Apenheul

10-03-2011 19:49 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil hem graag een kadootje geven wat we samen kunnen doen. Nu dacht ik aan de efteling of apenheul... Om budgerredenen liever de apenheul, maar is dit wel leuk?

Ik ben er nooit geweest, is dit een park waar je een dagje gezellig kan rondlopen of ben je er zo doorheen??
aaah lastig! bedankt voor alle tips:)

Ik zag dat parkeren al 10 euro is bij de efteling, maar de efteling lijkt me toch echt wel leuker.

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen:P
Met airmiles dus 2 x 20 euro voor kaartjes + 10 euro parkeren en dan blijft er nog 50 euro over voor snacks en drank. Moet toch goed te doen zijn?
Ik heb speciaal nog even ingelogd, maar slik er komt een forse prijsverhoging aan vanaf 1 april.

Kijk maar even zelf: http://www.eropuit.nl/uit ... he-attracties/DeEfteling/
@ elninjoo > zoveel airmiles heb ik niet hoor! dat kaartjes 20 euro kosten.

Ik vroeg me wel af of iemand weet of apenheul kaartjes ook bij de AH met gedeeltelijk airmiles gekocht kunnen worden?
hoezo forse prijsverhoging? op de site zijn de tickets maar 32 euro en voor het zomerseizoen 34 euro en dan kun je nog je airmiles gebruiken voor 'n fikse korting
Als je vriend graag naar de Apenheul wil dan is dat toch een leuk cadeau?

En als je op tijd weggaat en je hebt het park gezien dan ga je toch nog even naar Apeldoorn? Even winkelen, iets drinken of uit eten. Ik zou het een leuke dag uit vinden.
Ik heb de Apenheul niet helemaal uitgespit, maar ze hebben een jubileum te vieren. Misschien dat daar aanbiedingen aan verbonden zijn (seizoenskaart) http://www.apenheul.nl/webwinkel/entreekaarten/

En deze http://www.ah.nl/artikel? ... ent/article.ticketservice is van AH. Zelf even nalezen.

Veel plezier in elk geval.
Maar maar...

Je vriend wil graag naar de Apenheul, en het is voor hem, toch?

Toegang is 18,50¤ pp en als je een week vantevoren kaartjes besteld zelfs maar 16¤. Ben je klaar voor 32¤ en heb je een bende geld over voor eten!

Eventueel savonds barbequen bij Pinokkio:

25¤ de man inclusief drinken

http://www.bbqapeldoorn.nl/

Fijne dag!
Burgers Zoo is echt mooi, ook zonder kinderen. Daar ben je wel paar uur zoet
Ik ben net klaar met globaal doorlezen van de sites.

Via de webwinkel bestellen dat levert ook korting op. Zelfs meer dan bij AH en die doen niet aan de Apenheul. Het voordeel is vooral het niet lang moeten wachten bij de kassa en zo.
O, nog meer liefhebbers van Burgers Zoo.

Die hebben in augustus een paar zaterdagen (tenminste de laatste 2 jaar wel.) dat voor 50% na 17:00 tot 21:00 het park in mag. Ik geloof dat ook de Ocean dan open is.
Heb er gewerkt en veel mensen gaan nog al hap snap snel door de apenheul heen. Oh doodshoofsaapjes schattig, snel door naar de gorillavoedering, wat zijn dat? oh wolapen. Maar als het je interesseert, je de bordjes wil lezen, voedering wil meemaken, een tijdje de bonobo's hun gedrag wil observeren dan kan je er echt wel een daguitstapje aan hebben. Apenheul ligt ook nog in park berg en bos waar je mooi kan wandelen, langs de sprengen als je energie over hebt. Lekker en goedkoop eten zou ik doen bij Pizzeria Ristorante Bel Paese of Sinni Mezze Restaurant
Ik vind de Apenheul juist erg leuk, ook met z'n tweeën. Er zit ook een mooi bos en park bij waar je heerlijk kunt wandelen. Bij de uitkijkpost kijk je zo over de bossen heen en dat is erg leuk.

In de Apenheul zelf lopen de apen op sommige plekken ook los en komen ze dus bij je. Dus mocht je plannen hebben om er te picknicken in het bos of zo moet je alles goed opbergen!
De Apenheul is haske leuk! Ook met je vriend hoor. Ik ben er ook een tijd geleden met mijn ex geweest, net als Beekse Bergen en de Efteling. Sowieso is een dagje uit met je vriend heel erg leuk.

Tip: vraag op het vrekkentopic eens om kortingtips. Daar zitten de creativelingen en wie weet heeft iemand wel een fikse kortingsbon voor je.
Ben je misschien lid van de ANWB? Of ken je iemand die lid is? Zij bieden namelijk 8 euro korting op een entreebewijs voor de Efteling: https://www.anwbentreebew ... ieding/267/efteling-actie

Misschien nog een optie?

Maar Apenheul vond ik ook erg leuk hoor om heen te gaan!
Ontzettend bedankt voor de tip van de anwb! Ik ben lid dus scheelt een hoop!

Ik ben in ieder geval overtuigd dat de apenheul wel leuk is:P

Bedankt voor alle tips!
Wat leuk!

Veel plezier!
Hou vooral rekening met het weer. De laatste keer dat ik in de Apenheul was, regende het heel hard. Bijna geen aap gezien... We kregen wel korting op de entree toen trouwens...
Ik heb evt. kortingskaarten van Walibi, als dat ook nog een optie is.
Zag gister op tv dat er een nieuw baby gorilla is geboren bij de Apenheul.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De Apenheul is leuk hoor, ook met zijn 2en. Ik ga binnenkort ook met mijn vriend. Ik heb toevallig nog kortingskaartjes via het NS boekje, kaartje kost dan ¤10 p.p. Misschien ken je wel iemand met een OV kaart die ook zo'n boekje thuis heeft gekregen en kun je met korting. De Apenheul ingang zit in het park Berg & Bos. Daar kun je ook mooie wandelingen maken. Er zijn routes, uitkijktoren etc. Google maar eens. En anders kun je inderdaad het centrum nog in, lekker ergens wat drinken of eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven