3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
zondag 20 februari 2011 om 19:00
zondag 20 februari 2011 om 19:06
na leuk niet... ze doet dr niks... ze duldt dr... maar dan moet ze dr niet achterna gaan zitten... dat vindt ze niet leuk ...
verder gewoon een beetje langs elkaar gaat het wel goed hoor... ze ligt gewoon rustig... rent niet meteen weg als kalfje in de buurt is... maar zodra kalfje de achtervolging inzet... dan is het paniek
kan het me trouwens voorstellen... als ik zie hoe kalfje af en toe met die ander schudt.... nee ze hoeft niet dood!... geloof het nog steeds volkomen dat ze met katten is opgegroeid en die gewoon erbij in het nest lagen... echt hoor.... uch...
verder gewoon een beetje langs elkaar gaat het wel goed hoor... ze ligt gewoon rustig... rent niet meteen weg als kalfje in de buurt is... maar zodra kalfje de achtervolging inzet... dan is het paniek
kan het me trouwens voorstellen... als ik zie hoe kalfje af en toe met die ander schudt.... nee ze hoeft niet dood!... geloof het nog steeds volkomen dat ze met katten is opgegroeid en die gewoon erbij in het nest lagen... echt hoor.... uch...
zondag 20 februari 2011 om 19:51
quote:Bianca40 schreef op 20 februari 2011 @ 18:53:
Wat zijn eetjes??? Ik dacht eerst katten, maar met 9 weken 7 kg... dat kan niet.
En ja Cour... die boerderie die blijft nog wel even
Nou ehm, jij zat warmer. Ik dacht eerst dat de 3 eeetjes kinderen waren.... Dat duurde niet lang hoor dat ik dat dacht.
Cour!
En hier ook een boerderie hoor. Daar heb ik ook soortgenoten van jouw 3 eeetjes.....
Wat zijn eetjes??? Ik dacht eerst katten, maar met 9 weken 7 kg... dat kan niet.
En ja Cour... die boerderie die blijft nog wel even
Nou ehm, jij zat warmer. Ik dacht eerst dat de 3 eeetjes kinderen waren.... Dat duurde niet lang hoor dat ik dat dacht.
Cour!
En hier ook een boerderie hoor. Daar heb ik ook soortgenoten van jouw 3 eeetjes.....
zondag 20 februari 2011 om 20:50
jah het is wel het zachtaardigste goedzakkerigste ras dat er is... en ze is zo lief ... en meneer wilde geen klein hondje... en we vonden beide geen enkel middelmaathondje leuk.... dus jah dan neem je een newfoundlander he , tis wel een teefje dus dat scheelt weer een paar cm ghe pfew enz...
Mooi dat daar alles oke is
Mooi dat daar alles oke is