3000+ Deel 81!!!

16-02-2011 19:07 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren

We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen

Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!

*Zoete modus aan*

Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!

*Zoete modus uit*

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
Ja dat denk ik dus ook. MM ook.. Maar hoe maken we dat duidelijk? Want hij doet dat ook met vriend van schoonzusje.. Niemand is goed genoeg..

Nu ben ik een vechter dus aan mij heeft ie de verkeerde maar ik knak er wel steeds van en dat bevordert de relatie niet.. Ik heb ook grenzen (zeggen ze )

Chooc... in elk geval heb ik eindelijk weer eens wat bij te lezen hiero

Ik denk dat het tijd wordt dat MM aan zn vader laat zien (of rustig vertelt) dat hij te allen tijde voor jou zal kiezen, dat hij met jou verder wil, oud wil worden en bla bla bla. En dat schoonpapa kan kiezen of kabelen!

Snoetepoet (heb ik dat goed onthouden?)... welkom

Is Mul al terug.. ik ben het zó zat om 2 boerderijen te onderhouden!!
Maar tegen Mul ga ik natuurlijk zeggen dat ik het hartstikke leuk vond om te doen het met liefde gedaan heb
Weet je chooc, dit is het probleem van je schoonvader, niet de jouwe, probeer dat in te zien

Laat hem maar even, hij is duidelijk niet van plan om te veranderen, door je energie hieraan te geven verspil je energie die je nodig hebt voor je eigen herstel en voor je relatie.

Knokken doe je voor jezelf, voor MM, gebruik die vechter in jou voor jezelf!

Neem even time out van je schoonvader, en laat MM zijn eigen keuze maken
Ik ga even mn kleding klaarleggen voor de crematie van ex-schoonvader morgen.... en ik heb een paar besluiten genomen vandaag:

- ik ga naar de crematie, ex-schoonzus is het er zwaar niet mee eens en schopt behoorlijk herrie. Mn ex heeft haar verteld dat ze het lazarus kan krijgen en dat het morgen niet om haar draait maar om hun vader. (maar hij zei het wel een tikkie anders) Mn ex-schoonmoeder heeft er totaal geen probleem mee, en dat is voor mij doorslaggevend om wel te gaan.

- als mn werk op de garnalenpellerij na mn vakantie niet heel rap verandert en wat minder op garnalen pellen gaat lijken dan ga ik wat anders zoeken! Het is niet normaal, het lijkt wel lopende band werk! Nu in 3 dagen al 80 offertes ingevoerd en gecontroleerd... en dat is echt teveel om het goed te kunnen doen!
Dank meiden. Ik moet er nog even over nadenken. Of nee, ik moet het van me af zetten.. Ik ga nu naar bed.. Pfff.. Het zit me zo dwars

Komt goed. Positivo choco

Welterusten en nogmaals dank. Kanjers!
Succes morgen Bi! En pop jij een want ik weet niks te typen hihi.. Kop vol = knuffeltijd dus iedereen en welterusten!
allemaal en trustuh Chooc.
Truste lieve Chooc

Kom op meis... laat je niet klein krijgen.. je bent al zó ver gekomen!
Chocolaatje, wat een rotsituatie. Ik zou iig niet gaan als ik jou was, maar MM de ruimte geven om zijn eigen keuze hierin te maken. Het blijft zijn vader en het is aan hem om hier een weg in te vinden om hiermee om te gaan zonder jou in de kou te laten staan. Wees open en eerlijk naar hem toe, maar laat hem wel vrij. Maak niet de fout om hetzelfde te doen als je schoonvader.

MM, het is jouw taak om aan je vader duidelijk te maken dat Chooc je vrouw is en dat je met haar oud wil worden en dat hij dat maar te accepteren heeft. Dat wil niet zeggen dat dat een makkelijke taak is, maar daar kan Chooc je dan weer bij steunen.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik laat even weten dat ik meelees. Heb weinig te vertellen wat ik hier kwijtkan. Om het kort te houden en niet te vaag. Ik voel me goed. Ik heb iets heel erg gemist. Nu ik dat een beetje terugkrijg (al is dat nog niet zeker) besef ik pas hoe ik dat heb gemist.

Chooc Ik kan je op dit moment geen zinnig antwoord geven
Eens met Roosje

En Roosje!
AR
Chooc

Bianc sterkte morgen
Pop
*zwaait toch maar even naar Pop en Roos en Mocy en Bianc
Anne
fijn dat je je goed voelt Anne
Chooc, eens met Roos haar reactie. En zie de situatie niet als een winnaar-verliezerssituatie. Sterkte!

Bi, wat lekker he bijna vakantie!

Sterkte morgen, goed van je dat je gaat!

En je werk, pfoe dat is een beslissing die je ineens genomen hebt maar ja, je werk moet wel leuk zijn anders is er geen zak aan. Maar het is toch nog maar net dat het een garnalenpellerij is? Eerder was het toch goed te doen?

Wanneer is marmotje terug? Kun je niet gewoon dingen van tig dagen inzaaien?
AR, je hoeft hier echt niet zinvol te kletsen hoor! ik plemp hier ook een berg onzin neer, ook vaak omdat ik iets niet wil of kan vertellen, maar wel gezelligheid zoek!

Dus vertel:

Wat zat er in je boodschappenmandje vandaag?

Wat ga je morgen eten?

Waar heb je zin in?
Bi, sterkte morgen!
Chooc ik heb je verhaal/probleem gelezen en sluit me bij Roos aan. Blijf er samen over communiceren, eerlijk en open en zonder verwijten. En wat Roos al zei het is aan MM om duidelijkheid naar zijn pa te scheppen
Pop Koffie en koffiemelk, nog geen idee, in de lente natuurlijk
Bi en PuberT heel veel sterkte morgen en wat een rare ex-schoonzus heb je. Ook ten opzichte van PuberT rare actie.
Vin, hoe ging het op de scooterT vanmorgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven