kolf is een onderdeel van kapot.
Wat wel leuk is: er stond een mooi boeket tulpen voor de deur, van de directie van mijn werk, ivm ziekzijn.
Maar ohoh, ik ben helemaal verkleumd door het fietsen in iets te weinig kleren. Hopelijk word ik niet ziek want Lief is een weekendje weg.
Vanmorgen gaan sporten maar eerder gestopt want toch weer pijn. Toen gauw boodschappen gehaald om er achter te komen dat mijn sleutels nog binnen lagen. Dat werd dus een uur fietsen om de sleutels te halen. Zucht. En mijn kolf is een onderdeel van kapot.
Wat wel leuk is: er stond een mooi boeket tulpen voor de deur, van de directie van mijn werk, ivm ziekzijn.
Maar ohoh, ik ben helemaal verkleumd door het fietsen in iets te weinig kleren. Hopelijk word ik niet ziek want Lief is een weekendje weg.
vrijdag 18 februari 2011 om 13:30
Hopelijk kan het wel doorgaan Gold! Zo ja, doe je Poeskie de groeten?
Was het gezellig bij je vriendin Zoeb? En Rainz ook al koffiedrinken
Mamz, morgen feestje?
Coe, ik moest nog aan je denken tijdsne mijn fietstocht. Kwam langs onze oude flat. Wat is dat een puinzooi zeg. Tijd dat ze nu toch echt gesloopt gaan worden. Tenslotte zou dat al toen ik er ging wonen en dat is 19 jaar geleden... 't Is maar goed dat we niet op de verhuispremie hebben gewacht die er aan zou komen toen....
Was het gezellig bij je vriendin Zoeb? En Rainz ook al koffiedrinken
Mamz, morgen feestje?
Coe, ik moest nog aan je denken tijdsne mijn fietstocht. Kwam langs onze oude flat. Wat is dat een puinzooi zeg. Tijd dat ze nu toch echt gesloopt gaan worden. Tenslotte zou dat al toen ik er ging wonen en dat is 19 jaar geleden... 't Is maar goed dat we niet op de verhuispremie hebben gewacht die er aan zou komen toen....