3000+ Deel 81!!!

16-02-2011 19:07 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren

We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen

Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!

*Zoete modus aan*

Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!

*Zoete modus uit*

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
*strompelt binnen* mogguh.. Need sleep..

mocy, 10 uur geleden

Popp stress had ik ervan, maar nu niet meer hoor. Het zij zo. Het stomme is dat ik nog steeds iedere maand geld krijg van de BD en aan de andere kant iedere maand aflos. En dat kan op de één of andere manier niet gestopt.Het is één vage bende...

Heb ik ook. Stom klote bedrijf. Ga ze maar een keer een brief sturen dat ik geen klant meer wil zijn omdat ik de dienstverlening zwaar kaautee vind. En of ik het misschien allemaal niet zelf mag regelen. Dat ik het voor ze uitteken en dat zij het dan nadoen. Stelletje niksnutten daaro.

Oh en Moos, MM is ook jonger dan ik. Wel 4 maanden hoor maar ik doe met je mee.

*sleept zich weer een uurtje naar bed maar heeft aan meldplicht voldaan*

Goeiemorgen, tis weer een stralende regenachtige dag in Kretaland..bleh..
goedemorgen!

arme lunaan nu schijnt juist in nederland eens de zon wonder en afkloppen voor het begint te storten...

hondje is uitgelaten ... kreeg mn siamese tweeling los... mn jongste kat bleef juist het langste onder het bed zitten toen de hond erbij kwam, die was er niet onderuit te krijgen, moest zelfs het eten onder het bed schuiven... en nu... liggen de beide dames steeds op en in elkaar.... stomme beesten

Zie wel dat ik geen goed onderweg aan had gehaald met de BD ... sorry voor de trauma's die ik ermee bovenhaal dames

Ik ga me zo maar eens richting de bus begeven... ik heb zo geen zin... zie er tegenop... en wil niet! maar dan heb ik iig alvast 1 afspraak nagekomen... vooruit maar weer...
Heb net buiten in de zon zitten lunchen. Echt heerlijk
a docter a day keeps the apple away

Lekker Marmotje

Haha, ik las het motto van Cour verkeerd, dacht dat er stond:

life is change... growth is optional... choose whiskey...
goeiemiddag

Zo het forum doet het weer, ik heb de hele middag opgelsoten gezeten in het prikbord.
Opgelsoten

Opgesloten, Luuntje ken niemeer typen nie
Luuntje te lang in de kroeg gezeten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goeiemiddag, Luun en Roos
quote:rosanna08 schreef op 07 maart 2011 @ 16:59:

Luuntje te lang in de kroeg gezeten?

Nee in het prikbord

Ik stuur je effe een berichtje via de Boerderie Roosje, want ik had gelijk en ik had het goed geraden
je hebt antwoord Luuntje

ik ben er vandoor, heb kassadienst!

tot morgen meisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dag Roosje, succes met de kassa.
daag Roos
Hee

Hee LUUUUUUUN!

Wat erg dat je opgesloten hebt gezeten op het prikbord, dat is toch wel een ubersaaie pijler waar je zo uitgelezen bent en weinig kunt rellen

Van het idee word ik al gek!

Is het forum bij jullie ook zo traag?
Het was reuze gezellig in het prikbord met z'n allen, ik heb allemaal nieuwe vrienden gemaakt, maarre ze zeiden Lunaan tegen me, das net alsof iemand Mevrouw tegen je zegt

Enne gaat je bloemenzusje nu eens heel snel vertellen over je nieuwe Lover, te beginnen met:

Is tie getrouwd/gescheiden/woont nog bij zijn moeder.

weer terug van kantoor, kreeg vlak na de lunch hoofdpijn, nu nog last van en een beetje misselijk.

De zon was heerlijk het was echt lenteweer. Gelukkig morgen ook nog

Luun, op het prikbord met zn allen? waarom dat dan? en waarom zijn je nieuwe vrienden niet hier?
Nou, Flowersister, er is alweer een nieuwe "vlam" , is gescheiden.

Verder nog te weinig info.

Maarrre, ik ga weer van het forum af, want het gaat zo tergend/t langzaam dat ik er het "heen en weer" van krijg.

Tot later

Heb geen last gehad van het verdwenen forum, had een RL!

Lekker met een hele zooi kinderen naar de speeltuin geweest, was heerlijk, kinderen vermaakten zichzelf en wij zaten lekker in de zon

Morgen gaan we naar diergaarde Blijdorp heb er echt veel zin in! maar wat is dat duur zeg........ nog gegoogeld op korting maar er zijn geen acties momenteel

Maar dat mag de pret niet drukken, we nemen zelf lekker eten en drinken mee, mikken we onderin de kinderwagen, hoeven we niet te sjouwen!
Pop, dan ben je morgen hartstikke dicht bij mij. Maar helaas, ik ben aan het werk. Tenzij je des avonds gaat.
Wat leuk Pop, gezellig naar de dierentuin..

Ben nu benieuwd wat er met de ouwe vlam van Vil is gebeurd.
pop, dan ben je ook superdicht bij mij

veel plezier in de zoo
quote:lunaan schreef op 07 maart 2011 @ 17:54:

Ben nu benieuwd wat er met de ouwe vlam van Vil is gebeurd.Die is in rook opgegaan
We gaan 's ochtends al weg Vin, 's-avonds wil ik weer op tijd terug zijn voor de hond...... die is nogal zenuwachtig en verblijft voor het eerst bij mijn zusje

Ik heb er echt zin in, lekker op pad met het gezin!

Gelukkig voelt Uk zich prima, de waterpokken zitten vooral op haar romp en het meest op haar billen, gelukkig niet op haar armen en gezicht! zo kan ze er niet bij om te krabben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven