Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Wat goed Goldie, gefeliciteerd!

Nacht was slecht, helaas.

Vanavond gaan we hem wat warmer aankleden, misschien dat ie het koud heeft (we proberen gewoon alles).

Iemand nog iets van Gerdaa gehoord?

Ik mis haar hier
He bah missM wat naar dat Mmetje weer actief is geweest vannacht. Ik hoop dat warmer aankleden de oplossing is.

Gold gefeliciteerd. Weer een stapje verder naar je baan. Succes.

De pijn is wel minder maar nog niet weg. Vanmorgen dacht mijn TL wel dat ik volgende week 5 dagen kon werken. Terwijl ze niet eens weet wat PD is. Ik heb vanmiddag meteen overlegd met de chirurg en de arbo-arts en dat feestje gaat mooi niet door. Ik moet er nu zelfs een rustdag tussen nemen.

Ik neem geen risico. Ik wil er wel vanaf komen. Hoewel het verloop erg onzeker is. Het lijkt er nu op dat het al is begonnen toen ik nog in het gips zat. Alleen de uiterlijke verschijnselen treden nu pas op. Hoewel de pols wel steeds dik is geweest.
*pfieuw* eigenlijk net te laat om mijn 'pluim' te incasseren van de afgelopen kerst, maar heb er toch nog een mooi kado voor geboekt. Hopen dat ze het doen

Vier dagen voluit zou ik moeten bezuren met kneiterharde migraine, dus dan toch maar op halve stand. Hoe doen jullie het dan met de jongste, Goldie? Gaat die uit logeren of weten jullie de plekjes waar je en famille kunt carnavallen?

Leuk trouwens dat je op gesprek mag!

MissM, hoop dat het echt lukt met dat warmerder aankleden.
Ik mis Gerdaa hier ook MissM, ik weet ook niet of ze nog wel elders op het forum is...

En dat jullie alles proberen dat begrijp ik heel goed. Je weet nooit wat het allemaal kan zijn wat hem dwars zit..

Mamz, ik begrijp je stukje over je 'pluim' niet? Was het een soort tegoedbon of zo?

Mijn Goldman houd niet van carnaval dus die is 's avonds thuis bij Troela en overdag gaat ze gewoon heel vaak mee.

Ik ben nog steeds een beetje hyper over dat telefoontje van vanmiddag.
T Is inderdaad een tegoedbon. Krijg er een damasten tafelkleed voor als het door gaat (maar ben echt te laat).

Ga je meteen na de carnaval op gesprek of mag je nog even bijkomen?
Het gesprek is de week na de carnaval pas Mamzie. Dus ik heb even de tijd om te 'ontbrakken' .

Hopelijk strijken ze oven hun hart bij de damasten-tafelkledenwinkel. Hoe veel was je te laat?

Rainzje alles goed?

Gerdaa, alles goed?

Wie missen we nog meer?
Moggu..

Wat leuk Goldie,van die baan!En goed dat je nog even hebt om te ontbrakken

Ik ga de kinderen in carnavalspak hijsen,Ukkie naar de creche,wat opruimen hier en dan om half 12 met de wagen naar school voor de optocht.

Foto's volgen vanavond.

Alaaf!Veel leut enzo
Mogguh maisjes...
Mogguh

Hier zijn de kinderen ook leutig de deur uit en straks ga ik mijn Middelste raadslid bewonderen Verder vanavond een logeetje en mag ik vanmiddag dus rustig aan doen van mezelf.
En ik ben al bij de schoenmaker geweest om de laarzen van Troela op te halen en ik heb de hoogstnodige boodschappen in huis gehaald (Carnavals-voer).

Nu staat er een grote tomaten/groentesoep te pruttelen. Daar komen we het weekend wel mee door .

Voor mijn Troela is het vanmiddag pas carnavalsbal, in de ochtend is de onderbouw aan de beurt, dus Oudste is al in functie 'aan het werk' .
Carnavalsvoer.. hier staat een zak aardappelen

Ben redelijk frusti omdat er net een half uur geleden een stukje losbrak van een voortand. Uiteraard is eigen tandarts niet meer bereikbaar tot woensdag.

Middelste heeft een couplet van een carnavalslied in de microfoon gezongen, best knap voor een ventje dat strak stond van de spanning. Foto lukt niet.
Ben er nog! Beetje veel afwezig geweest de afgelopen weken, met name doordat ik zeer weinig aan de computer heb gezeten de afgelopen tijd.

Met man gaat het op zich goed, wel nog steeds een veel te hoge bloeddruk en zodra hij zich op wat voor manier dan ook druk maakt, toch weer hartklachten. Halverwege deze maand krijgt hij verdere onderzoeken. Gaan ze kijken of zijn hart wel voldoende zuurstof krijgt.

Deze week mijn eerste werkweek gehad, heel erg leuk, wel weer heel erg wennen. De dagen vlogen voorbij en daarna had ik geen fut meer om nog aan de computer te gaan zitten. Wel fijn dat man thuis was, want die heeft gebezemd!

Zoeb, heftig zeg! Blij dat je nu iig een diagnose hebt.

Komend weekend gaan we naar de optocht kijken en dat is het dan ook wel voor wat betreft de Carnaval. We zijn geen echte carnavalsvierders, optocht vinden we al meer dan zat.

Gold, gefeliciteerd met je gesprek!

MissM, vervelend dat Mmetje zo blijft spoken. Eens een paar nachten bij jullie op de kamer leggen een optie? Dat hij jullie nabijheid wel merkt en daar misschien wat rustiger van slaapt?
Rainz,fijn te lezen dat alles redelijk onder controle is!En dan je nieuwe baan bevalt.

Mamz,wat goed dat zingen!Minder van je tand,weekendtandarts dan maar?

Optocht was een succes,leuke reacties en heel erg genoten van het mooie weer!Hopelijk is het zondag ook zo!

Carnavalsvoer is hier ook binnen
Moggu...

Pff,ik word oud,na 1 avond al een brak gevoel

Foto's van gisteren staan op hyves.
Mogguh...

Fijn dat je nieuwe baan bevalt Rainzje.

En de onderzoeken van je man komen gelukkig ook steeds dichterbij. Hij houdt zich wel rustig begrijp ik?

Ben je met je tand al bij een weekendarts geweest Mamzie, of kan het wachten?

Brak na één avond Coe? Te veel bier?

Gisteravond laat werd ik gebeld door huilende vriendin. Ze lag in bed en hoorde geluiden beneden, dus Goldman en ik er heen. Ik ging met mijn sleutel langs de voordeur naar binnen (er van uitgaand dat er gewoon niks aan de hand zou zijn) en ik hoorde geluiden in de keuken. En toen zag ik in het schemerlicht een hand die, via het kattenluik, de sleutel die aan de binnenkant van de deur zat probeerde de pakken! Whaaaa! Dus ik gillen en die persoon trekt zijn arm terug en sprint over de schutting weg!

Goldman er tegen beter weten achteraan, en ik naar boven naar vriendin die huilend en schuddend van de angst in bed lag. Ik heb meteen de politie gebeld, signalement doorgegeven en Goldman was nog steeds aan het zoeken. De politie ging meteen op fietsen en met auto's de wijk uitkammen, maar ze hebben niemand gevonden.

Later kwamen die gasten van de politie nog even langs om te kijken of ze nog iets konden doen, zeiden dat ze volgende keer toch echt beter 112 moest bellen, en dat was het. We hebben de achterdeur maar een beetje gebarricadeerd want het kattenluikje was aan gort getrokken.

Heel stoer is vriendin toen toch weer alleen achtergebleven (ik heb ondertussen vernomen dat ze toch wel wat geslapen heeft en haar vader is de deur aan het repareren) en

wij zijn weer naar huis gegaan.

Ik heb gelukkig geen nachtmerrie gehad over die hand, maar het was wel even heel eng.
Gold wat eng. Van zo'n hand zou je nachtmerries krijgen. Gelukkig is het goed afgelopen.

Mamz een damasten tafelkleed!! Heb je hem al op kunnen halen.

Wat leuk al die carnavalsverhalen. Vandaag barst het echt los.

Ik blijf lekker thuis, ik zou naar het westen gaan maar ik doe het nu maar even niet.
Jeej Goldie,wat eng!!Gelukkig is er niks gebeurt verder en had je Goldman bij als stoere sterke man.

Ik las in de krant dat carnaval een leuke periode is voor de dieven..

Het brakke gevoel is al ver weg,teveel van mezelf gezopen denk ik.

Vanmiddag met Ukkie en zijn vriendjes naar het bal
Ja Coe, gelukkig wel, anders was ik ook echt heel bang geweest hoor.

Ik kan me goed voorstellen dat jij lekker thuis blijft Zoeb.

Nou, wij hebben hier de Carnaval net geopend met de daarbij horende tradities. Alaaf!

Vanavond eerst een uurtje bij tante langs want die viert haar verjaardag en daarna de polonaise in! De leut voorop!
Veel plezier Goldie!

Ik ben net terug van het bal met mijn zonen.Was erg gezellig.

Ik twijfel of ik vanavond nog ga,heb ook wel behoefte aan een avondje met vriend op de bank.

Morgen op tijd uit bed,douchen en de kinderen schminken,een stevige brunch nuttigen,visite ontvangen en de optocht lopen.

S'avonds gaan de kinderen bij mijn ouders logeren dus dan kan ik er altijd nog op uit

Mamz,jij bij de kinderoptocht geweest?Of Fussie?

Oja,Fuss,wat voor een zilveren glimmende bal hangt er bij jullie in de buurt op het kruispunt?Van de week een paar keer langsgekomen en vroeg het me af..:)
Mogguuuuuu.....:)

Gister met vriend thuis wat gedronken en goede gesprekken gehad.Was een fijne avond.

Vandaag lekker fit dus laat die optocht maar komen

Het zonnetje schijnt hier ook al heerlijk.

Kinderen hebben er al zin in.

Goldie,ik wacht nog op een fotoke van jouw creaties

Fijne dag allemaal!!
Mogguh

Ik was gisteren voor het carnaval al brak Gisterenavond nog wel een paar uurtjes meegepikt en vanmiddag naar de kinderoptocht. Meer exact: naar het feestje ná de kinderoptocht.

Baal wel heel erg want Oudste heeft tijdens het waveboarden een vinger gekneusd (?). Gisteren hoefde hij niet naar de huisartsenpost, maar nog geen idee of 'ie vandaag moet, of morgen naar de eigen huisarts, of gewoon laten lopen.

Goldie, dat was heel erg schrikken, van die hand. Vanavond wel durven slapen? En je vriendin?
Mogguh....

Zo naar de brakkensliert maar eerst Zoon laten schminken op school voor die sliert.

Tijd voor hier schiet er wat bij in momenteel... sorrrrrrryyyyy!
Geen sorry zeggen Fuss. Is helemaal niet nodig.

Na een hele gezellige avond/nacht toch niet zo brak, dankzij het afwisselend drinken van bier en spa.

Vandaag grote optocht, uit eten, limonadebal met Troela en daarna de kroeg weer in met vriendin.

Foto's volgen zsm!!!

Alaaaf!!!
Happy en ik waren in het zuiden vandaag, lees omgeving Eindhoven, en wij hebben niet veel gemerkt van het hele carnaval gebeuren. We zagen een paar vreemd uitgedoste mensen bij de Mac, en een paar ontzettend schattig verklede kinderen. Maar geen hoempapa of andere toeters en bellen. Saaie boel hoor daar in het zuiden

Wat een eng verhaal, Gold! Wonen jullie vlakbij haar? Omdat hij nog steeds bezig was om binnen te komen? Ooit ook een soortgelijk iets meegemaakt, in een zusterflat. Kun je je de hilariteit en de gillende zusters voorstellen?
Yonna, dan ben je dus niet in mijn stadje geweest. Hier is het volle bak hoor!

Ik ben nóg weer een beetje meer brak (meer door slaapgebrek dan door drank) maar in wordt om half 11 alweer opgehaald om een weer een dag tegenaan te gaan. Op de maandag beginnen we traditiegetrouw altijd al in de ochtend,

Alaaf!

PS;achteraf was het ook hilarisch Yonna, die arm door het raam, maar op het moment zelf was het ietsje minder om te lachen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven