3000+ Deel 81!!!

16-02-2011 19:07 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren

We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen

Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!

*Zoete modus aan*

Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!

*Zoete modus uit*

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
quote:Bianca40 schreef op 22 februari 2011 @ 21:17:

[...]

Dat is geen tegelen heur! Wat dan? blokken steen op gladgemaakt zand flikkeren?
poppedotje, 33 seconden geleden

Zeker balen Appel.... arm meisje, van die

waterige ogen en knalrode wangen, met

haar duim in haar mond..... tis zonde

ahh.. das wel heel sneu..
quote:poppedotje schreef op 22 februari 2011 @ 21:18:

Zeker balen Appel.... arm meisje, van die waterige ogen en knalrode wangen, met haar duim in haar mond..... tis zonde Vertroetel haar maar lekker, zieke kindertjes zijn altijd extra zielig.
quote:poppedotje schreef op 22 februari 2011 @ 21:19:

[...]

Wat dan? blokken steen op gladgemaakt zand flikkeren?Inderdaad Daar mag best een millimetertje verschil in zitten qua hoogte, bij een tegelvloer moet je dat niet doen want dan ziet het er gelijk niet uit.
quote:apppel schreef op 22 februari 2011 @ 21:18:

heb je lekker gewerkt pop?

of moest je met minder leuke collega?Heb lekker gewerkt! de cliënten waren vrolijk en rustig en moest met relaxte collega werken, kreeg alleen een mail dat ik volgende week woensdag bijscholing krijg.... een hele dag! bijscholing voor wat.....? plees rechtsom schrobben ipv linksom? dweilen met de zeeuwse slag ipv de franse? stelletje idioten......
Pop! Leer mij die Zeeuwse slag dan ook maar, want de Franse bevalt me hier niet zo.
quote:Bianca40 schreef op 22 februari 2011 @ 21:20:

[...]

Inderdaad Daar mag best een millimetertje verschil in zitten qua hoogte, bij een tegelvloer moet je dat niet doen want dan ziet het er gelijk niet uit. Ohh leer het mij meesteres van de tegel! ik wil graag mijn keuken, gang en toilet (vloer) tegelen
quote:Bianca40 schreef op 22 februari 2011 @ 21:22:

Pop! Leer mij die Zeeuwse slag dan ook maar, want de Franse bevalt me hier niet zo.Ga je mee? is vast een stuk gezelliger
bijscholing hoe je beter kunt poetsen?
Jij weet toch ook wel dat je dweilt met de stofzuiger en stofzuigt met de dweil?
quote:poppedotje schreef op 22 februari 2011 @ 21:22:

[...]

Ohh leer het mij meesteres van de tegel! ik wil graag mijn keuken, gang en toilet (vloer) tegelen

Wow.. begin maar het toilet!

Supergladde strakke ondervloer is een must!

Vloer voorstrijken (erg belangrijk)!

Goeie lijm gebruiken (geen Gammaspul).

Eerst uitmeten hoe je het mooiste uitkomt. Lijm aanmaken, beetje op de vloer kwakken, uitstrijken met een kam (lijmkam dus ). En dan leggen en constant de waterpas er op, er onderdoor kijken of het recht ligt en veel voelen, met je handen over de hoeken en voegen of ze gelijk liggen.

Succes
En dat je ramen zeemt met water waar een halve ui in zit?

Dat je chloor in de wc pot moet doen?
Weet je, het steekt me gewoon dat je altijd ondergewaardeerd word, dat ze je alleen maar zien als poetsvrouw en billenwasser, en dat ben ik ook, maar wel met kennis van de cliënten, ik weet precies wat ik moet doen als er 1 agressief wordt, ik weet hoe ik moet handelen bij epilepsie, ik weet veel over diabetes en kan ook prikken e.d.

Maar ben wel gewoon maar poetsvrouw....

En dan nu ineens bijscholing????
toch? dat weet jij wel!

ze sturen maar iemand anders naar die bijscholing!
[quote]apppel schreef op 22 februari 2011 @ 21:26:

En dat je ramen zeemt met water waar een halve ui in zit?

Dat je chloor in de wc pot moet doen?[/quote]

Mag niet, septic tank
dank je Bi! ga het gelijk proberen
Ik snap het ergens ook wel, we werken met heel veel protocollen en bij een nogal streberige werkgever, alles om er voor te zorgen dat het op papier er heel strak uit ziet

Dus we worden weer gebrainwashed over de visie e.d.
Wel grappig, mijn zusje moet op dezelfde dag als mij voor die bijscholing! ze weten niet waar ze aan beginnen door ons bij elkaar te zetten
Zijn jullie weer weg?
Hé, kom es terug gezellig doen!!!!
naja, dan ga ik maar even oogsten......

eens kijken hoelang internet het vanavond hier (bij mij) volhoudt :(
Sorry Pop, ik was even aan het hoppen naar iets over een beste vriendin en smsjes enzo

Haaai Vil !!

Pop, maak er gewoon een dagje uit van, van die cursus. Zeker als je zus ook meegaat
Wat grappig trouwens dat jullie in dezelfde branche werken Pop!
quote:Bianca40 schreef op 22 februari 2011 @ 21:43:

Wat grappig trouwens dat jullie in dezelfde branche werken Pop!Bij dezelfde werkgever, in hetzelfde durp.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven