Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Man is nu in het ziekenhuis voor een fietstest en een hartecho, daarna kon hij direct terecht bij de cardioloog. Vanmiddag weten we dus weer wat meer. Zit aardig in de zenuwen, we zijn er allebei flink van geschrokken.
Sjeesis Rainz! Da's zeker schrikken!

Wel fijn dat jullie vanmiddag al wat meer weten.

Laat je het hier ook even weten?

MissM, voor mij zou half 6 ook te vroeg zijn hoor. en ik heb niet eens een Mmetje.

En tja, die creme fraiche, daar heb je niet bij stil gestaan, ik zou me daar niet te schuldig over voelen als ik jou was. Kan gewoon gebeuren.

Ik heb vandaag al getennist en koffie geleut

In de stad geweest voor hoestdrank en Otrivin

En nu ben ik aan de stofzuig.

Wat Loeder betreft komen onze voorspelling uit: Zelfs tot op haar sterfbed gaat ze door met manipuleren...
Goldie

Ben je er voor jezelf uit wat je eventueel nog zou willen? Qua contact en zo?

Rainz, hopelijk valt het allemaal mee.

Fijn dat ze hem nu al goed aan het nakijken zijn.
Oja hoor MissM, ik ben er wel uit, maar Loeder zorgt ervoor dat het toch weer onder haar voorwaarden moet gebeuren. En daar bedank ik voor.
Er is gestoFzuigd (ik typ altijd gestogzuigd) en de wasmachine draait alweer.
Hoi allemaal,

Afwezig want druk met werk & opleiding maar probeer jullie wel te lezen, reageren is alleen wat minder.

In ieder geval voor iedereen een want er zijn genoeg mensen die er een kunnen gebruiken volgens mij.

Zoeb, zal geen makkelijke dag voor je geweest zijn gisteren.. begrijpelijk dat ‘de film’ ieder jaar weer voorbij komt.

Coe, wat een verhaal zeg over je broer, kan me je kwaadheid zo ontzettend goed voorstellen. En die kleine frummel is de dupe van de domme manier waarop zij hun zaakjes aanpakken, dat is het ergste. Dat ze er zelf een puinhoop van maken is natuurlijk niet handig maar dan op zn minst nog hun eigen probleem en dat is nu niet het geval. Fijn dat de familie nichtje kan en wil opvangen.

Rainz, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!! Fijn dat je man al zo snel terecht kan voor de fietstest etc. hoop dat jullie snel meer horen en gerustgesteld worden..

Gold, wat leuk en spannend dat je hebt gesolliciteerd!! Ben benieuwd, hoop dat je snel iets hoort, het zou wel heel leuk zijn als je straks gewoon een baan hebt.

Wat betreft Loeder.. volgens mij heb je best duidelijk wat je wel en niet wilt maar makkelijk lijkt het me niet..

Met mij gaat het na een flinke paniek-dip dit weekend wel weer ok. Probleem is gewoon dat de studie veel meer tijd kost als ik had gedacht. Moet een extreem strakke planning maken voor het doen van huiswerk en dan zou het moeten kunnen maar.. soms is het niet te voorspellen hoelang je met iets bezig bent. Tel daarbij op dat het op mijn werk de afgelopen weken erg druk is en ik daar bezig ben om flinke stappen vooruit te maken (nieuwe taken, verantwoordelijkheden) dan is het wel een beetje veel. Maar goed, zeker de verandering op werk is ook wel heel erg leuk dus ik moet gewoon een manier vinden om het toch vol te houden. Als iemand nog goede manieren weet om keihard door te gaan maar niet in te storten.. dan hoor ik het graag

Ik mis Gerdaa ook.. is ze nog wel op het forum??

Lieverds, iedereen sterkte met alle dingen die spelen en daarnaast.. ergens.. tussen die bittere kou proef ik de lente.. hij komt eraan!!!

Fijne dag nog.
Man is weer terug van het ziekenhuis, men vermoedt dat zijn hart niet voldoende zuurstof krijgt. Dus wordt er verder onderzocht. Over 3 weken moet hij terug en krijgt hij verdere onderzoeken en daarna eventueel medicatie. Daar wilden ze nu nog niet aan gaan beginnen, ze wilden eerst verder onderzoek afwachten.
Goed dat ze het uitgebreid onderzoeken Rainz maar jammer dat je nu nog niet precies weet wat er aan de hand is..

Hoe is je man er zelf onder, is hij erg geschrokken?
Dan duren drie weken weer drie weken te lang he Rainz?

Gaat ie ondertussen weer gewoon aan het werk?
Oja, info over mijn sollicitatie op de BH.
Jeej Rainz,hopelijk hebben jullie snel wat duidelijkheid!

Heb vandaag wel een paar keer aan je moeten denken

Gelfje,ik heb geen tips voor je maar wel een dikke

Mijn moeder is vanochtend aangereden,bont en blauw,en hier en daar wat schaafwonden en 10 hechtingen boven haar oog.

Ze liep gewoon over straat,op een stuk waar geen stoepen zijn en een auto schepte haar.

Nichtje blijft dus maar even hier,mijn moeder kan er nu niet voor zorgen.
Moggu...

Ukkie was weer aan het spoken,die wilde midden in de nacht Samson en Gert kijken.

Veel koffie vandaag denk ik
Mogguh...

Tjeesis Coe! hoe kan dat zo maar?

Was het nog donker of zo?of reed die auto te hard of zo?

Je moet niet denken wat er allemaal nog meer had kunnen gebeuren...

Nog een verlate knuf voor Gelfje.

Sorry meid, met mijn eigen gedoe had ik even over het jouwe heen gelezen...

Rainz, is je man vandaag nog thuis of gaat ie al weer werken?
Ze liep daar de hond van tante uit te laten,is een smal weggetje zonder stoepen.Bestuurder was een jong manneke,net een week zijn rijbewijs,hij was met de radio aan het prullen.

Hij is gisteravond bij mijn ouders geweest met een hele grote bos bloemen(dat moest ie van zijn ouders)

Op zo'n durp kent iedereen elkaar he!

Ik ga zometeen naar haar toe,ze kan bijna niet lopen van stijfheid en heeft veel pijn,ene oog zit helemaal dicht en is zwart,vertelde ze me net.Maar wat een geluk dat ze alleen maar dit heeft!

En nu ga ik hopen dat het eens afgelopen is!!Ik wil mijn huis klaar hebben en dat schiet niet op zo!

Vanmiddag naar de stad met Oudste,eens kijken of ze hier nog koopjes hebben.
Mogguh

Het is weer tobben bij jou, Coe

Gelfling, dag bij dag en uur bij uur leven en hopen dat de drukte voorbij is voordat je echt instort. Je staat redelijk in de overlevingsstand, zeg maar. Heb je nog genoeg ruimte voor fijne dingen? Kun je hier en daar wat 'moet'dingen kwijt?

Rainz, ik hoop dat het feit dat ze je man pas over drie weken oproepen betekent dat het allemaal niet heel eng en ernstig is. Het voelt anders, dat snap ik (en jammer dat zij dat niet snappen, als je die lange tijd aanziet).

Vandaag heb ik één afspraak en verder zie ik wel.
Vanochtend is ze aangereden en gisteravond kwam ie met bloemen?

Het is dus gisterochtend al gebeurd begrijp ik?

Ik krijg net een sms van mijn zus, die komt een bakkie doen.

Edit: Ik weet niet of het echt alleen maar een bakkie is, of dat er meer achter zit...
Eén afspraak is te overzien he Mamzie?

Of is het een afspraak waar je tegenop ziet?
Niet te geloven Coe!

Als je jouw leven zou verfilmen als soapserie zouden mensen afhaken omdat ze het ongeloofwaardig vinden wat je allemaal meemaakt! Sterkte voor je moeder

Rainz, heeft man wel wat richtlijnen meegekregen, dingen die hij wel/niet mag doen, signalen waar hij op moet letten?

Kan me voorstellen dat de schrik er nog goed in zit

Bij ons gaat het wat beter, de diarree van Mmetje is weg en hij heeft al een paar dagen vreselijk goede zin

Hij is zo trots op zichzelf dat 'ie nu kan lopen achter z'n loopkarretje, hij sprint het hele huis door. Nu nog leren hoe je de bocht moet nemen
Djeuz, je zou verwachten dat het manneke wel geleerd had dat 'ie niet aan de radio mocht prullen tijdens het rijden. Nu zeker
Het is geen afspraak die ik fluitend doe, Goldie, maar als alles goed gaat stelt het ook weer niks voor. De kinderen gaan hun papa zien, dus.

MissM, leuk, zo'n kleine knul achter een loopkarretje
Spannend ook voor jou Mamz.Succes,ik hoop dat het geen teleurstelling wordt voor ze.

Fijn MissM dat M weer wat beter is!En wat zijn ze stoer he als ze van alles zelf kunnen.

Goldie,het is gisterochtend gebeurt,bericht was van gisteravond.

Misschien moet ik eens een producer aanschrijven,valt er met alle nare dingen nog wat te verdienen,mijn eigen real life soap

Ik hoop dat zus gewoon een bakkie komt doen Goldie!
haaaaaaaa

spannend hoor mamz, ik hoop dat het leuk wordt voor de kinderen

Coe, nu is het echt klaar hoor bij jullie.

Goldie, ik hoop inderdaad dat zus gewoon een kopje koffie komt drinken

MissM, leuk is de raceperiode he

Ik zwaai even en ga dan maar eens genieten van mijn vrije dag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
MissM, zet je binnenkort dan weer eens zo'n leuk filmpje op Hyves van Mmetje achter zijn karretje?

Dat is zeker een pittige afspraak. Ik hoop voor jullie allemaal dat de middag goed verloopt.

Zus was hier maar natuurlijk niet alleen voor koffie. Ik heb weer een boel om over na te denken.

Jammer dat Yonna er niet is :( , we zaten wat dit betreft toch een beetje in het zelfde schuitje. Ik twijfel of ik haar zal mailen.
Oh Itskie, geniet van je vrije dag!
Ze zijn al een keer geweest (hebben er zin in dus) maar het is altijd afwachten of'ie komt en hoe'ie komt.

Goldie, ik zou zeker een mailtje aan Yonna sturen. Of al begin je maar met 'ik zou er best even met een lotgenoot over willen praten, mag ik?'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven