Kletsgroepje LV
maandag 28 februari 2011 om 10:41
Jemig, jij bent actief!
CBeeb is druk met fruitjes. Vorige week wortel geprobeerd.
Hij heeft laatst flink bloed gepoept, cburo gebeld enzo. Het was eenmalig, ik denk dat de rijstwafel de schuldige was. We zullen zien hoe het straks gaat met nieuwe dingen.
JZ een lekker etertje?
Goed weekmenu weer!! Heel verantwoord, gevarieerd etc.
Die eetmeter zal ik eens bekijken als ik het durf..
CBeeb is druk met fruitjes. Vorige week wortel geprobeerd.
Hij heeft laatst flink bloed gepoept, cburo gebeld enzo. Het was eenmalig, ik denk dat de rijstwafel de schuldige was. We zullen zien hoe het straks gaat met nieuwe dingen.
JZ een lekker etertje?
Goed weekmenu weer!! Heel verantwoord, gevarieerd etc.
Die eetmeter zal ik eens bekijken als ik het durf..
maandag 28 februari 2011 om 11:43
Tja, na het weekend is het hier een puinhoop, dus op maandag maak ik meestal schoon, boodschappen enzo.
JZ eet goed, hij lust heel veel. Groot verschil met zijn zus
Dat is schrikken, dat hij bloed poepte! Gelukkig maar eenmalig en weet je waar het waarschijnlijk door komt.
Vindt hij het fruit lekker?
JZ eet goed, hij lust heel veel. Groot verschil met zijn zus
Dat is schrikken, dat hij bloed poepte! Gelukkig maar eenmalig en weet je waar het waarschijnlijk door komt.
Vindt hij het fruit lekker?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 28 februari 2011 om 12:00
maandag 28 februari 2011 om 20:06
Handig hoor,die doorgeefservice
Ik heb de hamster weer naar beneden gehaald(hij heeft een logeerkamer voor als wij geen oogje op Jim kunnen houden )
Hij is nu als een gek in zn rad aan het rennen,echt zo koddig haha
Mn stem is weer terug,ik kon vanmiddag alleen nog maar vreemd klinkende piepjes uitbrengen Wel lekker rustig voor de collega's Beetje lastig met de telefoon.
Ik heb de hamster weer naar beneden gehaald(hij heeft een logeerkamer voor als wij geen oogje op Jim kunnen houden )
Hij is nu als een gek in zn rad aan het rennen,echt zo koddig haha
Mn stem is weer terug,ik kon vanmiddag alleen nog maar vreemd klinkende piepjes uitbrengen Wel lekker rustig voor de collega's Beetje lastig met de telefoon.
maandag 28 februari 2011 om 20:45
Het is een hij geloof ik,hij heet Maestro
Jim vind het wel grappig maar doet er niets mee,alleen een beetje kijken. Wij hadden wel gedacht dat ie er bovenop zou springen maar nee hoor,bescheiden als altijd
Ik heb m,Maestro, net in de bal gedaan,dan kan ie het hele huis rondrennen(beneden dan!)
Ik heb vroeger ook dwerghamsters gehad en een goudhamster,ik denk dat ik er weer eentje ga nemen,leuk!!!
Jim vind het wel grappig maar doet er niets mee,alleen een beetje kijken. Wij hadden wel gedacht dat ie er bovenop zou springen maar nee hoor,bescheiden als altijd
Ik heb m,Maestro, net in de bal gedaan,dan kan ie het hele huis rondrennen(beneden dan!)
Ik heb vroeger ook dwerghamsters gehad en een goudhamster,ik denk dat ik er weer eentje ga nemen,leuk!!!
dinsdag 1 maart 2011 om 09:29
Die bal is helemaal lachen! Haha Maestro.
Wij hadden vroeger eh...hoe heette hij ook alweer?
Een russische naam. Even peinzen.
En ik had op een gegeven moment sterk de overtuiging dat hij mijn slaapkamer inliep toen ik in bed lag. Ik keek en keek en jahoor, daar kwam ie binnen gelopen! Iemand (ik zeker niet) had het deurtje open gelaten.
Maar die naam...?
Wij hadden vroeger eh...hoe heette hij ook alweer?
Een russische naam. Even peinzen.
En ik had op een gegeven moment sterk de overtuiging dat hij mijn slaapkamer inliep toen ik in bed lag. Ik keek en keek en jahoor, daar kwam ie binnen gelopen! Iemand (ik zeker niet) had het deurtje open gelaten.
Maar die naam...?
dinsdag 1 maart 2011 om 14:06
Op z'n rug zitten? En dat kwam goed??
Wij hadden ook 2 schildpadden, de ene heette Eppo.
Toen ze doodgingen, spoelden we ze door de wc..
Zouden het echte jaren '70 huisdieren zijn geweest? Je hoort toch niemand meer over schildpadden?
Wandelende takken, ook zoiets.
Juultje, is iedereen weer fit bij jou?
Hoe zwaar weegt JZ?
Ben net bij het buro geweest, bijna 10 kilo schoon aan de haak.
Wij hadden ook 2 schildpadden, de ene heette Eppo.
Toen ze doodgingen, spoelden we ze door de wc..
Zouden het echte jaren '70 huisdieren zijn geweest? Je hoort toch niemand meer over schildpadden?
Wandelende takken, ook zoiets.
Juultje, is iedereen weer fit bij jou?
Hoe zwaar weegt JZ?
Ben net bij het buro geweest, bijna 10 kilo schoon aan de haak.
dinsdag 1 maart 2011 om 18:59
Ik denk het,ik was 1 of 2 ofzo Weet je, vroeger kon toch veel meer?
Als het goed had gesneeuwd maakte mn vader de slee,en andere sleeen daaraan vast van andere buurtkinderen. Die gingen aan de trekhaak van de Eend (2CV) en dan in een sliert achter de auto door de wijk heen.Geweldig maar nu zou ie opgepakt worden
Wandelende takken had ik ook,ze waren ontelbaar
Ik weet niet meer hoe onze schildpad heette,zal het morgen eens vragen.
We gaan met de familie eten,tapas
Ik had het idee geopperd maar ja,dan heb je weer het wanneer gedoe. 2 Maart was mn oma jarig(de moeder van mn vader) dus die datum aangehouden en bijna iedereen kán ook,iedereen wíl gewoon mee haha.
Ik loop nog steeds te kwakkelen,gisteren mn keel,vandaag mn neus,zo'n gevoel alsof er water door je neus naar binnen is gekomen en er stukje bij beetje weer uitkomt NetOtrivin Duo gehaald,redmiddeltje om niet snotterend achter mn buro te zitten morgen.
Is dat veel,10 kilo?
Ik ga donderdag weer eens naar Aldi,ik vind de boodschappen gruwelijk duur worden in de C1000,kijken of ik wat kan besparen...
Als het goed had gesneeuwd maakte mn vader de slee,en andere sleeen daaraan vast van andere buurtkinderen. Die gingen aan de trekhaak van de Eend (2CV) en dan in een sliert achter de auto door de wijk heen.Geweldig maar nu zou ie opgepakt worden
Wandelende takken had ik ook,ze waren ontelbaar
Ik weet niet meer hoe onze schildpad heette,zal het morgen eens vragen.
We gaan met de familie eten,tapas
Ik had het idee geopperd maar ja,dan heb je weer het wanneer gedoe. 2 Maart was mn oma jarig(de moeder van mn vader) dus die datum aangehouden en bijna iedereen kán ook,iedereen wíl gewoon mee haha.
Ik loop nog steeds te kwakkelen,gisteren mn keel,vandaag mn neus,zo'n gevoel alsof er water door je neus naar binnen is gekomen en er stukje bij beetje weer uitkomt NetOtrivin Duo gehaald,redmiddeltje om niet snotterend achter mn buro te zitten morgen.
Is dat veel,10 kilo?
Ik ga donderdag weer eens naar Aldi,ik vind de boodschappen gruwelijk duur worden in de C1000,kijken of ik wat kan besparen...
dinsdag 1 maart 2011 om 19:59
Lekker tapas. Goeie van die datum. Zo zie je maar, dan kan ineens iedereen!
CG woog 10 kilo dat ze anderhalf was. Ze hebben nu hetzelfde maat hoofd!! Zegt wat over allebei.
Ik ben wekelijks bij de Aldi, maar ben niet goedkoper uit. Bij de andere supermarkten zijn de goedkope merken even duur en je word in verleiding gebracht om meer te kopen.
Mijn favoriet is trouwens de ciabatta, die moet je meenemen.
CG woog 10 kilo dat ze anderhalf was. Ze hebben nu hetzelfde maat hoofd!! Zegt wat over allebei.
Ik ben wekelijks bij de Aldi, maar ben niet goedkoper uit. Bij de andere supermarkten zijn de goedkope merken even duur en je word in verleiding gebracht om meer te kopen.
Mijn favoriet is trouwens de ciabatta, die moet je meenemen.
dinsdag 1 maart 2011 om 20:22
Ja,de kazen zijn goed idd.
Ik ga weleens speuren
Beetje stom verhaal,ik heb vandaag zo'n wikkeljurkje aan maar daar moet wel iets van een topje onder.Met aankleden bedacht ik me dat wel maar het jurkje hing op zolder,topjes liggen een verdieping lager,je snapt m al...ik kwam op mn werk,zonder top eronder en geen veiligheidsspeld in de buurt.
Gelukkig hebben we van die naambordjes die je op kan spelden,heb ik maar het speldje vanaf gesloopt
Ik ga weleens speuren
Beetje stom verhaal,ik heb vandaag zo'n wikkeljurkje aan maar daar moet wel iets van een topje onder.Met aankleden bedacht ik me dat wel maar het jurkje hing op zolder,topjes liggen een verdieping lager,je snapt m al...ik kwam op mn werk,zonder top eronder en geen veiligheidsspeld in de buurt.
Gelukkig hebben we van die naambordjes die je op kan spelden,heb ik maar het speldje vanaf gesloopt
dinsdag 1 maart 2011 om 20:23
JZ weegt ook bijna 10 kilo, is een tenger ventje. Kun je de link van jullie fotosite nog eens posten op h? Ik kan 'm niet meer vinden.
Lekker zeg, tapas! Veel plezier vast. En beterschap, verkouden zijn is zo vervelend.
Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl eigenlijk, heb geen zin om naar 2 winkels te gaan. Bij AH koop ik veel Euroshopper, dat scheelt ook behoorlijk.
Het venijn zit 'm vaak in de tussendoor boodschappen. Dan haal ik vaak meer dan de bedoeling was. Maar ik ga toch altijd nog een keer of 2-3 terug voor vers brood en groenten.
Lekker zeg, tapas! Veel plezier vast. En beterschap, verkouden zijn is zo vervelend.
Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl eigenlijk, heb geen zin om naar 2 winkels te gaan. Bij AH koop ik veel Euroshopper, dat scheelt ook behoorlijk.
Het venijn zit 'm vaak in de tussendoor boodschappen. Dan haal ik vaak meer dan de bedoeling was. Maar ik ga toch altijd nog een keer of 2-3 terug voor vers brood en groenten.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 1 maart 2011 om 20:29
Brood lukt ook niet voor een week, dan moet je wel een hele grote vriezer hebben! Wij krijgen nu een inbouwkoelkast met weer zo'n klein vriesvak.
De fotolink zijn we (=is hij) mee gestopt. CV is nu verslaafd aan een andere fotosite (waar hij niks van de kids op zet helaas).
Krijg je van alles voldoende binnen, Juultje (op de eetmeter)?
De fotolink zijn we (=is hij) mee gestopt. CV is nu verslaafd aan een andere fotosite (waar hij niks van de kids op zet helaas).
Krijg je van alles voldoende binnen, Juultje (op de eetmeter)?