Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Echooooooooo

En het was natuurlijk geen raam, maar een kattenluikje.

Alaaaf!

zoef zoef
Moggu

Wat een heerlijke dag was het gister!

Met vrienden uitgebreid gebruncht en daarna de optocht gelopen in de stralende zon.

Ukkie en middelste glommen van trots en plezier!

En ze hebben de 2e prijs gewonnen.

Ik zal straks wel foto's op hyves plaatsen.

Oudste heeft de 3e prijs gewonnen.

Na de prijsuitreiking zijn de kinderen bij mijn ouders gaan slapen en wij hebben de kroegen in ons dorp nog onveilig gemaakt

Vanmiddag naar het limonadebal geweest en vanavond blijf ik lekker thuis.Morgen nog een dag...

Yonna,als je hier door ons dorp rijdt zie je toch overal wel carnaval,versierde huizen en cafe's
Mogguh

Leuk, Coe, dat jullie gezin twee prijzen in de wacht gesleept heeft

Fussie nog gezien gisteren (of beter gezegd, zij mij).

Vandaag eerst een serieuze afspraak gehad (da's heel raar, 's ochtends zie je ook echt niet dat het carnaval is in de stad) en daarna de stoet gezien, he-le-maal. Dat was best wel een eindje dus. Maar nog steeds geen café ingedurfd.

Ben helemaal moe nu, het zit er voor mij op. Eventueel morgenmiddag nog even naar de oudercreche terwijl de kleintjes naar een show gaan kijken. Hangt een beetje van Muis af, die is nu bijna ziek van moeheid.
Moggu...
Coe wat leuk dat de kinderen zoveel prijzen hebben gekregen. 't Is toch niet niks een tweede en derde. Gefeliciteerd. Ben erg benieuwd naar de foto's.

Mamz in je eentje een café ingaan is ook een hele stap. Dan zou ik zelf nog twijfelen hoor.

Gold zoeft van het ene in het andere.
Ik weet ook niet wie er meer straalde Zoebie,de kinderen of wij

Hoe gaat het met je pols?Merk je al verbetering met die rare zalf?Ik hoop het!

Mamz,leuk dat Fussie jou zag

Vanmiddag kindermiddag in de kroeg als afsluiting.Ik ben zelf toch ook wel erg moe..
Foto's staan erop
Mogguh

Ik ben ook moe. En Muis weet nog niet of 'ie het eindfeest gaat doen, die is heel erg uitgeteld (maar ja, thuiszitten in je eentje is ook saai).

Vandaag lummelen dus. Oudste is naar de dierentuin.
O ja, de foto's. Mooie creaties hebben jullie gemaakt hoor
Ik wilde bij jou foto's reageren maar ik word van hyves afgeknikkerd en kan er nu niet op.Kijk vanavond wel weer.
*Even thuis om van het toilet gebruik te maken *

Alaaaaaaf!

Leuke foto's van je jongens Mamzie en bij jou ook Coetje, ik geef morgen nog wel een reactie.
Moggu...

Zo,carnaval zit er weer op.Gister nog naar de kindermiddag geweest en daarna met vrienden en kinderen hier chinees gegeten.

Vandaag maar eens puinruimen

Alles goed met iedereen?
goedemorgen dames

ik leef nog hoor. Maar het is een beetje druk (zoals altijd)

Voor de rest niet veel zinnigs te melden. Alleen dat ik echt goed moet gaan bezemen vandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

Weer tijd voor het gewone leven

Vandaag:

Tandarts

Studeren

Was

Puinruimen beneden
Hier ben ik ook weer.Een beetje brak maar voldaan (het was fantaaaaaaaaaaastisch!), nu druk aan het bezemen.

To do:

100 wassen draaien (nog 98 te gaan)

Stofzuigen boven

Dweilen boven

Iets eten

Stofzuigen beneden

Dweilen beneden

Afstoffen

Iets gezonds koken.

Later meer!!!
De wasmand is half leeg maar ik heb geen plaats meer om het op te hangen.Morgen dus weer verder.

Gestofzuigd heb ik ook al zie je daar nu niks meer van,waar komt al die confetti toch vandaan?

Zometeen komen er vrienden en gaan we grieks halen.

Morgen ga ik weer koken
Moggu..
Wat is het rustig hier..

Lijstje vandaag:

weer stofzuigen,confetti ligt weer overal

wc poetsen

wassen(als de rest droog is)

was vouwen en strijken(mag ook morgen)

veel boodschappen doen,alles is op

iets gezonds te eten maken

wvttk
Ik ben zo blij met mijn hulp! Ik ben zo blij dat wij geen confetti hoeven te vegen! Ik ben zo blij dat wij geen carnaval kennen in Hiertown!

* Camera's in orde maken voor reportage van morgen

* Auto door de wasstraat halen

* Was vouwen en strijken

* Beetje werken

Geniet!
Ik heb geen idee waar het vandaan komt...
Mogguh

Dit is het eerste jaar dat ik geen confetti hoef te zuigen Vorig jaar kwam het met name uit de zakken van Oudste (die spaarde het)

Vandaag:

Afwas

Was!!!!!!!!!

Boodschappen

Studeren

Cursus
Confetti zuigt. Uitkleden in de gang tot op je nakie en meteen douchen helpt een beetje Ik ontdekte vanmorgen een snipper in bed, maar dat moet toch verschoond dus dat scheelt.

Yonna, ik las opeens de opening van dit topic. Heb je intussen je keuken al?

Waar halen jullie grieks Coe?

Gold, doe je het nog?

En even een zwaai naar Gelf en Rainz

Hier is het administratiedag vandaag. Oftewel belastingaangifte moet ingevuld en dan moet eerst het hele jaar nog in een map Gelukkig ligt het al uitgesorteerd op tafel per 'iets' en hoef ik het nu alleen maar uit te zoeken en in een map te stoppen.

Hahaha, alleen maar. Een papierversnipperaar zou gelukkig worden van de hoeveelheid die er ligt Maar wat al een verschil met een paar jaar geleden toen ik echt met angst en beven de boel bij elkaar pakte. Da's winst!
Even stiekem snel tijdens werk dan maar...

Het wordt namelijk steeds erger.. nu ben ik al niet eens meer echt bijgelezen hopelijk heb ik behalve carnavalvieringen niets belangrijks gemist.

Het gaat hier wel goed maar ik moet er echt behoorlijk aan trekken met de studie. Op zich niet zo erg maar het probleem is gewoon tijd! Dit weekend dus geen afspraken maar volle bak achter de boeken!

Fus, ik dacht er vanochtend nog aan ja... de belastingaangifte moet ik ook nog doen. Stelt op zich niet zoveel voor maar heb er zo geen zin in Dat ook maar snel inplannen en doen, je kunt er maar vanaf zijn nietwaar??

Hebben we ooit nog iets van Gerdaa gehoord of is ze nu echt al een tijd afwezig?

Enne... Gold wat gaaf dat je op gesprek mag, wanneer moeten we duimen??

Ik ga snel weer aan t werk, dikke voor allemaal!!
Gelf, de belasting heeft zelf al veel voor je ingevuld, dus op zicht hoeft het niet zo'n klus te zijn. Hoop ik ook voor mezelf eigenlijk

Hoef nog maar één stapel te ordenen en in een map te stoppen. Jeuj. Wat een klus is de administratie toch als je het een poosje laat liggen (goh, is dat niet met al het bezemen zo? )
Zo,op weer een volle wasmand na is mijn lijstje klaar.

Gelfje,doe je nu wel langer over je studie als dat je eerst gepland had,of ga je er gewoon keihard tegenaan?

Die belasting moet ik ook nog doen,staat voor volgende week op de planning (dan moet ik toch mijn kast leeghalen)

*nu zie ik weer hier en daar een snipper confetti* en ik heb alles van zijn plek gehaald met stofzuigen dus daar kan het niet aan liggen.Morgen maar weer stofzuigen dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven