Hallo!

19-02-2011 08:47 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben Annabel en ben 19 jaar.

Ik woon in Uithoorn dat ligt tussen Amsterdam en Utrecht.

Ik ben voor het eerst op het Viva forum en hoop hier met andere meiden in contact te komen om lekker te kunnen kletsen.

Als jullie nog iets willen weten, hoor ik het graag!
quote:annabelhoekstra schreef op 19 februari 2011 @ 09:26:

wat heb je gevonden?

Wil je je ook voorstellen? :-D

Haha!, ok...even kort:

Ben Xander, 42 jaar en woon in het Gelderse. Via een vriendin van mij kwam ik hier een paar jaar geleden op het forum, want zo zei ze: "je moet eens meelezen, zóóó grappig". En zo ben ik 3 jaar verder, een forumster én een kind rijker én nog steeds actief op het forum.
quote:annabelhoekstra schreef op 19 februari 2011 @ 09:34:

toch even voor de duidelijkheid,

ik hou dit account gewoon, wat zo snel ben ik niet te achterhalen.

Annabel is mijn tweede naam en mijn achternaam zal binnenkort

toch veranderen want ik ben verloofd!!!! :-D :-DIk zou het niet doen, maar oké...jouw keuze!
quote:Marels schreef op 19 februari 2011 @ 09:30:

Ja ja Katrien...

Je durft gewoon niet te zeggen dat je stiekem heel actief bij Libelle forumt

Welkom! En maak idd even een ander profiel aan met een nick.
quote:annabelhoekstra schreef op 19 februari 2011 @ 08:50:

Ik heb daar niet echt een probleem mee hoor Star, heb niks te verbergen haha! Dit is ook mijn eerste keer op een forum, dus ik wist niet dat niet gebruikelijk was ofzo:PNou in dat geval ga ik je eens Googlen/Hyven/Facebooken
quote:annabelhoekstra schreef op 19 februari 2011 @ 09:34:

toch even voor de duidelijkheid,

ik hou dit account gewoon, wat zo snel ben ik niet te achterhalen.

Annabel is mijn tweede naam en mijn achternaam zal binnenkort

toch veranderen want ik ben verloofd!!!! :-D :-DWat bijzonder om iemand tegen te komen die nog erg jong is, maar wel traditionele waarden heeft! Hebben jullie al een trouwdatum geprikt?
quote:Supersoulfighter schreef op 19 februari 2011 @ 09:44:

[...]

Wat bijzonder om iemand tegen te komen die nog erg jong is, maar wel traditionele waarden heeft! Hebben jullie al een trouwdatum geprikt?Of zwaar gelovig en snel willen trouwen om het bed in te kunnen duiken?
Dan hoop ik voor je dat de Annabel Hoekstra die ik tegenkom op Hyves en Facebook een ander is

Want zo makkelijk ben je dus te achterhalen, als je onder je eigen naam forumt...

Ben je overigens gelovig, dat je zo jong al trouwt en verloofd bent? Geen oordeel trouwens, gewoon interesse.
668, the neighbour of the Beast
quote:Some_One schreef op 19 februari 2011 @ 09:47:

[...]

Of zwaar gelovig en snel willen trouwen om het bed in te kunnen duiken?Uiteraard dénk ik dat, maar het leek met leuk om van haarzelf een antwoord te krijgen En ik zou nooit de achternaam van een man overnemen, maar goed. Ben gewoon geïnteresseerd!
quote:Supersoulfighter schreef op 19 februari 2011 @ 09:53:

[...]

Uiteraard dénk ik dat, maar het leek met leuk om van haarzelf een antwoord te krijgen En ik zou nooit de achternaam van een man overnemen, maar goed. Ben gewoon geïnteresseerd!

Neeh ik ben niet zwaar gelovig,

ik ben gewoon al heel lang met hem samen,

we hebben er goed over nagedacht,

Ik heb geen hyves
Wow, ik dacht serieus dat Uithoorn heel ergens anders lag. Nou ja heel ergens anders - noordelijker in ieder geval. En Aalsmeer ook.

(ik had vroeger tienen voor topografie - gelukkig werd het lange termijngeheugen niet getest)
nou ja, het ligt er ook niet heel dichtbij hoor. Alleen utrecht ligt even ver van Uithoorn als Amsterdam. Maar ja, het was ook alleen maar bedoeld om de rest een idee te geven van waar het ligt.
quote:Marels schreef op 19 februari 2011 @ 09:30:

Ja ja Katrien...

Je durft gewoon niet te zeggen dat je stiekem heel actief bij Libelle forumt en uit belgie kom hahahahahah
quote:Some_One schreef op 19 februari 2011 @ 09:47:

[...]

Of zwaar gelovig en snel willen trouwen om het bed in te kunnen duiken?We zijn nog maar net verloofd, maar we willen graag in de lente trouwen. Dus dat wordt 2012
oeps,

verkeerde,

mijn reactie was bedoeld op Supersoulfighter
Welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven