Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
zondag 27 februari 2011 om 15:52
quote:heidelberg schreef op 26 februari 2011 @ 10:17:
sara_aras, waarom was je nieuwsgierig.. heb je ook vrienden in MK?? Hee jozeefje, heerlijk he die vrolijke muziek van toen!
Prettig weekend viev, hier schijnt de zon al!!
Hey, ben je nieuwschierig waarom ik nieuwschierig ben? :p
Ja dat heb ik! Zit jij in MK? Zoja, drink ajb een glas strumka voor mij
sara_aras, waarom was je nieuwsgierig.. heb je ook vrienden in MK?? Hee jozeefje, heerlijk he die vrolijke muziek van toen!
Prettig weekend viev, hier schijnt de zon al!!
Hey, ben je nieuwschierig waarom ik nieuwschierig ben? :p
Ja dat heb ik! Zit jij in MK? Zoja, drink ajb een glas strumka voor mij
zondag 27 februari 2011 om 16:24
quote:heidelberg schreef op 27 februari 2011 @ 15:54:
Waar in MK? Ik drink liever een pivo! Wat is Strumka precies? Ik zit in Duitsland.... waar zit jij sara_aras?In skopje en gostivar.. Strumka is echt heerlijk ! Is een frisdrank met een gelige kleur, zeker eens proeven !!
Ik zit in België (lekker exotisch hé?) Waar in Duitsland zit jij? Woon je daar? x
Waar in MK? Ik drink liever een pivo! Wat is Strumka precies? Ik zit in Duitsland.... waar zit jij sara_aras?In skopje en gostivar.. Strumka is echt heerlijk ! Is een frisdrank met een gelige kleur, zeker eens proeven !!
maandag 28 februari 2011 om 07:54
Hallo vivagirl, grappige ontmoetingen hier, vind je ook niet! Wat ga je doen vandaag? Any plans?
Ik moest even kijken wat Strumka is, het is limonade met een peresmaakje. Ik kende het niet.
sara_aras, vertel eens wat meer over je macedonische vrienden. Ga je deze zomer ook naar Macedonie? Heb je een paar tips voor ons?
Ik moest even kijken wat Strumka is, het is limonade met een peresmaakje. Ik kende het niet.
sara_aras, vertel eens wat meer over je macedonische vrienden. Ga je deze zomer ook naar Macedonie? Heb je een paar tips voor ons?
maandag 28 februari 2011 om 15:20
Zwanger is voor mij wel een eng woord
Nee, ik heb geen cadeautje gestuurd, er is al zoveel
zoek geraakd in de post die kant op.
Kaart heb ik ook niet gestuurd.
Had ik voor Valentijns gestuurd, maar hij is er geen
groot fan van.
Ik heb hem wel al 2 x gebeld vandaag.
En ik hoop snel heen te gaan en dan neem ik wel een
cadeautje mee.
Nee, ik heb geen cadeautje gestuurd, er is al zoveel
zoek geraakd in de post die kant op.
Kaart heb ik ook niet gestuurd.
Had ik voor Valentijns gestuurd, maar hij is er geen
groot fan van.
Ik heb hem wel al 2 x gebeld vandaag.
En ik hoop snel heen te gaan en dan neem ik wel een
cadeautje mee.
dinsdag 1 maart 2011 om 14:34
Babysitten 24 uur per dag...dan moet ik het kindje adopteren lijkt me...dat zou kunnen.
Nog een keer zwanger...nou nee...en bevallen al helemaal niet!
Ik stuur je een beetje zon, het is hier echt heel mooi weer, alleeen nog wel koud. Straks ga ik nog even naar ons volkstuintje,
kijken of alles in orde is.
Nog een keer zwanger...nou nee...en bevallen al helemaal niet!
Ik stuur je een beetje zon, het is hier echt heel mooi weer, alleeen nog wel koud. Straks ga ik nog even naar ons volkstuintje,
kijken of alles in orde is.
woensdag 2 maart 2011 om 07:48
Het is nog vroeg zie ik...
zwijn = svinja
Ohrid / Gostivar filmpje:
http://www.dailymotion.co ... ublic-of-macedonia_travel
zwijn = svinja
Ohrid / Gostivar filmpje:
http://www.dailymotion.co ... ublic-of-macedonia_travel