Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
kut Zoeb. Ik hoop dat het niet zo is.

(komt het doro die arboarts?????)
Nee dat is inderdaad niet te hopen. Maar ik heb wel meerdere symptomen die erop wijzen. Verkleuring van de hand, rare donkere haargroei, pijn bij aanraking en nog steeds dik.
Jammer dat dat niet te bewijzen is Fus. Die had ik graag een loer gedraaid. Ze denken dat ik volgende week uren op kan bouwen. Maar dat gaat echt niet. Vandaar morgen ook die afspraak bij de chirurg.
Goedemiddag lieverds

Jeej Zoebie,het is niet te hopen dat je dat hebt!Fijn dat je morgen al terecht kunt.

Gister was leuk met nichtje,confrontatie met broer en schoonzus was wat minder gezellig,maar alla!

Vandaag eerst Ukkie naar de creche gebracht,daarna met schoonvader op controle geweest en toen snel weer Ukkie ophalen.

Nu staan er 3 mannen in de tuin kippengaas te buigen en te plakken.Ziet er leuk uit.Als ie klaar is zal ik een foto op hyves plaatsen.
Zoeb, dat klinkt niet als spierdystrofie, maar als Post Traumatische Dystrofie. En het is inderdaad niet te hopen dat je dat hebt, ik loop nu nog met de gevolgen daarvan na een val in de badkamer 7 jaar geleden. Fijn dat je al zo snel terecht kunt, waarschijnlijk zul je, als het wel PTD is, doorgestuurd worden naar een pijnpoli.

Coe, ik kom er maar weer even invallen. Je vertelde over je broer en schoonzus dat ze alle financien uit handen hadden gegeven. Hoe konden zo dan hun huurbaas zelf betalen?

Wat gebeurt er nu precies met nichtje? Wat een geweldig iets dat jullie als familie er zo dicht omheen staan! Super!
Yonna ik las het op het andere topic. Daar ging het inderdaad ook over PTD en niet over spierdystrofie. Ik wil er ook snel bij zijn als het inderdaad zo is. Blijkbaar hoe sneller hoe beter. (Zeg ik dan hoopvol). Hoewel ik nog steeds heel erg hoop dat het niet zo is natuurlijk.

Coe ik kan me voorstellen dat een confrontatie met broer en schoonzus niet helemaal lekker liep.
Haai Yonna

Ze kregen iedere week geld om boodschappen te doen en de huur moesten ze contant aan de huisbaas betalen.Dus,mijn ouders geven hun dit geld om te gaan betalen en vervolgens hebben ze daar van alles mee gedaan behalve de huur betaald.

Maar het gaat allemaal nog veel verder,veel verder!Ik heb gister bij mijn ouders een duik in de papieren genomen en het is echt niet normaal.Broer heeft een nog grotere schuld als toen hij de sanering inging...
Hoe kan dat nou Coe. Een nog grotere schuld. Kun je nog lenen dan als je in de schuldsanering zit?

Raar hoor. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Jeej, Zoeb, dat is slecht nieuws, hopelijk heeft de chirurg morgen beter nieuws voor je.

Coe, verschrikkelijk zoals zij hun leven in de soep hebben laten lopen. En wat fijn dat jullie er voor nichtje kunnen zijn!

Ik zit helemaal stuk, Mmetje is sinds hij ziek is geweest vreselijk uit z'n ritme en wil voortaan 's nachts weer een fles. Wat zeg ik, vannacht wilde hij 3 flessen

Dat is echt niet goed, zo drinkt hij veel te veel, bovendien sloopt het ons helemaal dat we om de haverklap wakker worden.

Heb al gebeld met het consultatiebureau voor advies want ik ben zo moe dat ik de dingen ook niet meer helder zie.

Het ziet er naar uit dat er een paar weken Hele Zware Nachten aankomen want zij zeggen dat we hem die fles(sen) voortaan gewoon moeten weigeren. En hem dus net zolang moeten laten huilen tot hij weer gaat slapen

Maar eerst weer langs de huisarts om iets medisch uit te sluiten *zucht*

Ik heb allang een aantekening dat ik een Zeer Overbezorgde Moeder ben.

*zucht nog een keer*
Ach MissM toch. Niet slapen dat breekt je zo op. En arm Mmetje dat hij toch zo graag wil drinken en niet mag. Is er niets op te vinden? Flesje warm water ofzo?

oh babytijd...
Zo, ff snel voor ik weer in de boeken duik even bij jullie langs zoeven (ik doe maar gewoon mee met zweven )

Yonna, leuk dat je even langs komt!!

Coe, fijn dat nichtje een echte verjaardag heeft gehad. Maar wat zullen jullie allemaal kwaad zijn zeg.. het lijkt wel alleen maar erger te worden steeds.

Zoeb, verdomme (mag niet vloeken maar doe het lekker toch) wat ontzettend balen van je pols/hand. Ik hoop echt voor je dat het meevalt... fijn dat je morgen al terecht kunt bij de chirurg. Ik ga hard voor je duimen..

MissM, een hele dikke voor jou, ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn om te moeten functioneren met zi weinig slaap. Het lijkt me echt zwaar voor je... hoop dat Mmetje snel wat beter in zn vel komt een beetje rust zou jullie allemaal wel goed doen denk ik. Krijg je genoeg steun van James???

Zo, nu even een paar telefoontjes en dan weer aan de bak. Heb voor 90% zeker besloten dat ik mn studie in een lager tempo ga doen, dan ben ik wel later klaar maar heb ik na dit (voor mij dus erg lastige) blok meer tijd om me voor te bereiden op het examen en daarna even pauze... Voelt voor mij wel een beetje als falen want zo 'hoort' het niet maar ik geloof niet dat ik mezelf en mijn omgeving een dienst bewijs als ik op deze manier doorga...

Fijne avond lieverds!!
Zoebie, klinkt niet fijn.

Coe, kippengaas is hartstikke onhandelbaar spul, dus respect voor de mannen (nu nog?)

MissM, dat is inderdaad afzien, 'gewoon' de flessen niet meer geven. Wat denk je van in plaats van melk zeer aangelengde melk of water geven? Of wat denk je van mannetje bij je in bed en bijvoorbeeld laten zuigen op een speen/jouw pink?

Gelfling, goed idee om naar je lijf te luisteren

Oudste heeft een mooie cito score en kan daarmee zonder verder gezeur naar de school van zijn/mijn keuze. Als'ie aangenomen wordt, that is, maar er is geen objectieve reden waarom dat niet zou gebeuren.

Dit hebben we gevierd met bossche bollen

En Muis moet bij de ggz uitgebreide onderzoeken ondergaan. In muizentaal: spelletjes doen om te kijken hoe slim je bent. Maar dat duurt nog even.
Het gaat boven verwachting met het gaas Mamz,hij is zelfs al helemaal vol gekliederd met papier mache.

*ik dacht steeds,dat komt nooit goed,vriend altijd met zijn plannen,maar ben nu wel trots hoor!

Morgen verven dus komt helemaal goed!

Zoeb,nieuwe schulden maken is niet zo heel moeilijk,gewoon in het buitenland gaan wonen,zonder adres doorgeven,je post niet open maken en al je geld aan andere dingen opmaken.

Zij kon nog wel leningen aangaan dus daar hebben ze gretig gebruik van gemaakt.

Het is nog erger dan een dubbeltje op zijn kant van rtl 4...

MissM,hopelijk kunnen ze iets medisch iig uitsluiten.

En slaaptekort sucks!

Kun je M een keer ergens anders laten slapen,ook al wordt hij wakker s'nachts,kan je iig zelf even bijtanken en kan je er weer even tegen.Sterkte ermee hoor!

Oudste heeft boven verwachting gescoord bij cito,ben wel een trotse moeder
Mogu..

Zoeb,succes vandaag in het ziekenhuis,ik ga voor je duimen

Gelf,wel een verstandige beslissing om op je eigen tempo te studeren.Ook al hoort het misschien niet zo,jij moet het doen en als het voor jou makkelijker gaat als je het wat rustiger aan doet,so be it!Als je het maar haalt toch?

Zo,nu eerst de kinderen naar school dirigeren
Mogguh...

Ook mijn kind had een mooie cito, dus trotse ouders, dus het wordt een beetje eentonig hier.

Later meer...
Mogguh

Vandaag lekker kletsen

Daarna zien we wel. In elk geval een verantwoorde afrikaanse maaltijd op tijd in elkaar zetten, mss wat huiswerkbegeleiding, en wvttk.

Coe, komt vriend en zijn groepje ook met het kippengaasgedoe in de stad? Dan ben ik natuurlijk wel benieuwd naar zijn startnummer (van mijn herinnering aan zijn gezicht moet ik het niet hebben, zeker niet met carnavalskleren erbij).

Fijn dat alle kinderen het goed gedaan hebben Ook leuk trouwens dat we met zijn drieën een groep8 kind hebben.

O ja, en Middelste is apetrots want die zit in de raad van tien op school (bij gebrek aan een elfde deelnemer). Hij kan niet wachten tot vrijdag..
Nee Mamz,we lopen vrijdag mee met de optocht van school en zondag hier in ons durpke.En dan vind ik het wel weer genoeg

Ik probeerde gister wat foto's te plaatsen op de bh maar dat lukte niet,ga vanavond weer een poging wagen.

Dochterlief begint ineens te twijfelen of ze toch niet naar die andere school wil....straks maar eens een goed gesprek voeren

Er komen vandaag wat mannen schilderen aan de wagen dus ik moet even verzinnen wat voor lekkers ik dan op tafel tover.
Leuk Mamz van oudste!
Update op BH.

Gelfje, goeie beslissing meis!

Dit is geen falen! doe niet zo gek, je komt er wel, alleen haal je niet als eerste de finish.

Hardlopers zijn doodlopers zeggen ze toch?

Ach MissM, wat heb jij het weer moeilijk. Zou het misschien helpen als je Mmetje alleen even een slokje water geeft 's nachts als ie dorst heeft?

Dat heb ik een tijdlang ook met mijn Troela gedaan. Dan werd ze wakker, had dorst en dan gaf ik haar een slokje water, zei dat het midden in de nacht was en dat we nu weer gingen slapen. Eerst mopperde ze wat, en ik heb haar ook wel eens laten huilen (idd hartverscheurend), maar al gauw werkte het heel goed.

Coetje, je broer en zijn vrouw zijn echt twee oenen zeg.

Wat wordt er gebouwd in je achtertuin? Gaan jullie weer meelopen met de optocht?

Zoeb, succes bij de dokter!

Laterrr!
Ben ik effe blij dat hier niks te kiezen valt ivm met schoolkeuze.

Alleen nog even afwachten wat het advies van de school zelf zal zijn, dat horen we na de vakantie in het 10 minuten gesprek.

Leuk, Mamzie, je middelste in de raad van 10.!
Goeiemorgen!

Wat fijn van alle goede citoscores Proficiat trotse ouders

Gelf, goed besloten van je! Alleen al dát je hebt gekozen is al goed en dan ook nog voor rust is nog beterder

Ik mis ons Rainzke hier een beetje. Hopelijk alles goed met je man? En wanneer begon je nieuwe werk nu?

MissM, hoest met Mmetje?

Hier is Skippy ook ziek. Vannacht 39,1 koorts en vanmorgen was hij ook nog erg warm. Hij ligt nu nog lekker te slapen. Ik vermoed zomaar dat de boventanden hem parten spelen.

Ik mag zo eens even heel snel gaan papier maché-en. Tikje tijd niet goed ingeschat.... Bah. NOu ja, als ik eenmaal bezig ben is het wel weer leuk.
Papier maché? Wat ben je aan het maken Fuss?

Rainzje ja, daar liep ik gisteren al aan te denken.

Rainz? Alles goed?
Ik had voor vannacht een flopfles (half melk/half water) klaar staan, maar heb hem niet nodig gehad. Op een speenstop om 12 uur na heeft hij doorgeslapen.

Heb hem gisteren ook aan de Chamodent (tegen tandenpijn) gezet want ik voelde dat er weer 2 kiezen door komen. En een ui naast z'n bed, tegen de verkoudheid.

Ik weet niet of het daaraan lag, maar we hebben dus een beetje kunnen uitrusten.

Ben benieuwd wat vannacht brengt. Chamodent en ui staan in ieder geval weer klaar
Fus, beterschap voor Skippy.

Zoeb, sterkte/succes in het ziekenhuis.

Coe en Gold, gefeliciteerd met de goede Cito uitslagen.

Leuk Mamz, de raad van 10! Alaaf!

Gelf, goed dat je aan jezelf denkt, dan maar iets langer over de studie doen.

Zou alles wel goed gaan met Rainz-man?

Maak me een beetje zorgen...
Fijn MissM dat het vannacht goed is gegaan met Mmetje.

Ik hoop dat het zo door mag gaan. Het lag vast aan de door te komen kiezen. Daar hebben die ukkies echt veel last van.

Bezig voor de carnaval Fuske. Ik ga het ontvluchten en dit weekend naar Zuid Holland.

Het is heerlijk weer.

Straks naar de chirurg. Ik hoop op een goede uitslag, maar ben er best wel nerveus van. Het zal toch niet alweer mij overkomen. Eens moet het toch ophouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven