Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren

Bloes

Hier weer telefoonproblemen, nu doet de vaste lijn het niet meer. Grom kost zo veel tijd allemaal.
Bloezeke, ik zou willen dat ik behalve luisterend oor ook wat kordate oplossingen voor je had * sip *.

Over oren gesproken: het LilspelTuut (ik tikte per ongeluk eerst Lil-peltuut)-oor is stevig van druppels voorzien, ik ga braaf gelijk op met MK.Keelonsteking is op z'n retour, nou nog koorts weg en dan voel ik me vast weer beetje mens, hopelijk precies op tijd voor zaterdag . Inmiddels heb ik hier wel een kwakkelDot. Vanochtend zag ze er al wat wankel uit maar wel met praats voor 4 en ze wilde per se naar school dus toe maar dan. Maar toen ik haar eind vd ochtend haalde (ze heeft halve dag op donderdag), stond ze bleek en stil op me te wachten en zodra ze me zag, barstte ze in huilen uit. Het was niet bij haar opgekomen om tegen de juf te zeggen dat ze zich niet lekker voelde, het schaap, dat stond ze gewoon dapper vol te houden tot ze haar moeder weer zag. En nu ligt ze heel hard te snurken onder een dekentje op de bank. In slaap gevallen ongeveer 30 seconden nadat me beslist verklaarde:"ik kan écht niet slapen als het overdag is!". Popke.
Ik hoop het ook Lil dat je je zaterdag weer beter genoeg voelt om te komen.

En ach dat Dotteke.

Telefoon doet het weer,mar doet nog wel steeds raar had mijn broer a/d telefoon en de verbinding werd steeds verbroken.

Tja. Even afwachten hoe het verder gaat.
Ok koffie!
Mogguh!
Ja! En met koffie, graag

Voel me weer een tikkie mens. Zowaar. De Lispeltuuts out OUT is een grote verbetering, en ik ben ook eindelijk eens opgestaan zonder koortsig wankeldegammel-gevoel. Dot heeft 13 uur nonstop geslapen en staat beneden te kwekken alsof ze alles wat ze gisteren stilletjes was in 1x moet inhalen, de interimoppas is vanmorgen bij haar en ik ga me eens buigen over wat een vrijwel onneembare berg achterstallig werk is geworden. Lekker dat dat thuis kan, kan ik beetje oog op Dot houden (en op mezelf).

Suup, nog contact gehad over Klusje?
Nee. Ik zag dat mijn linkedin wel door haar was bekeken, maar ze heeft (nog) geen contact opgenomen.

Fijn dat je je wat beter voelt.
Jaaa! Koffie!

Ik ben de hele ochtend al aan het worstelen met wachtwoorden, vaagheden, rariteiten en andere administratieve misere. Maar goed, het lijkt te lukken: ik kan weer inloggen bij UPC en voor MK heb ik maar nieuwe vaccinatiebewijzen aangevraagd. Want die ga ik nooit meer vinden, dat weet ik zeker.
Borreltijd!

Vanmorgen gewerkt en daarna investeringsinkopen gedaan, kantoorspullen dus. En visitekaartjes met bedrijfsnaam!

Nu maar eens orde in papierchaos gaan scheppen. En daar hoort drank bjj. Uch.
Mag ik morgen een visitekaartje, Suup?

Eten voor morgen is grotendeels klaar. Jum.
Tuurlijk mag dat!

Ik zal ze meenemen
Ik wil ook wel een kaartje! Niet dat er in mijn sector waarschijnlijk iets voor je te vinden is maar je weet maar nooit

:-)

Had ik al gezegd dat ik het te druk had? Ja he..tis een luxeprobleem want ik doe het zelf enzo dus mag ik er niet over zeuren, ik weet het maar toch...zucht...*hijst zich van de bank om naar een groots opgezet verjaardagsfeest te gaan met bands en DJ's*
Iedereen mag kaartje

Bezig met papiertroep in mappen doen. Jullie willen niet weten hoe het er hier nu uitziet.

En het is nog maar zo topje van de ijsberg.
*legt vast paracetemolletjes klaar voor D*

Dat zijn vaak de meest gevaarlijke avonden.

Tila, wat een werk allemaal, volgens mij komen we morgen niet om vd honger
Owkee. Het eten van morgen....

Nee. Verrassing!
Goeiemorgen! Laatste beetjes voorbereiden, naar verjaardag, terugkomen, en dan komen jullie! Joepie!
Hoezo verrassing, je twittert erover . Bakjes voor restanten staan al klaar

Verder beetje gammel en rillerig, maar in negeermodus, want geen tijd en zin in ziek.

D hoe was je feestje?
Ben ook nog gammel, maar ik wil écht wel komen. Al is het maar omdat ik gewoon geen enkel sociaal-vriendinachtige avond heb gehad sinds, eh, 2 weken? En dan tel ik het GroenLinks congres dus als sociaal event (dat was het eerlijk gezegd ook). Desnoods trek ik bijtijds weer naar huis, maar Ik Zal Er Zijn!!!

Vanochtend ging voetballen van Zoon eindelijk eens wél door, dus vroeg en koud langs de lijn maar mensen toch, wat is het schattig allemaal. En hij gaat echt vooruit, ook leuk om te zien. Nu zit Zoon lief met Dot voetbalplaatjes te plakken. Pais ende vree

Tila, ik vergeet altijd welke treinhalte ik ook alweer moet hebben voor jou, kan je dat nog even mailen of smsen?
Feestje was wel ok, niet heel bijzonder. Mijn vriendjes en vriendinnetjes waren gezellig zoals altijd. Verder een beetje rare bands en rare mensen. Het was dan ook een rare, alternatieve donkere gothic kroeg dus sja. Maar een paracetamolletje moet er wel in zo

Ik wil ook niet ziek. Please niet ziek. Ik ben deze winter al drie keer goed ziek geweest en ik heb er zo geen zin meer in. En inderdaad ook geen tijd voor. Dus iedereen die zich gammel voelt: niet mijn kant op ademen haha
Dank, Suup Tila, ik heb de halte doorgekregen!
quote:supra schreef op 19 februari 2011 @ 10:23:

Hoezo verrassing, je twittert erover . Bakjes voor restanten staan al klaar

Verder beetje gammel en rillerig, maar in negeermodus, want geen tijd en zin in ziek.

D hoe was je feestje?Lang niet alles wordt getwitterd
ik heb hier ook paracetamol hoor!
Joehoe! zijn jullie er al? Ben onderweg, met ruim half uur bij jullie. Tot zo!
Net thuis en oh boy oh boy wat was het weer leuk!

*deelt klapzoenen uit*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven