3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
dinsdag 22 februari 2011 om 20:59
Oh.. .en iets niet leuks... Rakker (mamskat) heeft een enorme bult op zn rug, en ik ben zo bang dat het iets engs is. Ik wil het nog 1 dag aankijken want misschien heeft hij gevochten maar dan donderdag naar de dierenarts. Het doet geen pijn, ik mag het aanraken en er zelfs zachtjes in knijpen. Het voelt zacht maar toch stevig. Heel raar en heel ineens!
dinsdag 22 februari 2011 om 21:04
Ik ben klaar met werken en heb gelijk boodschappen gedaan, waarschijnlijk zit ik de aankomende dagen binnen vanwege zieke uk dus moest even voorraden inslaan
Wel balen hoor, en ze moet zo vreselijk hoesten......
Morgenochtend neemt mijn vriendin/buurvrouw grote pop mee naar school en na school komt ze zelf naar huis (met de buurjongen)
dinsdag 22 februari 2011 om 21:12
quote:Bianca40 schreef op 22 februari 2011 @ 20:59:
Oh.. .en iets niet leuks... Rakker (mamskat) heeft een enorme bult op zn rug, en ik ben zo bang dat het iets engs is. Ik wil het nog 1 dag aankijken want misschien heeft hij gevochten maar dan donderdag naar de dierenarts. Het doet geen pijn, ik mag het aanraken en er zelfs zachtjes in knijpen. Het voelt zacht maar toch stevig. Heel raar en heel ineens!
Oeh da's niet zo leuk nee, maar kan best dat het van een vechtpartijtje is, of een ontstoken haarzakje of vetbult of zoiets... Maar wel even langs de dierenarts ermee.
@Pop, vervelend joh, je kleine pop zo ziek! Hoesten is niet fijn.
Jas ben ik erg blij mee, was van Mp, nieuw met het kaartje er nog aan, kostte 249 euro in de winkel, ik heb hem voor 50! Goeie deal toch
Oeh da's niet zo leuk nee, maar kan best dat het van een vechtpartijtje is, of een ontstoken haarzakje of vetbult of zoiets... Maar wel even langs de dierenarts ermee.
@Pop, vervelend joh, je kleine pop zo ziek! Hoesten is niet fijn.
Jas ben ik erg blij mee, was van Mp, nieuw met het kaartje er nog aan, kostte 249 euro in de winkel, ik heb hem voor 50! Goeie deal toch
dinsdag 22 februari 2011 om 21:15
dinsdag 22 februari 2011 om 21:17
quote:poppedotje schreef op 22 februari 2011 @ 21:15:
Wat heerlijk ijsje om je tuin te laten doen! wij hebben het 2 jaar geleden zelf gedaan, was heel erg zwaar maar kan nu wel tegelen!
En wat kan je je goed voelen als je iets moois voor jezelf hebt gekocht he, ben blij dat je er zo blij mee bent!Dat is geen tegelen heur!
Wat heerlijk ijsje om je tuin te laten doen! wij hebben het 2 jaar geleden zelf gedaan, was heel erg zwaar maar kan nu wel tegelen!
En wat kan je je goed voelen als je iets moois voor jezelf hebt gekocht he, ben blij dat je er zo blij mee bent!Dat is geen tegelen heur!