Bezemtopic Nummer 10!
maandag 28 februari 2011 om 11:04
Uhm,ja ik zou dat zo lezen.
Wat een triest weer trouwens!!
Ik ben echt blond,van alles geregeld voor vanavond ivm training zoon,een loslopende Ukkie en een oudergesprek op school.
Is dat gesprek pas over 2 weken
Nichtje is vandaag jarig,1 jaar alweer.Ze is bij mijn ouders dus daar gaan we uit school even taart eten.Ik heb een heel lief klein spijkerrokje gekocht en een zomerjasje.
Wat een triest weer trouwens!!
Ik ben echt blond,van alles geregeld voor vanavond ivm training zoon,een loslopende Ukkie en een oudergesprek op school.
Is dat gesprek pas over 2 weken
Nichtje is vandaag jarig,1 jaar alweer.Ze is bij mijn ouders dus daar gaan we uit school even taart eten.Ik heb een heel lief klein spijkerrokje gekocht en een zomerjasje.
maandag 28 februari 2011 om 11:15
maandag 28 februari 2011 om 11:17
Met die Polonaises zaterdag is mijn carnaval over. Hoewel het wel leuk was. Ik stond in de supermarkt zaterdag na het bal en een man was me van boven tot onder aan het bekijken. Zeg ik dat het een carnavalsoutfit is. Die man dacht dat ik er altijd als een zigeunering bij liep en het meisje bij de slager ook.
Goeie kleren dus als het zo echt lijkt.
Goeie kleren dus als het zo echt lijkt.
maandag 28 februari 2011 om 11:28
maandag 28 februari 2011 om 11:56
Tja,het is maar goed dat ze het nog niet beseft.
Mijn ouders hadden gisteravond wel slingers opgehangen voor haar en een taart besteld,die ik zo mag gaan halen.
Broer en schoonzus zijn er ook de hele dag.
Ze mogen trouwens voorlopig in een vakantiewoning op een recreatiepark hier in de buurt.
Alle regelingen die ze hadden komen te vervallen dus ze stormen af op persoonlijke failliet verklaring.Onder curatele voor de eerstkomende 10 jaar ofzo.
Nichtje blijft schipperen tussen de opa's en oma's en af en toe straks een paar nachten bij broer en schoonzus.
Haha Zoeb,ik kan me dat gezicht van die man zo voor de geest halen.
Mijn ouders hadden gisteravond wel slingers opgehangen voor haar en een taart besteld,die ik zo mag gaan halen.
Broer en schoonzus zijn er ook de hele dag.
Ze mogen trouwens voorlopig in een vakantiewoning op een recreatiepark hier in de buurt.
Alle regelingen die ze hadden komen te vervallen dus ze stormen af op persoonlijke failliet verklaring.Onder curatele voor de eerstkomende 10 jaar ofzo.
Nichtje blijft schipperen tussen de opa's en oma's en af en toe straks een paar nachten bij broer en schoonzus.
Haha Zoeb,ik kan me dat gezicht van die man zo voor de geest halen.
maandag 28 februari 2011 om 13:02
Zo dat is ook weer geregeld!
Ik had mijn tandartskosten gedeclareerd,wel een brief ontvangen met wat ik terug krijg maar nu na 4 weken nog niets ontvangen.
Blijkt dat ze mijn rekeningnummer niet weten...raar want daar wordt de premie ook van afgeschreven,maar het is opgelost!
Toch makkelijk dat chatten
Ik had mijn tandartskosten gedeclareerd,wel een brief ontvangen met wat ik terug krijg maar nu na 4 weken nog niets ontvangen.
Blijkt dat ze mijn rekeningnummer niet weten...raar want daar wordt de premie ook van afgeschreven,maar het is opgelost!
Toch makkelijk dat chatten
dinsdag 1 maart 2011 om 12:17
Nou wat is iedereen zweverig vandaag.
Morgen moet ik naar de chirurg voor mijn pols. Mijn hand is donkerder aan het worden en de pijn wordt erger. Nu ben ik heel bang voor spierdystrofie. Er zijn tekenen die erop wijzen.
Mocht morgen wel meteen langskomen.
Ik ga de bedden afhalen en wassen en buiten hangen. 't Is zo lekker weer.
Morgen moet ik naar de chirurg voor mijn pols. Mijn hand is donkerder aan het worden en de pijn wordt erger. Nu ben ik heel bang voor spierdystrofie. Er zijn tekenen die erop wijzen.
Mocht morgen wel meteen langskomen.
Ik ga de bedden afhalen en wassen en buiten hangen. 't Is zo lekker weer.