sms stalking.

03-03-2011 21:24 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand mij hier verder helpen.

Sinds enige tijd krijg ik via sms vervelende berichtjes binnen. Ze zijn gedoeld om mijn relatie kapot te maken. Blijkbaar is er iemand gefrustreerd wegens onze relatie. Waarschijnlijk iemand die mijn man niet hoog heeft staan. Dat is er wel uit op te maken.

Aan de teksten geef ik weinig aandacht. Het is stooktaal, om het maar zo uit te drukken.

Toch zou ik heel graag willen weten van wie dit afkomt.Puur om het feit, dat het zomaar iemand uit nabije buurt kan zijn. Uiteraard geeft het nummer wat meegestuurd wordt, nooit geen gehoor en staat dus altijd uit. Overigens heb ik nog nooit geantwoord.

Heeft er hier iemand tips of mss zelf zo iets ooit meegemaakt?

Is hier achter te komen, of kan dit alleen via politie als er dreigementen worden gedaan?
Wat zegt google als je het nummer intikt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik geloof niet dat de provider privé gegevens zal verstrekken. Zou niet eens mogen.
Kom je niet achter. Je kan je provider wel vragen het nummer te blokkeren.
Je provider bellen,die stuurt 3 waarschuwing smsjes naar de afzender.

Bij geen resultaat schakelen ze de politie in als je dat wil en krijg je ook als je dat wilt kosteloos gratis een nieuw nmr.

Zo ben ik van me stalker afgekomen.

Succes.
quote:Tickel schreef op 03 maart 2011 @ 21:33:

Wat zegt google als je het nummer intikt?Zal wel een goedkope simkaart zijn..
quote:Minouzz schreef op 03 maart 2011 @ 21:49:

[...]

Zal wel een goedkope simkaart zijn..Wat een raar antwoord van google;)
Minouzz, inderdaad zit geen abonnement op dus als je het nummer googlet komt er niets uit Tickel. Angel, is een oplossing, maar is ook een zakelijk nummer. Heb een eigen bedrijf dus zou niet gemakkelijk zijn om nieuw nummer aan te vragen.

Ben alleen zoooo benieuwd, wie zich tot zoiets verlaagt en dus in staat is een relatie kapot te maken. Eng idee.
Melden bij je provider. Die kunnen het nummer voor je blokkeren. (dus niet het jouwe, maar het nummer dat gebruikt wordt om je te treiteren)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ow bah! Nou hoop dat je 't nummer kan laten blokkeren en dat 't dan ophoudt.. Simkaart 2 is helaas zo gekocht!

Heeft je man geen idee, vijanden
Geen vijanden. Het is voor ons beide, tweede huwelijk. Dat is het enige. Maar vijanden nee, die kunnen we geen van beide zo verzinnen. Maar ja, je gaat heel wantrouwend worden.
Misschien staat het nummer alleen voor jou uit. Wat als je anoniem belt of iemand anders laat bellen?
Ruby, ook al geprobeerd. Heb zelf nog niet gebeld, alleen anderen laten bellen. Onderdrukt, maar ook met nummer. Hijj staat standaard uit, dus waarschijnlijk idd alleen voor mij dat nummer.
oohh bah eng idee! Je gaat iedereen scheef aankijken zo...

Je kunt volgens mij alleen niet zoveel doen!

Geen oplossing van mijn kant dus helaas..
succes!
Laat lekker veel mensen naar dat nummer bellen totdat de persoon er dol van wordt ( als alle andere fatsoenlijke opties niet werken)
Heeft je man ook geen idee?

Heb je al terug gebeld met een ander nummer dan jou eigen telefoon?

Wel heel erg vervelend zeg!
Jacky,lastig dat je je nmr niet kan veranderen.

Wel je provider gebeld?

Die doen er best wel wat mee.

Een nieuw nmr hoeft niet,is niet verplicht,maar ze bieden het aan en dan aan jou de keuze.

Bel gewoon,wie weet hoe vlug dit zich oplost.
quote:jacky2009 schreef op 03 maart 2011 @ 21:54:

Minouzz, inderdaad zit geen abonnement op... Hoe weet jij dat? Mijn nummer is bv ook niet te googlen, en heb echt wel een abo.
Al een oplossing??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven