3000+ Deel 81!!!

16-02-2011 19:07 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren

We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen

Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!

*Zoete modus aan*

Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!

*Zoete modus uit*

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
quote:mocy schreef op 17 februari 2011 @ 21:31:

Hé Friez, lekker aan het vakantie vieren?vakantie zit er bijna al weer op Mocy. Nog 1 dagje..
ík gooi ze gewoon rauw in de ovenschaal graafje en je hoeft idd niet veel olie te doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo.. hijg.. puf... ik ben bijgelezen... en nu heb ik lekkertrek

Die bokkepootjestaart lijkt me heerlijk!! Maar dan zal ik hem alleen op moeten eten want Bianco en PuberT houden niet van pudding-dingen!

En ik weet nog steeds niet of Egypte doorgaat volgende week

Pop... die opmerking van Poppetje over die bokkepootjestaart... hilarisch!! Die moet je opnoteren he!
Bietje: Ik heb hem gemaakt zonder pudding. Kan ook. Ipv pudding een zakje klopvast er door doen.
Dan is het dus gewoon stevige slagroom ipv pudding Fries?

Ik vind pudding wel lekker maar die bokkepoten laten me twijfelen....
Bi, ze vliegen toch weer volop op E sinds vandaag? Moet toch niet zo moeilijk zijn voor reisbureau om om te boeken?
Vin, met lange vingers misschien?
NOu blijkbaar wel Moos... we gaan morgen weer even langs om te vragen, ik had eigenlijk gisteren of vandaag al een telefoontje verwacht. Ik denk dat er beperkt gevlogen wordt en alles gewoon vol zit ofzow...

Als het morgen bij ons eigen reisbureau niet lukt, ga ik het bij de concurrent proberen. Als we donderdag vliegen dan wil ik dat toch wel uiterlijk morgenavond of zaterdagochtend weten... ook in verband met mn werk
Welk reisbureau hebben jullie Bi? En volgens mij wordt er nog maar beperkt gevlogen naar Egypte.

Lange vingers Moos? Wel een goed idee maar die lijken me te luchtig voor deze taart, of eigenlijk te weinig smaak. Ik ga van de week je ajam pangang weer maken denk ik. Lekker makkelijk en snel.
Ja logisch Bi. Zal voor je duimen.
quote:Gravinnetje schreef op 17 februari 2011 @ 22:35:

Dan is het dus gewoon stevige slagroom ipv pudding Fries?

Ik vind pudding wel lekker maar die bokkepoten laten me twijfelen....Ik heb nu dus slagroom met halve fles advocaat en zakje klopvast gedaan. En dat lobbig kloppen. En daardoor dan de stijfgeslagen slagroom doen
Goed dat je het zegt Vin. Ik vergeet dat recept altijd. Ga het ook weer eens maken. Morgen of zaterdag.
Wat is lobbig kloppen?
Lobbig is dat het wat dikker wordt, maar niet stijf geklopt
Oh met advocaat. Jammie. Alleen dan mag ik hem zelf opeten, ik ben de enige die advocaat lust. Je doet me toch zo'n plezier door me tokkelroom met slagroom te geven joh. Hmmmm.
Ooh oké. Ik vind advocaat ook lekker.
Tokkelroom??
tokkelroom is een soort van advocaat maar dan iig met minder alchohol er in
Ooh haha sorry.. Vond het echt zo'n zelfverzonnenwoord..
Dat reisbureau in het durp... aan de vliet. Is echt wel een goeie, we komen er al jáááren! Daarom verbaast het me zo dat ze nog niks geregeld hebben.
quote:friezinnetje schreef op 17 februari 2011 @ 22:51:

tokkelroom is een soort van advocaat maar dan iig met minder alchohol er inTokkelrooom is zachter van smaak maar heeft juist meer alcohol. Advocaat kun je gewoon bij de supermarkt kopen en tokkelroom alleen bij de slijter.
Nee het bestaat echt, Choco!

trouwens
Lobbig kloppen, tokkelroom....
quote:Bianca40 schreef op 17 februari 2011 @ 22:52:

Dat reisbureau in het durp... aan de vliet. Is echt wel een goeie, we komen er al jáááren! Daarom verbaast het me zo dat ze nog niks geregeld hebben.

Die naast de speelgoedzaak of naast de dierenwinkel.

Die laatste daar gingen wij altijd heen toen ik het nog niet zelf regelde.
Advocaat = lekker!!!!

En Ajam pangang ook, das 1 van die dingen die ik echt mis sinds ik geen vlees meer eet..... iemand een lekker alternatief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven