3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
zondag 6 maart 2011 om 09:40
Goedmeurning lieve maisjes!!
Vakantie was heerlijk, super en geweldig bovendien, ik heb nu al heimwee. Mini-meet met Veer was heeel gezellig, veel te lang gezeten en we kwamen vet te laat voor onze eet-afspraak in romantisch restaurantje waardoor we alle 3 de dagen razendsnel achter elkaar kregen Dat was maar goed ook want mn cocktail hakte er aardig in en ik was moe!
Ik ga even diagonaal bijlezen.
Vakantie was heerlijk, super en geweldig bovendien, ik heb nu al heimwee. Mini-meet met Veer was heeel gezellig, veel te lang gezeten en we kwamen vet te laat voor onze eet-afspraak in romantisch restaurantje waardoor we alle 3 de dagen razendsnel achter elkaar kregen Dat was maar goed ook want mn cocktail hakte er aardig in en ik was moe!
Ik ga even diagonaal bijlezen.
zondag 6 maart 2011 om 10:00
Nou, ik ga maar over tot de orde van de dag... blegghhhh
Ik had toch gezegd dat Rakker een bult op zn rug had... nou is open en er kwam vannacht heel veel wit vocht uit. Het doet geen pijn maar ik zit te twijfelen of ik nou naar de dierenarts moet gaan of niet. Ik vind het vreemd dat het vocht wit is, want als het een ontsteking zou zijn zou er allemaal andere vieze smurrie uitkomen.... toch?
Ik had toch gezegd dat Rakker een bult op zn rug had... nou is open en er kwam vannacht heel veel wit vocht uit. Het doet geen pijn maar ik zit te twijfelen of ik nou naar de dierenarts moet gaan of niet. Ik vind het vreemd dat het vocht wit is, want als het een ontsteking zou zijn zou er allemaal andere vieze smurrie uitkomen.... toch?
zondag 6 maart 2011 om 11:54
zondag 6 maart 2011 om 12:26
En daar is Bietje ook weer! Fijn dat je er weer bent en jammer dat vakantie is afgelopen. Zo te horen hebben jullie alleen maar relaxt, genoten en gevroten (en gezopen). Heerlijk! En wat bijzonder om daar een meet te hebben he?
En nu weer in het dagelijkse ritme van wasjes draaien en schoonmaken, hoezeeeee. Bel gewoon even de dierenarts voor je kat, een telefoontje kost niets. Ik zou ook zeggen een talgbultje en dat het talg was (is wit) dat er uit kwam maar ik ben geen arts. Morgen weer aan de bak?
We hebben heerlijk geslapen! Om 10 uur werd minivin wakker. Ze heeft een half uurtje tv gekeken beneden en toen is Graaf naar haar toe gegaan en ik mocht me nog een keer omdraaien. Heeeeeerlijk liggen soezen.
En nu, fris gedoucht zit ik achter de laptop en minivin zit te knutselen met strijkkralen en Graaf is nu aan het douchen want die gaat zo aan het werk.
We gaan lekker niks doen vandaag.
Oh en Graaf liet net de gieter uit zijn handen vallen dus ik hoef in huis ook niets te doen want hij heeft nu de vloer al gedaan (nah een klein stukje dan). Moet alleen nog wat administratie doen.
En nu weer in het dagelijkse ritme van wasjes draaien en schoonmaken, hoezeeeee. Bel gewoon even de dierenarts voor je kat, een telefoontje kost niets. Ik zou ook zeggen een talgbultje en dat het talg was (is wit) dat er uit kwam maar ik ben geen arts. Morgen weer aan de bak?
We hebben heerlijk geslapen! Om 10 uur werd minivin wakker. Ze heeft een half uurtje tv gekeken beneden en toen is Graaf naar haar toe gegaan en ik mocht me nog een keer omdraaien. Heeeeeerlijk liggen soezen.
En nu, fris gedoucht zit ik achter de laptop en minivin zit te knutselen met strijkkralen en Graaf is nu aan het douchen want die gaat zo aan het werk.
We gaan lekker niks doen vandaag.
Oh en Graaf liet net de gieter uit zijn handen vallen dus ik hoef in huis ook niets te doen want hij heeft nu de vloer al gedaan (nah een klein stukje dan). Moet alleen nog wat administratie doen.
zondag 6 maart 2011 om 13:13
ik ben weer wakker..,.. wat een korte nacht was dat zeg
Bietje, je bent er weer! Moet ik nog naar je boerderij vandaag? Heb gister beetje weinig eraan gedaan
Gaaaap
Minivin heeft wel lekker lang geslapen, heerlijk zo een keuteldag! Kreeg ze nog een mooie pizza vin?
Chooc, wat lekker in je nieuwe huisje!
gaaaaap
nu weet ik t even niet meer hoor
a docter a day keeps the apple away