3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
zondag 20 februari 2011 om 21:50
Even gedag zeggen hoor. Ik heb het druk! Ik ben namelijk op dieet en ik heb er een avondtaak aan om alles voor de volgende dag klaar te maken om mee naar m'n werk te nemen, pffff. Het is zóóóóóóóóóveel eten, ik moest vandaag gewoon meeneembakjes bijkopen. Ik ben nu 3 weken bezig (was in Nederland samen met m'n moeder begonnen) en ik ben nu dik 2 kilo kwijt. is voor mij heel veel, want afvallen lukt mij heel slecht. Gelukkig ben ik niet heel dik, alleen een beetje rond. Ik wil het liefst een kilo of 5 kwijt.
Vandaag de eerste dag terug op mijn werk, ik had wel 3 kinderen in de klas. je zou er zowat overspannen van worden! het was wel weer fijn om weer een beetje in het normale ritme te zitten.
En ik baal als een stekker, want ik heb al mijn vleeswaren (ham, spek, rosbief, rookvlees, fricandeau, boterhamworst) bij mijn ouders in de vriezer laten liggen. Dat betekent de komende maanden alleen maar broodjes met kipfilet of kalkoenfilet. Dat komt m'n neus uit ondertussen!
Goed, ik ga slapen. Welterusten, xxx
zondag 20 februari 2011 om 22:59
quote:mocy schreef op 20 februari 2011 @ 22:47:
Heb je die boeien trouwens nog? Heb ze nu nodig, heb een vreselijke vreetbui en blijf naar de keuken lopen. Houd me tegen...
Hahaha, boeien?
Daar kan ik me niks van herinnneren
Ik heb wel een bed met spijlen en daar worden ze doorgaans wel meegeleverd.
Hee maar een slot op je koelkast en dan de sleutel in beheer geven van man/vriend, is dat niet iets.
Joh, steek gewoon een sigaret op, dan verdwijnt de honger ook, hehe.
Zo ik heb een topic geopend, ril.
Heb je die boeien trouwens nog? Heb ze nu nodig, heb een vreselijke vreetbui en blijf naar de keuken lopen. Houd me tegen...
Hahaha, boeien?
Daar kan ik me niks van herinnneren
Ik heb wel een bed met spijlen en daar worden ze doorgaans wel meegeleverd.
Hee maar een slot op je koelkast en dan de sleutel in beheer geven van man/vriend, is dat niet iets.
Joh, steek gewoon een sigaret op, dan verdwijnt de honger ook, hehe.
Zo ik heb een topic geopend, ril.
zondag 20 februari 2011 om 23:19
Wat vertel je me nou?
Jou is daadwerkelijk opgelegd dat je niet schuin naar hem mocht kijken?
Wat raar, werd hij dan zeeziek?
Ik weet wel dat ik te vaak knipoog , dat moet ik afleren want komt te flirterig over. stom he?
Jou is daadwerkelijk opgelegd dat je niet schuin naar hem mocht kijken?
Wat raar, werd hij dan zeeziek?
Ik weet wel dat ik te vaak knipoog , dat moet ik afleren want komt te flirterig over. stom he?
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 20-02-2011 23:20
Reden: een vreselijk stomme fout
Reden: een vreselijk stomme fout
% gewijzigd
zondag 20 februari 2011 om 23:31
quote:mocy schreef op 20 februari 2011 @ 23:25:
Haha knipogen. Daar waag ik me maar niet aan. Ik lijk wel niet wijs dan. Mijn hele gezicht doet mee.
Dat schuin kijken vond hij eng. Cultuur met veel geesten of zo. Terwijl ik alleen maar geen zin had mijn hoofd te draaien.
Echt vreemd....
Knipogen gaat bij mij au naturel, mijn dochter doet het ook al, hahah
Haha knipogen. Daar waag ik me maar niet aan. Ik lijk wel niet wijs dan. Mijn hele gezicht doet mee.
Dat schuin kijken vond hij eng. Cultuur met veel geesten of zo. Terwijl ik alleen maar geen zin had mijn hoofd te draaien.
Echt vreemd....
Knipogen gaat bij mij au naturel, mijn dochter doet het ook al, hahah
zondag 20 februari 2011 om 23:37
quote:Bianca40 schreef op 20 februari 2011 @ 23:34:
Tijdens het topic-hoppen begreep ik pas de term 'uit het raam kijk meneer'
Vil... wordt vervolgd he!!!
Hee HOI Bietje
Jazeker, ik hou jullie op de hoogte.
En wanneer de koffie over mijn kleren gaat open ik een andijvie topic
En een topic over stoomvergoeding op geld&recht.
Zo handig dit forum, hahahaha
Tijdens het topic-hoppen begreep ik pas de term 'uit het raam kijk meneer'
Vil... wordt vervolgd he!!!
Hee HOI Bietje
Jazeker, ik hou jullie op de hoogte.
En wanneer de koffie over mijn kleren gaat open ik een andijvie topic
En een topic over stoomvergoeding op geld&recht.
Zo handig dit forum, hahahaha
zondag 20 februari 2011 om 23:38