3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
zondag 20 februari 2011 om 23:44
quote:Vilma schreef op 20 februari 2011 @ 23:40:
[...]
Bianco lijkt me echt een schatje
Ja klopt! ..... zucht....
Weet je wat ik al een goed teken vind? De manier waarop mannen met huisdieren omgaan. Ik zou ook never nooit niet een man willen die niet van dieren houdt, voor mij zegt het namelijk iets over zn karakter.
[...]
Bianco lijkt me echt een schatje
Weet je wat ik al een goed teken vind? De manier waarop mannen met huisdieren omgaan. Ik zou ook never nooit niet een man willen die niet van dieren houdt, voor mij zegt het namelijk iets over zn karakter.
zondag 20 februari 2011 om 23:47
quote:Bianca40 schreef op 20 februari 2011 @ 23:44:
[...]
Weet je wat ik al een goed teken vind? De manier waarop mannen met huisdieren omgaan. Ik zou ook never nooit niet een man willen die niet van dieren houdt, voor mij zegt het namelijk iets over zn karakter.Mee eens. Of mannen die lelijk tegen kleine kinderen doen.
[...]
Weet je wat ik al een goed teken vind? De manier waarop mannen met huisdieren omgaan. Ik zou ook never nooit niet een man willen die niet van dieren houdt, voor mij zegt het namelijk iets over zn karakter.Mee eens. Of mannen die lelijk tegen kleine kinderen doen.
zondag 20 februari 2011 om 23:50
quote:mocy schreef op 20 februari 2011 @ 23:47:
[...]
Mee eens. Of mannen die lelijk tegen kleine kinderen doen.
Mee eens!
Onze kleine zwart-witte dame ligt nu bij Bianco op schoot. Als hij stopt met aaien dan gaat dat koppie omhoog en ze kijkt hem met enorme zaadvragende ogen aan.
Hij heeft zowiezo iets met beesten.. komen altijd naar hem toe en hij kan alles met ze doen!
[...]
Mee eens. Of mannen die lelijk tegen kleine kinderen doen.
Mee eens!
Onze kleine zwart-witte dame ligt nu bij Bianco op schoot. Als hij stopt met aaien dan gaat dat koppie omhoog en ze kijkt hem met enorme zaadvragende ogen aan.
Hij heeft zowiezo iets met beesten.. komen altijd naar hem toe en hij kan alles met ze doen!
zondag 20 februari 2011 om 23:50
quote:Bianca40 schreef op 20 februari 2011 @ 23:44:
[...]
Weet je wat ik al een goed teken vind? De manier waarop mannen met huisdieren omgaan. Ik zou ook never nooit niet een man willen die niet van dieren houdt, voor mij zegt het namelijk iets over zn karakter.Inderdaad. Sowieso ben ik niet gecharmeerd van mannen en vrouwen die niet van dieren houden.
[...]
Weet je wat ik al een goed teken vind? De manier waarop mannen met huisdieren omgaan. Ik zou ook never nooit niet een man willen die niet van dieren houdt, voor mij zegt het namelijk iets over zn karakter.Inderdaad. Sowieso ben ik niet gecharmeerd van mannen en vrouwen die niet van dieren houden.