3000+ Deel 81!!!

16-02-2011 19:07 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren

We zijn alweer bij 3000+ deel 81 en ik mag ’m openen

Wij zoeken altijd nieuwe leden, iedereen is welkom!

*Zoete modus aan*

Voor mij is 3000+ ‘thuiskomen’. Even kletsen in mijn eigen taal met stuk voor stuk leuke meiden. Af en toe check ik even uit, maar weet dat ik altijd weer terug mag komen. Sterker nog, als je een poosje niet schrijft, word je echt gemist. Er is oprecht interesse in elkaar en we gunnen elkaar het allerbeste. Ik ben blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen!

*Zoete modus uit*

De enig overgebleven regel is:

- niet quoten van persoonlijke dingen!
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 19:29
Reden: beetje groter plaatje
% gewijzigd
Popp veel plezier morgen.

Appeltje

En allemaal

Ik had het druk vandaag. Werken (collega is ziek), hh-en en ook nog bij oudste gaan schoonmaken.
arme mocy maar waarom ''moet'' jij nog bij de oudste schoonmaken? :-o

appel sterkte en positief blijven
Ha die Cour, ook nog aan het ''nacht''braken.

Oudste van mij is een speciaal geval.
dit is geen nachtbraken joh ga juist vroeg naar bed vandaag ... mag morgen fijn nog vroeger op... omdat broekkie een sollicitatie een eindje weg heeft en niet alleen wil rijden... mag ik mee hobbelen ...

speciaal geval, dat zal ik dan maar van je aannemen. Is ie vast wel blij met zo'n moeder...
quote:courageux schreef op 08 maart 2011 @ 00:01:

dit is geen nachtbraken joh ga juist vroeg naar bed vandaag ... mag morgen fijn nog vroeger op... omdat broekkie een sollicitatie een eindje weg heeft en niet alleen wil rijden... mag ik mee hobbelen ...

speciaal geval, dat zal ik dan maar van je aannemen. Is ie vast wel blij met zo'n moeder...

Daarom stond het ook tussen haakjes, tis nog niet zo laat. Moet jij meerijden om het rijden of gewoon voor de gezelligheid?

Mijn oudste heeft asperger, staat niet echt te juichen als ik kom schoonmaken. Hij gedoogt het haha.
ah okeej dat is wel lastig, geen lieve ma maar een sterke ma dus

meerijden om het rijden... ik heb meer richtingsgevoel dan hij ghe... en het is een eindje rijden... bang voor politie denk ik
Hoe laat moet je eruit morgen?
uhhh... even rekenen... 9 uur sollicitatie... half uurtje rijden... half uurtje wakker worden... met de hond wandelen... uurtje of half 8... en jah voor mij is dat vroeg slaap zelden voor 3en dus
even de hond uitlaten...
Ik ben ook altijd van het laat naar bed gaan. Probeer tegenwoordig wel vroeger te zakken. Ik moet om 08.00 eruit.
ook al zo vroeg...

hond weer uitgewaaid ...

Jah ik zou ook vroeger moeten gaan merk aan mezelf dat ik het heel slecht trek weinig slaap momenteel. Laatste maandjes teveel lopen stressen en daardoor beetje teveel gewicht verloren, resulteert in slap vaatdoekje...
Slaap/rust is toch wel erg belangrijk. Hé dat heb je ook snel gedaan die hond uitgelaten.
jah 's middags gaan we stiekum wat langer want het is zo leuk om dr over de weilanden te zien hobbelen ghe... maar met pup mag je niet te lang lopen, groei botten blabla... dus braaf 3 x een klein rondje, paar x in de tuin en 's middags even aan het water in het weiland ravotten ... vul mn dagen wel
Lekker he met dit weer wandelen met de hond. Heb je altijd een redne om naar buiten te gaan.
owh ben sowieso wel graag buiten weer of geen weer was vroeger ook altijd wel een buitenkindje... maar met de hond is wel gezelliger dat zeker wel... alleen word je er mistroostig van omdat iedereen die dr weleens voorbij ziet hobbelen ook zegt... ''wat groeit ze zeg''... en je dan heel hard denkt neeeee! ze blijft lief klein!... maar mn kleine teddybeertje is al van 6 naar 9 kg gegaan... en ik kijk met huivering uit naar de komende 45 kg... bleef alles maar zo lief klein he :(
Haha Cour, ja klein is altijd schattig. Maar zo'n grote lobbes is ook heel vertederend. Ik ben ook heel graag buiten. Heerlijk. Krijg het benauwd als ik te lang binnen zit. Moet ruimte, lucht om me heen.
Waar woon jij eigenlijk? Je hoeft het niet precies te zeggen maar zo ongeveer?
ik woon in de mooie betuwe ... vlakbij tiel... aan de dijk... ik loop 5 minuten en sta op de dijk... loop nog 5 minuten en sta aan het water van de rijn... haventje aan die kant van de dijk... pannekoekenhuis vlakbij... ik zit goed
Aaah jij woont bij Flipje. Leuk! Pannenkoekenhuis of patattent dichtbij is altijd goed
patattent zit ook niet ver, shoarmaboer ook niet

maar ben toch echt pannekoekenverslaafd... of iig dat was ik... kwam daar ''vroeger'' onderhand elke week, soms 2 x per week... nu woon ik hier sinds begin december... bijna loopafstand ervandaan... en nog niet geweest

maar flipje zit 10 km verderop jah ... *is in flipjestad in het ziekenhuis geboren*
Dan wordt het tijd dat je naar dat pannenkoekhuis gaat met Flipje.Morgen?!

Lekker, ik wil ook weer eens. Is lang geleden. Bak ze zelf wel eens, maar zo'n lekkere grote, die voor je gemaakt wordt.
Ik ga zakken. Word melig en ga de neiging krijgen overal op te reageren. Trustuh Cour en sterkte morgen bij het ''vroege'' opstaan.
slaap lekker mocy!
goeiemorge

ik heb redelijk goed geslapen.

gaan we dit topic vol maken vandaag?

ik ga werken en vanavond doe ik mijn best!

fijne dag!
Goedmeurning!

Appel, fijn dat je goed geslapen hebt! En ik ben vanavond ook van de partij om oud en nieuw te scoren

Fijne dag allemaal en tot vanaaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven