Macedonie

19-07-2010 16:01 2201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.

Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?

Al jullie wijsheid is welkom
Hier ook eindelijk een lekker zonnetje, dus ik ga nu ook even lekker de deur uit.

Telefoon kan gewoon mee

Ja, ik dacht ook dat ik vandaag zeker wat zou horen.

En ik heb er alle begrip voor dat de manager het druk heeft, maar het is inmiddels 2 weken geleden dat ik op gesprek was!

Ik heb nog nooit zo lang gewacht geloof ik.

En ik zie mijn kansen steeds somberder in.

Ook van EF nog niks gehoord, maar die heb ik net een mailtje gestuurd.

EN ik hoop snel van de PA job te horen.

En ik heb vanochtend naar iedereen mailtjes gestuurd die mogelijke banen voor me hadden.

Afwachten nu maar weer.

xxx
Maar vandaag was toch de deadline voor NCL? Om kriegel van te worden..xxx
Goed nieuws , las ik net. prima hoor, daar word je vrolijk van. Kon je Vlatko bereiken..was hij ook enthousiast?

Dat die dan ook zo laat bellen. Had je vast niet meer op gerekend.

Ik hoop dat je nog naar MK kunt voordat je met je nieuwe baan start!!!

huwelijksaanzoek = predlog za brak
Goed nieuws he?

Ben me nu aan het voorbeiden.

Weer de website door lezen, maar die ken ik toch wel al.

En even de standaard vragen door nemen, dan ben je wat meer voorbereid en hoef je niet na te denken over een antwoord.
Ik hoop dat de sterren goed staan voor je en dat je deze begeerde baan krijgt! Zodat je weer kunt plannen. Het beste zou zijn ...eerst 2 weken vakantie om Vlatko weer te zien.

Good luck, vivi

schouder = ramo
dank je!

jij veel plezier dit weekend.
Bogami ik wou dat ik in Londen woonde vivagirl :( Bevalt het wat ??

Ik denk niet dat ik ga in de zomer, jullie wel?? Naar waar dan? Momenteel geen tips!! Alleen strumka :p
London bevalt erg goed. Geweldige stad.

Ik ga deze zomer waarschijnlijk wel die kant op. Ligt een beetje aan mijn vriend waar hij stage gaat lopen. Maar ik denk dat de kans groot is dat dat Ohrid wordt.

Dan gaan Heidel en ik samen aan de cocktails!!!!!!!!!!!
Oh gezellig !!

Ja de zomer lijkt nog heel ver weg door het klimaat hier
tot straks...
Oke
Ik vertrek woensdag naar Macedonie!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, viev, ik kon niet forummen, er was een website probleem. Meid, is dat heerlijk nieuws!! ...and he will get down on his knees for you !! Het is je van harte gegund!!

sara_aras, Ohrid is waar we naar toe gaan deze zomer!!
Nou, of hij op zijn knieen gaat, dat weet ik nog niet hoor.

Maar dat laat ik jullie weten natuurlijk.
Hij moet!!
We gaan het er zeker over hebben, maar of we ons echt al gaan verloven, weet ik niet.

Volgens mij wil hij ook mijn vader nog om mijn hand vragen.....
Je hoeft je toch niet persee te verloven...da's ouderwets. Als je in MK bent kan hij je vader per skype om je hand vragen..
Ha ha, per Skype. Ja, waarom niet?

We gaan het er zeker over hebben.

Verloven hoeft van mij ook niet, maar gewoon, dat je toch echt gevraagd wordt en dat je besluit te gaan trouwen.

Dat is toch verloven? Of zit daar meer bij?

Hij vraagt of ik met hem wil trouwen, ik zeg ja, en we gaan dat in 2012 doen. Klaar. Dan ben je toch verloofd?

Alhoewel ik dat ook een vreselijk woord vind en ontzettend ouderwets.

In het Macedonisch kennen ze het ook niet. Daar noemen ze het een belofte.
Een verloving gaat ook tesaam met een feest/verkondiging dat je je gaat verloven. Hoe een macedonische belofte gaat, weet ik niet.
quote:heidelberg schreef op 07 maart 2011 @ 19:20:

Een verloving gaat ook tesaam met een feest/verkondiging dat je je gaat verloven. Hoe een macedonische belofte gaat, weet ik niet.Gewoon een feest, in een zaal met veel mensen, of thuis met de familie.. Viva als je trouwt, beloof me dat als je je make up laat doen door iemand in Macedonie, dat je ze tegenhoudt om foundation die 5 tinten lichter is dan je huidskleur op laat brengen!! Haha vind het zo afschuwelijk maar blijkbaar gebeurd dat op elk trouwfeest
Toen zij zus zich ging verloven was er inderdaad een feest bij hun thuis.

Maar dat heette dus geen verloven, maar hij deed een belofte aan haar vader. Of zoiets.

En over de bruids make up..............ooooo Sara, daar zeg je wat!

Had zijn zus dus ook. En ik was met haar mee, en ze hebben mij dus ook opgemaakt....................

Op zich stond het van veraf wel mooi. Maar ik had ook zilveren oogschadus tot aan mijn wenkbrauwen.

Het stond op zich wel oke hoor, ik voelde me geen clown. Maar dat kan 100x beter.

Gelukkig heb ik vriendinnen die er wel goed in zijn, die mogen het dan doen.
Hoe laat vlieg je morgen? Is het ook al lente in Macedonie of hoe zijn daar de temperaturen?

Wel een belevenis de visagiste in Macedonie...misschien hebben ze maar 1 soort foundation, die moet je dan zelf meenemen als je daar gaat trouwen. Ik zou dan eerst een proef make up doen ..

Of inderdaad een vriendin

Ben je ook in Ohrid geweest , sara_aras? Wat betekent boga mi?

Ik mis je = mi nedostigas
Ohjaa de ogen was ik vergeten, een dikke streep eyeliner die bijna tot je oren gaat hoort er ook bij :p

Ik ben nog nooit in Ohrid geweest ! :( Ken wel een meisje in België die van daar afkomstig is. Bogami = is iets van ' o mijn god'

Amuseer je Viva!

x
Ik vlieg morgen om 9 uur, en ben er om 3 uur 's middags.

Uur tijdsverschil vanaf hier ook nog natuurlijk.

Ik vlieg via Lublijna.

Ik heb er z'on hekel aan dat er geen rechtstreekse vluchten zijn!

En het vriest in Macedonie op dit moment!
Dan kun je je lekker in bed liggen met Vlatko, daar is het lekker warm.. als je daar aankomt schijnt de zon sowieso!! Komt hij je ophalen?

Hier vriest het ook, maar de zon is er wel.

Niet vergeten, Strumka drinken!

Gaat dat meisje wat je kent naar Ohrid deze zomer, sara_aras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven