Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

vrijdag 4 juni 2010 om 17:10
quote:boogje schreef op 04 juni 2010 @ 15:52:
[...]
dit mag je wel uitleggen als je wilt hoor... want ik ben heel benieuwd waar en wanneer dit dan was!..
Misschien is het verhaal wel heel teleurstellend als ik het vertel
Maar mijn moeder was terminaal, ik 18 en altijd in voor speelkwartier en hevig in love met mijn lief van nu en ik was op de zolder al weken bezig haar kist te schilderen (ik ben het crea dier van de familie) en toen mijn vriendje het schilderwerk kwam bewonderen, kwam van het een het ander en zo lagen we inene plotsklaps bovenop die (krakende) kist.
[...]
dit mag je wel uitleggen als je wilt hoor... want ik ben heel benieuwd waar en wanneer dit dan was!..
Misschien is het verhaal wel heel teleurstellend als ik het vertel
Maar mijn moeder was terminaal, ik 18 en altijd in voor speelkwartier en hevig in love met mijn lief van nu en ik was op de zolder al weken bezig haar kist te schilderen (ik ben het crea dier van de familie) en toen mijn vriendje het schilderwerk kwam bewonderen, kwam van het een het ander en zo lagen we inene plotsklaps bovenop die (krakende) kist.
zaterdag 5 juni 2010 om 10:57
Ik bedoelde in het nieuwe systeem(familie) komt zoiets niet vaak spontaan, en zou je het al moeten organiseren, terwijl sex in de wasserette bijv alleen maar in een opwelling zo fantastisch kan zijn, omdat er niet het minst beredenering mee gemoeid is.
Maar gelukkig bestaan er genoeg andere manieren om de hitsigheid uit je lijf te krijgen:-)
Maar gelukkig bestaan er genoeg andere manieren om de hitsigheid uit je lijf te krijgen:-)

donderdag 3 maart 2011 om 13:15
quote:VlaardingsRoem schreef op 03 maart 2011 @ 12:41:
Als ik het bovenstaande lees, constateer ik dat ik wel een burgertrutje ben. Ik kom niet verder dan "in de trein", "op het strand" en "op een brug". En tweemaal in een kerk, dat ook.
Nee hoor, ik ben nog véél saaier! Met vorig vriendje:
-overdag in het bos
-op de trap (in zijn ouderlijk huis)
Met huidige lover
-oraal in de auto
-in een kleedhokje (ik weet precies welke winkel, heel rustig & ruim. hmm binnenkort nog maar eens doen)
Ik moet zeggen dat ik met huidige lover wel vaak op het punt heb gestaan, maar dat vind hij het vaak toch niet zo'n goed plan (wc in kroeg bijv)
Als ik het bovenstaande lees, constateer ik dat ik wel een burgertrutje ben. Ik kom niet verder dan "in de trein", "op het strand" en "op een brug". En tweemaal in een kerk, dat ook.
Nee hoor, ik ben nog véél saaier! Met vorig vriendje:
-overdag in het bos
-op de trap (in zijn ouderlijk huis)
Met huidige lover
-oraal in de auto
-in een kleedhokje (ik weet precies welke winkel, heel rustig & ruim. hmm binnenkort nog maar eens doen)
Ik moet zeggen dat ik met huidige lover wel vaak op het punt heb gestaan, maar dat vind hij het vaak toch niet zo'n goed plan (wc in kroeg bijv)
zaterdag 5 maart 2011 om 13:33
zaterdag 5 maart 2011 om 20:10
Na een avondje visite bij kennissen had mijn vrouw, net voor vertrek, haar slip naar haar handtasje laten verhuizen.
Op de één of andere manier liet ze me dat merken en na de rit met de lift naar de uitgang heb ik haar met een 'schat ik wil je nu even proeven" in de kelder van dat flatgebouw heerlijk oraal verwend.
Op de één of andere manier liet ze me dat merken en na de rit met de lift naar de uitgang heb ik haar met een 'schat ik wil je nu even proeven" in de kelder van dat flatgebouw heerlijk oraal verwend.
zondag 6 maart 2011 om 15:31
Tsja, op de boot, strand, zee, kantoor, langs de rivier, bij Hotel New York op de parkeerplaats, honderden keren in auto, bij ouders van vriendin, in bioscoop, in glazen buitenlift, bosjes, hotelkamers. Auto vind ik heel spannend, het beste is gewoon bij andere auto's te parkeren die naar alle waarschijnlijkheid niet snel weg gaan. Een alleenstaande auto valt juist op!
.