3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
zaterdag 5 maart 2011 om 18:09
En Gravin en minivin zijn ook weer thuis. De shoarmaboer is al gebeld, ga nu niet meer eten maken. Morgen weer een dag.
Het was heel gezellig. En niemand heeft gemerkt dat ik het eigenlijk doodeng vond...... Ik heb gewoon Minivin naar voren geduwd en haar het woord laten voeren.
En de locatie was prachtig!!!!
Bankje en Bankman, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en rondleiding.
Moos, Minivin vond het raar en stom dat ze ineens weer alleen zat!
Anne Roos, ik hoop dat jij ook nog een beetje op een schappelijke tijd thuis bent.
Marmotje, nogmaals bedankt! Ik vond het gezellig reizen met je.
Het was heel gezellig. En niemand heeft gemerkt dat ik het eigenlijk doodeng vond...... Ik heb gewoon Minivin naar voren geduwd en haar het woord laten voeren.
En de locatie was prachtig!!!!
Bankje en Bankman, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en rondleiding.
Moos, Minivin vond het raar en stom dat ze ineens weer alleen zat!
Anne Roos, ik hoop dat jij ook nog een beetje op een schappelijke tijd thuis bent.
Marmotje, nogmaals bedankt! Ik vond het gezellig reizen met je.
zaterdag 5 maart 2011 om 18:22
zaterdag 5 maart 2011 om 19:09
Ik heb een rotdag gehad.....
Werd vanochtend wakker met migraine, en echt heel erg.
Heel erg veel pijn en overgeven
Ben weer terug naar bed gegaan, man kwam op een gegeven moment naar me toe om te zeggen dat ik mijn werk moest bellen, heb ik gedaan en heb gezegd dat ik even zou slapen en daarna zou proberen om te komen, had de pinpas en er wa geen brood e.d. plus mijn collega stond nu alleen en kon niet weg.
Om 12:00 werd ik weer wakker, de pijn was minder dus ben om boodchappen gegaan.
Op mijn werk ging het wel, voelde me beroerd maar heb rustig aan gedaan, om 16:00 kwam mijn andere collega en ging de collega met wie ik had gewerkt naar huis, toen zij weg was zij mijn collega gelijk dat ik er niet uit zag en stuurde me naar huis (thank god)
Heb net lekker even gelegen en gegeten (voor het eerst vandaag)
Voel me al iets beter maar heb het gevoel alsof ik net uit bed kom.
Ik wil me nooit meer zo voelen... echt niet, ben het zo beu, dit is al de tweede aanval deze week
Werd vanochtend wakker met migraine, en echt heel erg.
Heel erg veel pijn en overgeven
Ben weer terug naar bed gegaan, man kwam op een gegeven moment naar me toe om te zeggen dat ik mijn werk moest bellen, heb ik gedaan en heb gezegd dat ik even zou slapen en daarna zou proberen om te komen, had de pinpas en er wa geen brood e.d. plus mijn collega stond nu alleen en kon niet weg.
Om 12:00 werd ik weer wakker, de pijn was minder dus ben om boodchappen gegaan.
Op mijn werk ging het wel, voelde me beroerd maar heb rustig aan gedaan, om 16:00 kwam mijn andere collega en ging de collega met wie ik had gewerkt naar huis, toen zij weg was zij mijn collega gelijk dat ik er niet uit zag en stuurde me naar huis (thank god)
Heb net lekker even gelegen en gegeten (voor het eerst vandaag)
Voel me al iets beter maar heb het gevoel alsof ik net uit bed kom.
Ik wil me nooit meer zo voelen... echt niet, ben het zo beu, dit is al de tweede aanval deze week
zaterdag 5 maart 2011 om 19:17
zaterdag 5 maart 2011 om 20:49
zaterdag 5 maart 2011 om 20:55
zaterdag 5 maart 2011 om 21:16
quote:bankje schreef op 05 maart 2011 @ 20:10:
Ik hoop voor je dat de stuiterbal snel uitgestuiterd is Misschien had ze toch nog een extra rondje moeten rennen
Stuiterbal is uitgestuiterd, ze ligt net 5 minuten en ze was zelfs al gestopt met kletsen toen ik de trap af ging.
Ze moest oma nog even bellen om 20.30 uur en het hele verhaal van vandaag kwam weer voorbij. Ze heeft erg genoten. Heerlijk om te horen hoe ze vandaag heeft ervaren. De trap heeft veel indruk gemaakt en de gaten ook.
Ik hoop voor je dat de stuiterbal snel uitgestuiterd is Misschien had ze toch nog een extra rondje moeten rennen
Stuiterbal is uitgestuiterd, ze ligt net 5 minuten en ze was zelfs al gestopt met kletsen toen ik de trap af ging.
Ze moest oma nog even bellen om 20.30 uur en het hele verhaal van vandaag kwam weer voorbij. Ze heeft erg genoten. Heerlijk om te horen hoe ze vandaag heeft ervaren. De trap heeft veel indruk gemaakt en de gaten ook.
zaterdag 5 maart 2011 om 22:32
zaterdag 5 maart 2011 om 22:38
Floksje!
Je bent lief..... echt waar! maar morgen nog 1 dagje en dan heb ik vakantie, dat overleef ik wel, ik hoef er alleen maar te zijn, hard werken is niet noodzakelijk.
Maandag ga ik echt rustig doen, en een afspraak plannen met de huisarts, wil toch even bespreken of er niet een oplossing is, misschien is er inmiddels wel iets nieuws waar ik wel tegen kan en wat wel werkt, plus ik heb huidirritatie, kan hij gelijk daar naar kijken
Net lekker Najib gekeken met man, heerlijk ontspannen met een kopje thee erbij, nu even yoghurt aan het eten want had ineens honger, straks lekker naar bed, hoef pas om 11:00 te beginnen
Je bent lief..... echt waar! maar morgen nog 1 dagje en dan heb ik vakantie, dat overleef ik wel, ik hoef er alleen maar te zijn, hard werken is niet noodzakelijk.
Maandag ga ik echt rustig doen, en een afspraak plannen met de huisarts, wil toch even bespreken of er niet een oplossing is, misschien is er inmiddels wel iets nieuws waar ik wel tegen kan en wat wel werkt, plus ik heb huidirritatie, kan hij gelijk daar naar kijken
Net lekker Najib gekeken met man, heerlijk ontspannen met een kopje thee erbij, nu even yoghurt aan het eten want had ineens honger, straks lekker naar bed, hoef pas om 11:00 te beginnen