Bezemtopic Nummer 10!
donderdag 24 februari 2011 om 07:30
donderdag 24 februari 2011 om 08:46
Moggu
Fijn voor de kinderen Mamz!En dat anderen zich ermee bemoeien heeft ie ook aan zichzelf te danken toch?
Hoe was het voor jou?
Gold,hopelijk is de verkoudheid een beetje minder!
Heb je al wat van de sollicitatie gehoord?
Yonna,met Boev is altijd feest denk ik
Zoeb,wordt de pijn al wat minder aan je pols?
Lijstje vandaag:
stoffen en zuigen
wassen,vouwen en strijken
wc poetsen
Rainz,hoe gaat het met man?
Fijn voor de kinderen Mamz!En dat anderen zich ermee bemoeien heeft ie ook aan zichzelf te danken toch?
Hoe was het voor jou?
Gold,hopelijk is de verkoudheid een beetje minder!
Heb je al wat van de sollicitatie gehoord?
Yonna,met Boev is altijd feest denk ik
Zoeb,wordt de pijn al wat minder aan je pols?
Lijstje vandaag:
stoffen en zuigen
wassen,vouwen en strijken
wc poetsen
Rainz,hoe gaat het met man?
donderdag 24 februari 2011 om 08:47
Mogguh...
Gisteravond na het eten viel ik mee mijn snothoofd voor de tv in slaap dus ik ben door Goldman naar bed gestuurd. Dankzij een goede neusverstuiver heb ik bijna de hele nacht doorgeslapen, maar stond net wel weer met een snothoofd op.
Nou ja, ik ziek het wel uit, als ik over een week maar weer helemaal beter ben!
Fijn dat je jongens blij zijn over hun ontmoeting met paps.
Net als Zoeb ben ik benieuwd wat het met jou heeft gedaan?
Yonna, wat lief dat je je even meldt!
Ik ga je zeker mailen, maar weet even niet waar ik moet beginnen.
Vandaag:
Proberen te tennissen
Stofzuigen
Voor de rest is het hier redelijk aan kant nu Goldman nog steeds ziek thuis is doet ie uit verveling soms ook het een eea.
Oh en ik heb al reactie van mijn sollicitatie!
Geen afwijzing, maar een brief dat ze mijn brief hebben ontvangen en dat ik mee ga in de selectieprocedure.
Laterrr!
Gisteravond na het eten viel ik mee mijn snothoofd voor de tv in slaap dus ik ben door Goldman naar bed gestuurd. Dankzij een goede neusverstuiver heb ik bijna de hele nacht doorgeslapen, maar stond net wel weer met een snothoofd op.
Nou ja, ik ziek het wel uit, als ik over een week maar weer helemaal beter ben!
Fijn dat je jongens blij zijn over hun ontmoeting met paps.
Net als Zoeb ben ik benieuwd wat het met jou heeft gedaan?
Yonna, wat lief dat je je even meldt!
Ik ga je zeker mailen, maar weet even niet waar ik moet beginnen.
Vandaag:
Proberen te tennissen
Stofzuigen
Voor de rest is het hier redelijk aan kant nu Goldman nog steeds ziek thuis is doet ie uit verveling soms ook het een eea.
Oh en ik heb al reactie van mijn sollicitatie!
Geen afwijzing, maar een brief dat ze mijn brief hebben ontvangen en dat ik mee ga in de selectieprocedure.
Laterrr!
donderdag 24 februari 2011 om 08:48
Ik vind het ook fijn dat de kinderen het fijn vonden. Dat ik weer met hem te maken heb en dat ik over een maand aan tafel zit met hem vind ik een stuk minder, maar ja, had ik maar geen kinderen moeten krijgen met hem en zo.
Pfff, maar ik ben toch in een gromstemming want Oudste heeft weer aardig wat kuren. En Muis ook. Tja, en dan gaat Middelste er niet als een schaap tussenin zitten natuurlijk
Vandaag:
Hulpverleenster
Studie
Was
Verantwoorde maaltijd
Pfff, maar ik ben toch in een gromstemming want Oudste heeft weer aardig wat kuren. En Muis ook. Tja, en dan gaat Middelste er niet als een schaap tussenin zitten natuurlijk
Vandaag:
Hulpverleenster
Studie
Was
Verantwoorde maaltijd
donderdag 24 februari 2011 om 09:08
Spannend Goldie,ik duim voor je!
Mamz,ik snap het wel!Je wilt toch dat de kinderen contact houden maar voor jezelf hoeft dat niet.Zo blijf je geconfronteerd worden met het verleden.
Ik vind het voor mijn oudste 2 erg dat ze geen contact houden,maar voor mezelf vind ik het wel lekker rustig!Ik zou ook niet weten wat ik zou doen als hij ineens weer in Nederland verschijnt.Heb jij het gezag over de kinderen?Of jullie samen?
Zouden het spanningen zijn waardoor je mannen nu zo vervelend zijn?
Gister goed geshopt met Oudste,broek,shirt,jasje en enkellaarsjes voor 65 euro!
Lastig wel,ze word ineens zo groot en valt qua kleding en schoenen echt tussen wal en schip.
Mamz,ik snap het wel!Je wilt toch dat de kinderen contact houden maar voor jezelf hoeft dat niet.Zo blijf je geconfronteerd worden met het verleden.
Ik vind het voor mijn oudste 2 erg dat ze geen contact houden,maar voor mezelf vind ik het wel lekker rustig!Ik zou ook niet weten wat ik zou doen als hij ineens weer in Nederland verschijnt.Heb jij het gezag over de kinderen?Of jullie samen?
Zouden het spanningen zijn waardoor je mannen nu zo vervelend zijn?
Gister goed geshopt met Oudste,broek,shirt,jasje en enkellaarsjes voor 65 euro!
Lastig wel,ze word ineens zo groot en valt qua kleding en schoenen echt tussen wal en schip.
donderdag 24 februari 2011 om 09:36
donderdag 24 februari 2011 om 09:40
Ik heb alleen gezag (thank god). Ja, als ze druk zijn om de spanningen kunnen we nog wel een tijdje zoet, met eens per drie weken of mss zelfs nog vaker afspraken. Oudste heeft nog wel een fluitexamen en een uitslag Cito voor de boeg, hoop dat 'ie rustiger is als die voorbij zijn.
Oudste hier lijkt ook een beetje te groeien. Of ik was zijn spijkerbroeken te heet
Oudste hier lijkt ook een beetje te groeien. Of ik was zijn spijkerbroeken te heet
donderdag 24 februari 2011 om 15:22
Misschien komt er over een tijdje voor de jongens toch een soort van 'gewenning' in Mamz.
Nu is het natuurlijk allemaal heel bijzonder en spannend.
Best kans dat je Oudste een groeispurt heeft hoor. Vorig jaar waren hier voor Troela de spijkerbroeken niet aan te slepen, zo schoot ze de lucht in!
Ik heb weer alle boodschappen in huis.
Aan het klusje zelf heb ik broertje dood, maar als alles dan weer in huis is dan is het altijd een lekker gevoel.
Er is ook gestofzuigd.
Nu is het tijd voor thee.
Nu is het natuurlijk allemaal heel bijzonder en spannend.
Best kans dat je Oudste een groeispurt heeft hoor. Vorig jaar waren hier voor Troela de spijkerbroeken niet aan te slepen, zo schoot ze de lucht in!
Ik heb weer alle boodschappen in huis.
Aan het klusje zelf heb ik broertje dood, maar als alles dan weer in huis is dan is het altijd een lekker gevoel.
Er is ook gestofzuigd.
Nu is het tijd voor thee.
vrijdag 25 februari 2011 om 08:48
Mogguh
Oudste hier maakt zich ook geen zorgen om de cito hoor Hij zit meer op het niveau van 'ik heb mijn huiswerk in de les gemaakt, ik was steeds net klaar voor het antwoord'. Oftewel: ook ik maak me zorgen of 'ie het wel haalt met zo'n motivatie. Hij ondertussen vindt mij een zeikerd. Hij heeft nog niet door dat ik klaar ben met zeiken als hij gewoon zijn taken doet.
Vandaag:
Krijg ik een nieuwe tweedehandse tweezitter
Moet ik echt wat met de was
en wvttk
Oudste hier maakt zich ook geen zorgen om de cito hoor Hij zit meer op het niveau van 'ik heb mijn huiswerk in de les gemaakt, ik was steeds net klaar voor het antwoord'. Oftewel: ook ik maak me zorgen of 'ie het wel haalt met zo'n motivatie. Hij ondertussen vindt mij een zeikerd. Hij heeft nog niet door dat ik klaar ben met zeiken als hij gewoon zijn taken doet.
Vandaag:
Krijg ik een nieuwe tweedehandse tweezitter
Moet ik echt wat met de was
en wvttk
vrijdag 25 februari 2011 om 09:28
Ik ben ook een zeikerd Mamz
Want waarom zou je je was in de wasmand gooien,je tassen opruimen,kamer opruimen,je eigen beker in de keuken zetten enz.
Ze begint zich enorm af te zetten tegen mij,vriend kan (bijna) niks fout doen bij haar.
Gelukkig vind Ukkie mij nog steeds de liefste
Ik ga verven,joepie!!
Moggu Goldie,hoop dat de verkoudheid wat is afgenomen en je ondanks de sorres goed hebt geslapen.
Want waarom zou je je was in de wasmand gooien,je tassen opruimen,kamer opruimen,je eigen beker in de keuken zetten enz.
Ze begint zich enorm af te zetten tegen mij,vriend kan (bijna) niks fout doen bij haar.
Gelukkig vind Ukkie mij nog steeds de liefste
Ik ga verven,joepie!!
Moggu Goldie,hoop dat de verkoudheid wat is afgenomen en je ondanks de sorres goed hebt geslapen.
vrijdag 25 februari 2011 om 10:37
Mijn Oudste heeft ook zo'n fase gehad, maar die wordt nu nog steeds liever en liever en trekt weer steeds meer naar mij toe. En dat is Fijn !
Ik heb het bed afgehaald en de wasmachine draait nu.
De swiffert is door het huis geweest.
Straks moet het bed nog worden opgemaakt en ik moet in een total make-over.
Vanavond heb ik met vriendin een uitje naar het theater. Het is dat we al heel lang kaarten hebben en dat ik het echt niet wil missen, anders bleef ik lekker thuis met mijn snothoofd.
Maar vooruit, goede make-up doet wonderen.
Ik heb het bed afgehaald en de wasmachine draait nu.
De swiffert is door het huis geweest.
Straks moet het bed nog worden opgemaakt en ik moet in een total make-over.
Vanavond heb ik met vriendin een uitje naar het theater. Het is dat we al heel lang kaarten hebben en dat ik het echt niet wil missen, anders bleef ik lekker thuis met mijn snothoofd.
Maar vooruit, goede make-up doet wonderen.