saaaaaaaai

07-03-2011 22:14 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tering, wat is het forum tegenwoordig saai. Op actueel gebeurt geen ene reet meer. Seks is niet meer te pruimen en geen ruk aan en overig is een aaneenschakeling van onzin.
Nee, das niet vulgair.
Ik vind dit erg anti-forum en dus provocerend.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:21:

En Seks zal nooit meer worden wat het geweest is. Nieuwe generatie, he.Wat was er dan anders?
quote:leeuwenwelp schreef op 07 maart 2011 @ 23:32:

Het lijkt er wel vind ik dat dit topic alleen met vulgaire praat opgeleukt kan worden. Ik hou het lekker simpel en maak lol met CARNAVAL.................

Yep en daar mag je gewoon praten over lid ed.

Maar Willem als je het hier niet meer zo leuk vind dat ga je toch naar de Tina.
Of de Donald Duck !
quote:DeKenau schreef op 07 maart 2011 @ 23:43:

[...]

Wat was er dan anders?Er was een hele vaste club die meeschreef op die pijler. Bepaalde topics bestonden toen nog, er mocht meer en kon meer, het was een stuk levendiger en meestal nogal openminded; er was gewoon een heel ander " sfeertje ". Minder informatief bedoeld vanuit de redactie. Maar het was wél informatief door de vaste forummers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadan aub ergens anders lopen zieken.
Je hoeft het niet te lezen hoor.
Wel grappig dat die letters uitschieten maar onder de advertenties doorschuiven. Dát kunnen ze dan weer wel bij Viva.

Correctie, het loopt wel door de advertentie maar onder de week up zie ik nu,....bizar. Waar ik al niet op let deze morgen!
Ik dacht al, waar is die Willem? Onder de stenen kan niet, waar er zijn geen stenen in Nl. Geband? Het zou wel kunnen, niet is gek genoeg. Gelukkig is ie er nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven