Bezemtopic Nummer 10!
vrijdag 25 februari 2011 om 15:27
Mamz eens komt het goed. Ik had twee van die puberende vervelende zoons en ze zijn nu leuk. Al lang hoor. Het komt goed.
IS je nieuwe bank er al?
Gold naar welk theaterstuk ga je?
Coetje eindelijk verven. Ik wil ook...... en behangen ook.
Yonna, leuk je weer eens te lezen.
Fus, ik was ook druk de laatste dagen. Dan post ik ook niet zoveel.
Nu mijn carnavalskleren van zolder halen en even naar de slager en nog even het beddegoed in de wasmachine doen en nog even de naaizooi opruimen en nog even een nieuw kussen in de bench van Saar ergens vandaan zien te halen. Ze heeft de andere vanmorgen aan flarden getrokken.
Oh dit was een lijstje.
IS je nieuwe bank er al?
Gold naar welk theaterstuk ga je?
Coetje eindelijk verven. Ik wil ook...... en behangen ook.
Yonna, leuk je weer eens te lezen.
Fus, ik was ook druk de laatste dagen. Dan post ik ook niet zoveel.
Nu mijn carnavalskleren van zolder halen en even naar de slager en nog even het beddegoed in de wasmachine doen en nog even de naaizooi opruimen en nog even een nieuw kussen in de bench van Saar ergens vandaan zien te halen. Ze heeft de andere vanmorgen aan flarden getrokken.
Oh dit was een lijstje.
vrijdag 25 februari 2011 om 21:12
Jeuj benedenverdieping,behalve de deuren,strak in de lak.
Zoeb,het is een hels karwei
Het is hier gewoon een beetje lastig omdat we er wonen en er 3 kinderen rondlopen.Vanavond afgesproken dat ze snel bij vrienden gaan logeren zodat we de trappen kunnen verven.
Het is al wel een hele verbetering,ziet er lekker fris uit!
Mamz,valt de bank in de smaak?
Gold,veel plezier!Beetje laat,maar ach
Zoeb,het is een hels karwei
Het is hier gewoon een beetje lastig omdat we er wonen en er 3 kinderen rondlopen.Vanavond afgesproken dat ze snel bij vrienden gaan logeren zodat we de trappen kunnen verven.
Het is al wel een hele verbetering,ziet er lekker fris uit!
Mamz,valt de bank in de smaak?
Gold,veel plezier!Beetje laat,maar ach
vrijdag 25 februari 2011 om 21:49
De bank is helemaal super *wel jammer dat de nog achtergebleven oude bank met kleden erover er niet echt goed bij staat* Ben mijn konijnen en kinderen aan het trainen om er netjes mee om te gaan.
Fijn om te lezen dat die lastige puberts ook weer leuk worden. Ik begin steeds meer te geloven dat het met die van mij ook wel goed komt
Goldie, hoop dat je een heel fijne avond hebt ondanks snot.
Coe, goed van jullie en leuk dat het zo is opgeknapt. Wat is het trouwens geworden, wit of zwart?
Fijn om te lezen dat die lastige puberts ook weer leuk worden. Ik begin steeds meer te geloven dat het met die van mij ook wel goed komt
Goldie, hoop dat je een heel fijne avond hebt ondanks snot.
Coe, goed van jullie en leuk dat het zo is opgeknapt. Wat is het trouwens geworden, wit of zwart?
zaterdag 26 februari 2011 om 08:57
Moggu...
Wat voor kleur is de bank Mamz?Misschien kun je met een ander kleed er iets leuks van maken.
We zijn nog niet klaar hoor Mamz,nog best een lijst wat nog gedaan moet worden:
plinten huiskamer
plinten plafond
deuren grijs
kast en tafel en stoelen zwart maken
spiegel zilver spuiten
verzinnen wat we met doorgeefluik doen(dicht laten of een soort bar ervan maken) daarna kunnen we pas die muur behangen.
andere muur grijs
nieuw zeil in de keuken
trappen schilderen
boven schilderen en behangen
en dan ben ik vast nog iets vergeten
De schroten in de gang zijn wit,de trap word nu zwart heb ik toch een beetje mijn zin
Wat voor kleur is de bank Mamz?Misschien kun je met een ander kleed er iets leuks van maken.
We zijn nog niet klaar hoor Mamz,nog best een lijst wat nog gedaan moet worden:
plinten huiskamer
plinten plafond
deuren grijs
kast en tafel en stoelen zwart maken
spiegel zilver spuiten
verzinnen wat we met doorgeefluik doen(dicht laten of een soort bar ervan maken) daarna kunnen we pas die muur behangen.
andere muur grijs
nieuw zeil in de keuken
trappen schilderen
boven schilderen en behangen
en dan ben ik vast nog iets vergeten
De schroten in de gang zijn wit,de trap word nu zwart heb ik toch een beetje mijn zin
zaterdag 26 februari 2011 om 10:19
Nee de verhuisplannen zijn voorlopig van de baan,wil ooit nog wel een groter huis maar kopen zit er (nu) niet in en ik moet dus nog langer ingeschreven staan.Bovendien geeft dit huis me een fijn gevoel,ben hier alleen komen wonen met de kinderen en het voelt dus als mijn huis.Met het afgelopen jaar in mijn hoofd qua relatieperikelen voelt dit veiliger.Snappie
Ik heb gister een zitbad gekocht en Ukkie heeft het bestempeld als zijn bad!Hij wil er niet meer uit
Veel plezier op het carnavalsbal Zoeb!
Ik heb gister een zitbad gekocht en Ukkie heeft het bestempeld als zijn bad!Hij wil er niet meer uit
Veel plezier op het carnavalsbal Zoeb!
zaterdag 26 februari 2011 om 10:37
Mogguh...
Gisteravond was leuk. Het was geen echte theater voorstelling, maar zoíets wat met carnaval te maken heeft dat ze staan praten in een ton en de plaatstelijke (wan)toestanden op de hak nemen en zo.
Was heel erg leuk.
Heb jij het ook leuk gehad Zoeb?
Troela ligt boven ziek te zijn, een combi van buikpijn ivm ongesteld zijn en diaree. Ik heb haar al een kruikje gebracht.
Vandaag heb ik het makkelijk, gisteren heb ik al een Mount Erverwash weggewerkt.
Snotkop is iets beter vandaag.
Tot laterr!!!
.
Gisteravond was leuk. Het was geen echte theater voorstelling, maar zoíets wat met carnaval te maken heeft dat ze staan praten in een ton en de plaatstelijke (wan)toestanden op de hak nemen en zo.
Was heel erg leuk.
Heb jij het ook leuk gehad Zoeb?
Troela ligt boven ziek te zijn, een combi van buikpijn ivm ongesteld zijn en diaree. Ik heb haar al een kruikje gebracht.
Vandaag heb ik het makkelijk, gisteren heb ik al een Mount Erverwash weggewerkt.
Snotkop is iets beter vandaag.
Tot laterr!!!
.
zondag 27 februari 2011 om 09:27
Mogguh
Inderdaad zielig voor Troela dat ze last heeft van haar ongesteldheid.
Coebergh, jij hebt inderdaad nog een flinke to do lijst. Wat is dat trouwens, plinten en deuren Hier moet je wel over dat soort details heenkijken om het mooi te vinden (en de trap en gang en kamers boven moeten ook nog geverfd/gesausd).
Vandaag:
Studeren
Was (meen ik dat?)
Afwas
Inderdaad zielig voor Troela dat ze last heeft van haar ongesteldheid.
Coebergh, jij hebt inderdaad nog een flinke to do lijst. Wat is dat trouwens, plinten en deuren Hier moet je wel over dat soort details heenkijken om het mooi te vinden (en de trap en gang en kamers boven moeten ook nog geverfd/gesausd).
Vandaag:
Studeren
Was (meen ik dat?)
Afwas
maandag 28 februari 2011 om 08:30
maandag 28 februari 2011 om 09:07
Kinderen naar school en Ukkie zit in bad
Dat had ik echt eerder moeten doen,dat bad kopen,Ukkie zou er het liefst hele dagen inzitten.
Zaterdagavond was gewoon gezellig,was lang geleden dat we elkaar gezien hadden dus enorm veel bij te kletsen!Vriend is zelfs boven gaan zitten,die kon het gekakel niet aan
Andere "dingen"ben ik nog niet aan toe,Goldie.Ik ben normaal gezien niet jaloers maar als ik er nu over nadenk komt er zo'n stom stemmetje boven,wat als,wat als...nog maar even niet dus
Ik ga vandaag puinruimen,ook leuk!
Dat had ik echt eerder moeten doen,dat bad kopen,Ukkie zou er het liefst hele dagen inzitten.
Zaterdagavond was gewoon gezellig,was lang geleden dat we elkaar gezien hadden dus enorm veel bij te kletsen!Vriend is zelfs boven gaan zitten,die kon het gekakel niet aan
Andere "dingen"ben ik nog niet aan toe,Goldie.Ik ben normaal gezien niet jaloers maar als ik er nu over nadenk komt er zo'n stom stemmetje boven,wat als,wat als...nog maar even niet dus
Ik ga vandaag puinruimen,ook leuk!
maandag 28 februari 2011 om 10:10
maandag 28 februari 2011 om 10:44
maandag 28 februari 2011 om 10:50