3000+ Deel 81!!!
woensdag 16 februari 2011 om 19:07
We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen
Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!
*Zoete modus aan*
Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!
*Zoete modus uit*
De enig overgebleven regel is:
- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
zondag 6 maart 2011 om 19:04
Veer.. maar goed dat de TukTuk de weg terug wist!
De meet klinkt heeel gezellig, super dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Vin.. het is toch raar he, dat wij nog niet gemeet hebben... en na alle positieve berichten over Mini-Vin ben ik ook haske nieuwsgierig naar die kleine kletskous
Onze vakantie voor de zomer gaat hopelijk weer naar Egypte... ben nu aan het uitvogelen of het voordeliger is om hotel en vlucht apart te boeken.
Ik ga weer verder met mn vakantiefoto's van 2010, en daarna mag ik 2011 alvast beginnen
tot laterrr
Mul... ik pak de boerderie wel weer over, hij zag er echt netjes uit en ik zag dat ik er een gouden appelboom bij had
De meet klinkt heeel gezellig, super dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Vin.. het is toch raar he, dat wij nog niet gemeet hebben... en na alle positieve berichten over Mini-Vin ben ik ook haske nieuwsgierig naar die kleine kletskous
Onze vakantie voor de zomer gaat hopelijk weer naar Egypte... ben nu aan het uitvogelen of het voordeliger is om hotel en vlucht apart te boeken.
Ik ga weer verder met mn vakantiefoto's van 2010, en daarna mag ik 2011 alvast beginnen
tot laterrr
Mul... ik pak de boerderie wel weer over, hij zag er echt netjes uit en ik zag dat ik er een gouden appelboom bij had
zondag 6 maart 2011 om 19:18
Ik doe echt rustig... maar het gekke is dat ik het niet echt superdruk heb gehad de laatste tijd, heb gekkere tijden gekend!
Ik moet donderdag nog wel naar bijscholing van mijn werk dus heb geen volle week vakantie helaas, heb ik zelf voor gekozen om in mijn vakantie door te laten gaan ivm met opvang, dit is rustiger voor mij dan in de stress zitten over de poppetjes!
Morgen ga ik een afspraak maken bij de huisarts, Misschien medicatie voor noodgevallen, echt heftige migraine aanvallen zoals gisteren zeg maar. en ik wil samen met de huisarts kijken of ik niet iets structureels kan veranderen, en of ik misschien baat kan hebben bij een ostheopaat, acupunctuur of voetreflex-dinges
Ik moet donderdag nog wel naar bijscholing van mijn werk dus heb geen volle week vakantie helaas, heb ik zelf voor gekozen om in mijn vakantie door te laten gaan ivm met opvang, dit is rustiger voor mij dan in de stress zitten over de poppetjes!
Morgen ga ik een afspraak maken bij de huisarts, Misschien medicatie voor noodgevallen, echt heftige migraine aanvallen zoals gisteren zeg maar. en ik wil samen met de huisarts kijken of ik niet iets structureels kan veranderen, en of ik misschien baat kan hebben bij een ostheopaat, acupunctuur of voetreflex-dinges
zondag 6 maart 2011 om 19:29
Bi, ik heb heel erg mijn best gedaan, zaadjes weggooien, zaadjes planten, water geven, diertjes oogsten, land oogsten, land zaaien, mastery's halen. En elke keer dacht ik, zou bi het ook zo doen
Fijn dat je vakantie lekker was.
Pop, geniet van je vakantie, hopelijk kan de huisarts je helpen met de migraine aanvallen, das niet fijn!
Fijn dat je vakantie lekker was.
Pop, geniet van je vakantie, hopelijk kan de huisarts je helpen met de migraine aanvallen, das niet fijn!
a docter a day keeps the apple away
zondag 6 maart 2011 om 19:47
Pop, je agenda mag dan wel niet druk zijn geweest maar in je hoofd is het wel druk geweest. En och waterpokken. Nou meid, het ergste heeft ze al gehad moet je nu maar denken.
Moos, superleuke foto's. Dank je wel. Er was wel 1 persoon erg vaak in beeld.......
Zeg Bi, met wie wil je nou meeten? Met mij of met Minivin?
*roept dit maar niet te hard anders roepen mijn collega-meeters dat meeten met minivin veel leuker is dan met Gravin*
Maar Minivin is wel heeeeel erg verlegen hoor.
zondag 6 maart 2011 om 20:30
quote:bankje schreef op 06 maart 2011 @ 20:21:
Vin,als je een keer oppas nodig hebt dan laat je het maar weten.
Ghe, dat is ook zo lekker naast de deur he?
Nou ja, ik zag het gisteren al, ze heeft een paar harten veroverd.
Marmot, muis moest vandaag slapen en kreeg een pommetje (nachtpon) aan. Ooit hadden ze bij de hema nachtponnetjes (pommetje) met daarbij een minipommetje. Nou ja, die past muis precies alleen past Minivin het pommetje niet meer en heeft hem nu aan als shirt met pyamabroek eronder want muis wilde wel dat zij in hetzelfde pommetje ging slapen. Zucht.......
Vin,als je een keer oppas nodig hebt dan laat je het maar weten.
Marmot, muis moest vandaag slapen en kreeg een pommetje (nachtpon) aan. Ooit hadden ze bij de hema nachtponnetjes (pommetje) met daarbij een minipommetje. Nou ja, die past muis precies alleen past Minivin het pommetje niet meer en heeft hem nu aan als shirt met pyamabroek eronder want muis wilde wel dat zij in hetzelfde pommetje ging slapen. Zucht.......
zondag 6 maart 2011 om 20:32
quote:Gravinnetje schreef op 06 maart 2011 @ 20:30:
[...]
Marmot, muis moest vandaag slapen en kreeg een pommetje (nachtpon) aan. Ooit hadden ze bij de hema nachtponnetjes (pommetje) met daarbij een minipommetje. Nou ja, die past muis precies alleen past Minivin het pommetje niet meer en heeft hem nu aan als shirt met pyamabroek eronder want muis wilde wel dat zij in hetzelfde pommetje ging slapen. Zucht.......ghehe wat een lekker ding zeg
[...]
Marmot, muis moest vandaag slapen en kreeg een pommetje (nachtpon) aan. Ooit hadden ze bij de hema nachtponnetjes (pommetje) met daarbij een minipommetje. Nou ja, die past muis precies alleen past Minivin het pommetje niet meer en heeft hem nu aan als shirt met pyamabroek eronder want muis wilde wel dat zij in hetzelfde pommetje ging slapen. Zucht.......ghehe wat een lekker ding zeg
a docter a day keeps the apple away
zondag 6 maart 2011 om 20:32
Morgen mag ik lekker 20 minuutjes langer blijven liggen. Ik had allemaal boodschapen gehaald, luxe chocola, flessen sap, wijn en kneippzooi, voor collega die een nieuwe heup krijgt. Dus we maken een mand met cadeaus zodat ze iedere dag wat kan uitpakken. Er komen ook nog wat boeken en tijdschriften in.
Alleen..... dat krijg ik natuurlijk nooit mee op de scooter. Past nergens. Dus Graaf is zo lief om me te brengen morgen. Dat voelt toch wel weer als luxe hoor. Maar dinsdag weer gewoon op de scooter, het wordt mooi weer dus lekker vroeg beginnen en weer vroeg naar huis.
Alleen..... dat krijg ik natuurlijk nooit mee op de scooter. Past nergens. Dus Graaf is zo lief om me te brengen morgen. Dat voelt toch wel weer als luxe hoor. Maar dinsdag weer gewoon op de scooter, het wordt mooi weer dus lekker vroeg beginnen en weer vroeg naar huis.
zondag 6 maart 2011 om 21:36
sow volgende bijleespoging... moet ik maar niet op de bank gaan liggen dutten net na posten he
maar van de zomer dus op vakantie in bianca dr koffer naar egypte... *noteert het vast in agenda*
beterschap met de kleine pop
luxe hoor gravin netjes gebracht worden, is soms best lekker he ...
maar van mij mag het weer van vandaag de komende week wel aanhouden... alleen iets minder wind graag nog... wie roggelt het even?
Cour leeft nog, heeft een week zonder internet dankzij kpn gezeten en verder laten we het maar erop houden dat ik nog adem, hoe is het met marmul dan? ook al een boederieverslaafde zie ik
maar van de zomer dus op vakantie in bianca dr koffer naar egypte... *noteert het vast in agenda*
beterschap met de kleine pop
luxe hoor gravin netjes gebracht worden, is soms best lekker he ...
maar van mij mag het weer van vandaag de komende week wel aanhouden... alleen iets minder wind graag nog... wie roggelt het even?
Cour leeft nog, heeft een week zonder internet dankzij kpn gezeten en verder laten we het maar erop houden dat ik nog adem, hoe is het met marmul dan? ook al een boederieverslaafde zie ik
zondag 6 maart 2011 om 21:45
zondag 6 maart 2011 om 21:58
Bijlezen gaat razendsnel tegenwoordig
Pop... voor uk
Vin... jij mag ook wel mee hoor, als begeleider van Minivin
Ik heb het koud en ik ben moe.. lekker naar mn mand en morgen weer naar de garnalenpellerij.. bleghh.. Ben benieuwd of ze nu snappen waarom ik het een garnalenpellerij noem, want afgelopen week hebben ze mijn werk (erbij) moeten overnemen!
Tot morgen lieve maisjes!!
Pop... voor uk
Vin... jij mag ook wel mee hoor, als begeleider van Minivin
Ik heb het koud en ik ben moe.. lekker naar mn mand en morgen weer naar de garnalenpellerij.. bleghh.. Ben benieuwd of ze nu snappen waarom ik het een garnalenpellerij noem, want afgelopen week hebben ze mijn werk (erbij) moeten overnemen!
Tot morgen lieve maisjes!!
zondag 6 maart 2011 om 21:59
afstuderen... spannend dus... wat studeer je eigenlijk marmul? of ik ben het vergeten... of ik heb het nooit gelezen... en ik heb geen zin om helemaal terug te gaan zoeken *lui mens*
bianca gewoon volgend jaar de foto's van 2011 ''inplakken'' joh... als je steeds een jaartje achterloopt is het al leuk om te kijken of je al veranderd bent he
bianca gewoon volgend jaar de foto's van 2011 ''inplakken'' joh... als je steeds een jaartje achterloopt is het al leuk om te kijken of je al veranderd bent he
zondag 6 maart 2011 om 22:03
zondag 6 maart 2011 om 22:07
O ja, man heeft net een Enorme Spin doodgemept, ik stond onder de douche en hij kwam naar boven gestormd, helemaal trots! maar......... ik ben een beetje bang voor spinnen..... ik heb nu visioenen van een heleboel kinderspinnen die mamaspin gaan zoeken gevolgd door een Enorme papaspin... en dat ze wraak gaan nemen omdat man hun moeder vermoord heeft......
*bibber*
*bibber*