Bezemtopic Nummer 10!
donderdag 10 maart 2011 om 16:05
Zo,op weer een volle wasmand na is mijn lijstje klaar.
Gelfje,doe je nu wel langer over je studie als dat je eerst gepland had,of ga je er gewoon keihard tegenaan?
Die belasting moet ik ook nog doen,staat voor volgende week op de planning (dan moet ik toch mijn kast leeghalen)
*nu zie ik weer hier en daar een snipper confetti* en ik heb alles van zijn plek gehaald met stofzuigen dus daar kan het niet aan liggen.Morgen maar weer stofzuigen dus
Gelfje,doe je nu wel langer over je studie als dat je eerst gepland had,of ga je er gewoon keihard tegenaan?
Die belasting moet ik ook nog doen,staat voor volgende week op de planning (dan moet ik toch mijn kast leeghalen)
*nu zie ik weer hier en daar een snipper confetti* en ik heb alles van zijn plek gehaald met stofzuigen dus daar kan het niet aan liggen.Morgen maar weer stofzuigen dus
donderdag 10 maart 2011 om 16:05
Zo,op weer een volle wasmand na is mijn lijstje klaar.
donderdag 10 maart 2011 om 17:10
Ja hoor Fuss, ik doe het nog
Ik was alleen even heel druk met bezemen. (confetti inderdaad) en mijn lijstje wat ik gisteren postte heb ik helemaal af kunnen strepen.
Alleen hangt er dus nog veel te drogen en dat moet allemaal nog gevouwen en gestreken maar dat is niet meer voor vandaag.
Vandaag was boodschappendag. Een boel ingeslagen bij Aldi deze keer (mijn voorkeur ligt toch echt bij Lidl) en ook wat voorraad gehaald bij Action.
Gelf, mijn gesprek is aanstaande maandag.
Spannend hoor.
Mijn Goldman heeft gisteren de belastingaangifte gedaan, uitkomst was niet echt leuk, maar klagen helpt niet, betaald moet het toch.
Fijn om te zien dat hier weer wat 'leven' is. Ook leuk dat Yonna er weer is. Maar waar hangt Gerdaa uit? Ik zal haar eens tikken op Hyves.
donderdag 10 maart 2011 om 17:18
Fus, nee nog geen nieuwe keuken. Schip met geld moet eerst binnenkomen en dat verwachten we ergens in mei. We weten wel wat we willen, dan is het een kwestie van bestellen, laten zetten en klaar!
Spannend Gold! Hoe laat mag je? Kunnen we duimen!
Happy doet binnenkort alle belastingaangiftes hier in huis. Ik houd niet van de belastingdienst. Rare lui werken daar. Zo kregen we nog niet zolang geleden een brief van de belastingdienst dat we een bezwaar hadden ingediend voor/tegen/met/van kinderopvangtoeslag en dat die in behandeling was..... *zucht*
Spannend Gold! Hoe laat mag je? Kunnen we duimen!
Happy doet binnenkort alle belastingaangiftes hier in huis. Ik houd niet van de belastingdienst. Rare lui werken daar. Zo kregen we nog niet zolang geleden een brief van de belastingdienst dat we een bezwaar hadden ingediend voor/tegen/met/van kinderopvangtoeslag en dat die in behandeling was..... *zucht*
donderdag 10 maart 2011 om 22:14
vrijdag 11 maart 2011 om 11:19
Goedemorgen!
Brrr, wat een nare beelden uit Japan zeg
Tv staat aan maar eigenlijk wil je zulke dingen niet eens zien.
coe, beterschap! Hopelijk kun je straks nog even slapen.
Gold, had je al iets gehoord van Gerdaa?
Hooooi Rainz! Fijn dat je druk bent, is vast een goed teken
Hier al druk gebezemd, stofzuiger erdoor, laatste administratie weggewerkt, dat soort dingen. Nu even forummen, krant lezen en stapeltje hier op de tafel wegwerken.
Lief zijn njieuwe telefoon is binnen, hij si mooooooiiii.... Ikwillook
Brrr, wat een nare beelden uit Japan zeg
coe, beterschap! Hopelijk kun je straks nog even slapen.
Gold, had je al iets gehoord van Gerdaa?
Hooooi Rainz! Fijn dat je druk bent, is vast een goed teken
Hier al druk gebezemd, stofzuiger erdoor, laatste administratie weggewerkt, dat soort dingen. Nu even forummen, krant lezen en stapeltje hier op de tafel wegwerken.
Lief zijn njieuwe telefoon is binnen, hij si mooooooiiii.... Ikwillook
vrijdag 11 maart 2011 om 14:58
Mogguh
Beterschap, Coe. Het blijft wel raak bij jou.
Leuk dat Gelfling en Rainz zich ook weer melden Hoe is het met Zoebster? Ik ben van plan binnenkort een afspraak te maken bij een kapster in Zoebtown en hoop dat het dan ook lukt om even een bakje te doen (als dat mag).
Vandaag:
Afwas
Was
Toch te lang achter de computer
Kadootjes gehaald
Fiets gehaald
En mijn tafelkleed met minipannetjes is binnen
Beterschap, Coe. Het blijft wel raak bij jou.
Leuk dat Gelfling en Rainz zich ook weer melden Hoe is het met Zoebster? Ik ben van plan binnenkort een afspraak te maken bij een kapster in Zoebtown en hoop dat het dan ook lukt om even een bakje te doen (als dat mag).
Vandaag:
Afwas
Was
Toch te lang achter de computer
Kadootjes gehaald
Fiets gehaald
En mijn tafelkleed met minipannetjes is binnen
vrijdag 11 maart 2011 om 15:40
zaterdag 12 maart 2011 om 09:44
Moggu..
Mamz,wel gezellig hoor,maar waarom zo ver weg naar de kapper?
Zoeb,hoe gaat het nu met de zalf?Heb je het idee dat het helpt?
Fussie,klaar met de kast?Het is fijn als het gedaan is,maar wat een werk af en toe he?
Ik voel me nog wat raar in mijn buik,maar alles blijft erin.Moet ook want ga vanavond met vriendin uit eten.
Vanmiddag iets leuks met de kinderen,ik denk dat we even naar de bowling gaan.
Mamz,wel gezellig hoor,maar waarom zo ver weg naar de kapper?
Zoeb,hoe gaat het nu met de zalf?Heb je het idee dat het helpt?
Fussie,klaar met de kast?Het is fijn als het gedaan is,maar wat een werk af en toe he?
Ik voel me nog wat raar in mijn buik,maar alles blijft erin.Moet ook want ga vanavond met vriendin uit eten.
Vanmiddag iets leuks met de kinderen,ik denk dat we even naar de bowling gaan.
zaterdag 12 maart 2011 om 12:43
Mogguh
Fussie, was zeker leuk, al zat ik niet op mijn praatstoel.. en mooie mannen heb jij ook!
Zoebie, ik laat het je weten. Het zal wel over twee weken zijn, al smeekt mijn haar naar eerder.
Coebergh, ik heb zo vaak kappersdrama's gehad dat ik me nu aan elke belofte vastklamp. En deze belofte woont in Zoebtown. Heb één keer mijn haar laten knippen en het begint nu pas hinderlijk te klitten.
Vandaag:
Zwemles
Drumles
Feestje
Ontbrakken
Fussie, was zeker leuk, al zat ik niet op mijn praatstoel.. en mooie mannen heb jij ook!
Zoebie, ik laat het je weten. Het zal wel over twee weken zijn, al smeekt mijn haar naar eerder.
Coebergh, ik heb zo vaak kappersdrama's gehad dat ik me nu aan elke belofte vastklamp. En deze belofte woont in Zoebtown. Heb één keer mijn haar laten knippen en het begint nu pas hinderlijk te klitten.
Vandaag:
Zwemles
Drumles
Feestje
Ontbrakken
zaterdag 12 maart 2011 om 13:49
Nee Coetje, de zalf helpt geen moer. Het wordt alleen maar pijnlijker. En van die pijnstillers wordt ik zo daas als ik weet niet wat. Ik mocht er 8 per dag, maar ik neem er maar 6. Woensdag terug naar de chirurg. Ben benieuwd.
Mamz ik hoor het wel. Ik denk dat die kapper in de stad zit. Kan me niet voorstellen dat het hier in het dorp is.
Ga je met de trein? Dan kom ik je wel van de kapper halen en breng je weer terug naar de trein.
Fus stop ermee ja. Je brengt me op ideeen die nu onuitvoerbaar zijn. Ik moet mijn kast ook eens opruimen. Er kan niets meer bij en ik bewaar maar, want stel je voor dat ik het nog eens ooit aan kan. Hoewel er nu wel het een en ander in zit wat al te groot is. Dat dan weer wel.
Mamz ik hoor het wel. Ik denk dat die kapper in de stad zit. Kan me niet voorstellen dat het hier in het dorp is.
Ga je met de trein? Dan kom ik je wel van de kapper halen en breng je weer terug naar de trein.
Fus stop ermee ja. Je brengt me op ideeen die nu onuitvoerbaar zijn. Ik moet mijn kast ook eens opruimen. Er kan niets meer bij en ik bewaar maar, want stel je voor dat ik het nog eens ooit aan kan. Hoewel er nu wel het een en ander in zit wat al te groot is. Dat dan weer wel.
zaterdag 12 maart 2011 om 20:03
Zoeb, ik adviseer je weer om je door te laten verwijzen naar een pijnpoli. Ik heb daar zoveel aan gehad.
Wij hebben heerlijk een relaxdagje gehad. Vanmorgen lekker een uur hardgelopen en daarna zijn we naar een oud vesting geweest om te fotograferen. Heerlijk op een terras gezeten met een capucchino. LENTE!!
Gisteren een hele leuke reportage gedaan en morgen wordt een beursdag. Druk dus weer, maar wel vreselijk gezellig. Want er zijn verschillende mensen die ik daar weer tref.
Fijne zondag!
Wij hebben heerlijk een relaxdagje gehad. Vanmorgen lekker een uur hardgelopen en daarna zijn we naar een oud vesting geweest om te fotograferen. Heerlijk op een terras gezeten met een capucchino. LENTE!!
Gisteren een hele leuke reportage gedaan en morgen wordt een beursdag. Druk dus weer, maar wel vreselijk gezellig. Want er zijn verschillende mensen die ik daar weer tref.
Fijne zondag!
zondag 13 maart 2011 om 00:50
Yonna ik ga ervan uit dat ik woensdag een verwijzing naar de pijnpoli krijg. Daar ga ik in ieder geval wel achteraan.
Ik ben net terug van een gezellige avond Roermond.
Eerst naar een optreden van Boudewijn de Groot met zijn zoon Marcel. Het was geweldig zoals altijd. En toen nog gezellig op een terras gezeten. Super.
Ik ben net terug van een gezellige avond Roermond.
Eerst naar een optreden van Boudewijn de Groot met zijn zoon Marcel. Het was geweldig zoals altijd. En toen nog gezellig op een terras gezeten. Super.
zondag 13 maart 2011 om 09:25
Mogguh...
Klinkt als een hele leuke avond Zoeb!
Heb je heel even je ellende kunnen vergeten he?
Mamzie aan het ontbrakken van je feestje van gisteren?
Coe al terug de oude?
Goldman en ik zijn gisteravond (toch maar wel...) bij mijn ouders geweest, daarna uit eten en daarna even de kroeg in.
Was al bij al een geslaagde avond. Misschien zet ik er straks wel wat meer over op de BH.
Klinkt als een hele leuke avond Zoeb!
Heb je heel even je ellende kunnen vergeten he?
Mamzie aan het ontbrakken van je feestje van gisteren?
Coe al terug de oude?
Goldman en ik zijn gisteravond (toch maar wel...) bij mijn ouders geweest, daarna uit eten en daarna even de kroeg in.
Was al bij al een geslaagde avond. Misschien zet ik er straks wel wat meer over op de BH.
zondag 13 maart 2011 om 10:21
Klinkt leuk Zoeb,ik hou wel van Boudewijn,heeft mooie nummers gemaakt.
Goldie,je klinkt wel positief.Ik hoop dat je er voor jezelf een goed gevoel over hebt.
Wat hebben jullie gegeten?
Ik voel me weer normaal hoor
Ben gister niet meer uit eten geweest,vriendin belde af dus wij zijn met de kinderen naar Schevingen geweest,lekker uitwaaien aan het strand.
Goldie,je klinkt wel positief.Ik hoop dat je er voor jezelf een goed gevoel over hebt.
Wat hebben jullie gegeten?
Ik voel me weer normaal hoor
Ben gister niet meer uit eten geweest,vriendin belde af dus wij zijn met de kinderen naar Schevingen geweest,lekker uitwaaien aan het strand.