Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
woensdag 2 maart 2011 om 13:51
Hier ook eindelijk een lekker zonnetje, dus ik ga nu ook even lekker de deur uit.
Telefoon kan gewoon mee
Ja, ik dacht ook dat ik vandaag zeker wat zou horen.
En ik heb er alle begrip voor dat de manager het druk heeft, maar het is inmiddels 2 weken geleden dat ik op gesprek was!
Ik heb nog nooit zo lang gewacht geloof ik.
En ik zie mijn kansen steeds somberder in.
Ook van EF nog niks gehoord, maar die heb ik net een mailtje gestuurd.
EN ik hoop snel van de PA job te horen.
En ik heb vanochtend naar iedereen mailtjes gestuurd die mogelijke banen voor me hadden.
Afwachten nu maar weer.
xxx
Telefoon kan gewoon mee
Ja, ik dacht ook dat ik vandaag zeker wat zou horen.
En ik heb er alle begrip voor dat de manager het druk heeft, maar het is inmiddels 2 weken geleden dat ik op gesprek was!
Ik heb nog nooit zo lang gewacht geloof ik.
En ik zie mijn kansen steeds somberder in.
Ook van EF nog niks gehoord, maar die heb ik net een mailtje gestuurd.
EN ik hoop snel van de PA job te horen.
En ik heb vanochtend naar iedereen mailtjes gestuurd die mogelijke banen voor me hadden.
Afwachten nu maar weer.
xxx
donderdag 3 maart 2011 om 08:21
zondag 6 maart 2011 om 13:42
maandag 7 maart 2011 om 19:06
Ha ha, per Skype. Ja, waarom niet?
We gaan het er zeker over hebben.
Verloven hoeft van mij ook niet, maar gewoon, dat je toch echt gevraagd wordt en dat je besluit te gaan trouwen.
Dat is toch verloven? Of zit daar meer bij?
Hij vraagt of ik met hem wil trouwen, ik zeg ja, en we gaan dat in 2012 doen. Klaar. Dan ben je toch verloofd?
Alhoewel ik dat ook een vreselijk woord vind en ontzettend ouderwets.
In het Macedonisch kennen ze het ook niet. Daar noemen ze het een belofte.
We gaan het er zeker over hebben.
Verloven hoeft van mij ook niet, maar gewoon, dat je toch echt gevraagd wordt en dat je besluit te gaan trouwen.
Dat is toch verloven? Of zit daar meer bij?
Hij vraagt of ik met hem wil trouwen, ik zeg ja, en we gaan dat in 2012 doen. Klaar. Dan ben je toch verloofd?
Alhoewel ik dat ook een vreselijk woord vind en ontzettend ouderwets.
In het Macedonisch kennen ze het ook niet. Daar noemen ze het een belofte.
maandag 7 maart 2011 om 20:14
quote:heidelberg schreef op 07 maart 2011 @ 19:20:
Een verloving gaat ook tesaam met een feest/verkondiging dat je je gaat verloven. Hoe een macedonische belofte gaat, weet ik niet.Gewoon een feest, in een zaal met veel mensen, of thuis met de familie.. Viva als je trouwt, beloof me dat als je je make up laat doen door iemand in Macedonie, dat je ze tegenhoudt om foundation die 5 tinten lichter is dan je huidskleur op laat brengen!! Haha vind het zo afschuwelijk maar blijkbaar gebeurd dat op elk trouwfeest
Een verloving gaat ook tesaam met een feest/verkondiging dat je je gaat verloven. Hoe een macedonische belofte gaat, weet ik niet.Gewoon een feest, in een zaal met veel mensen, of thuis met de familie.. Viva als je trouwt, beloof me dat als je je make up laat doen door iemand in Macedonie, dat je ze tegenhoudt om foundation die 5 tinten lichter is dan je huidskleur op laat brengen!! Haha vind het zo afschuwelijk maar blijkbaar gebeurd dat op elk trouwfeest
maandag 7 maart 2011 om 20:59
Toen zij zus zich ging verloven was er inderdaad een feest bij hun thuis.
Maar dat heette dus geen verloven, maar hij deed een belofte aan haar vader. Of zoiets.
En over de bruids make up..............ooooo Sara, daar zeg je wat!
Had zijn zus dus ook. En ik was met haar mee, en ze hebben mij dus ook opgemaakt....................
Op zich stond het van veraf wel mooi. Maar ik had ook zilveren oogschadus tot aan mijn wenkbrauwen.
Het stond op zich wel oke hoor, ik voelde me geen clown. Maar dat kan 100x beter.
Gelukkig heb ik vriendinnen die er wel goed in zijn, die mogen het dan doen.
Maar dat heette dus geen verloven, maar hij deed een belofte aan haar vader. Of zoiets.
En over de bruids make up..............ooooo Sara, daar zeg je wat!
Had zijn zus dus ook. En ik was met haar mee, en ze hebben mij dus ook opgemaakt....................
Op zich stond het van veraf wel mooi. Maar ik had ook zilveren oogschadus tot aan mijn wenkbrauwen.
Het stond op zich wel oke hoor, ik voelde me geen clown. Maar dat kan 100x beter.
Gelukkig heb ik vriendinnen die er wel goed in zijn, die mogen het dan doen.
dinsdag 8 maart 2011 om 08:34
Hoe laat vlieg je morgen? Is het ook al lente in Macedonie of hoe zijn daar de temperaturen?
Wel een belevenis de visagiste in Macedonie...misschien hebben ze maar 1 soort foundation, die moet je dan zelf meenemen als je daar gaat trouwen. Ik zou dan eerst een proef make up doen ..
Of inderdaad een vriendin
Ben je ook in Ohrid geweest , sara_aras? Wat betekent boga mi?
Ik mis je = mi nedostigas
Wel een belevenis de visagiste in Macedonie...misschien hebben ze maar 1 soort foundation, die moet je dan zelf meenemen als je daar gaat trouwen. Ik zou dan eerst een proef make up doen ..
Of inderdaad een vriendin
Ben je ook in Ohrid geweest , sara_aras? Wat betekent boga mi?
Ik mis je = mi nedostigas
dinsdag 8 maart 2011 om 09:26
dinsdag 8 maart 2011 om 10:47