Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Wat een leuke dingen hebben jullie gisteren gedaan. Nou ja, Goldie vooral een moedig ding en daarna even bijkomen.

Ik heb een beetje algeheel brakkerig gevoel vroeg op de dag. Tegen de middag/avond klaart het wel op.

Vandaag is het wel beter dus mss moet ik toch wat meer dóen. Gisteren 5,4 km naar huis gelopen met Muis, daar was het ook lekker weer voor

Vandaag:

Niet teveel achter de computer

Studeren

Even met twee kinderen naar het bos

Oudste op zijn huiswerk jagen
Helleuj!

Wat was het gisteren fijn he, buiten? Knapt een mens toch van op hoor.

Gold, ben benieuwd hoe het was!

Zoeb, wat zuur, die pijn Gaat werken wel?

Zometeen met Zoonlief naar de Kuip, kidsclub doen en wedstrijd kijken. Voor Zoon de eerse keer daar. Toch stiekem wel het mooiste stadion van NL hoor.
Goedenavond!

Hier gaat alles zo zijn gangetje, met man gaat het best aardig, zolang het niet te druk is om hem heen. Gisteren zijn we met een kleine groep gaan Grieken, maar dat hebben we halverwege helaas moeten afbreken omdat het toch echt niet ging. Kreeg weer pijn op zijn borst, benauwd, straalde nu ook uit naar zijn armen. Gelukkig krijgt hij dinsdag de onderzoeken en weten we de weer erna al wat meer. Jullie moeten alleen wel morgen aan me denken, want man mag geen koffie drinken morgen (en dat is net zo'n koffiejunk als ik).

Op mijn werk loopt ook alles lekker. Tot nu toe bevalt het heel goed, al is het momenteel nog vrij rustig. Ik verwacht (hoop) wel dat het wat drukker gaat worden nu de carnavalsvakantie achter de rug is. Van extra dingen bezemen thuis komt momenteel niet al te gek veel terecht. Ik wil man niet te veel belasten en ben zelf hondsmoe als ik thuiskom van alle nieuwe dingen, dus ik doe het reguliere en verder eigenlijk niets.

Zoeb, wat vervelend van die pijn nog steeds, hoop dat ze snel een oplossing voor je vinden.

Fuss, het weer van de afgelopen week is echt heerlijk geweest, iedere dag een flink stuk gewandeld, en nu nog meer zin in de lente als voorheen.

Fijne avond allemaal!
Moggu...

Fijn Rainz,dat man dinsdag de onderzoeken krijgt.Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand.Zitten deze klachten in de familie?

Leuk dat je het naar je zin hebt in je nieuwe baan.

Hier is de vakantie weer voorbij.

Vandaag wil ik veel doen,uitzoeken en weggooien.

Ik word af en toe gek van de rommel,terwijl ik toch steeds veel weggooi lijkt het wel of we eens in de zoveel maanden dichtslibben hier

Yonna,leuke dag gehad op de beurs?

Goldie,vandaag het gesprek?Zoja dan zal ik vanmiddag voor je duimen.

Fijne dag allemaal!
Mogguh maisjes...

Iedereen is weer uitgevlogen naar school en werk en voor mij ligt er een grote Mount Everwash om te vouwen.

Ook moet ik nodig overhemden strijken én

ik heb vanmiddag om 4 uur sollicitatiegesprek. Ik ben er toch wel nerveuzer voor dan ik had gedacht. Er hangt tenslotte niks van af, maar het zou wel heel leuk zijn als ik aangenomen word.

Nou ja, ik kom de dag wel door, zometeen even mijn outfit inspecteren. (Wat moet ik aan??? )

Rainz, ik duim voor jullie!

Wel fijn dat je nieuwe baan je zo goed bevalt. Is dat toch allemaal nog goed gekomen he?

En morgen eindelijk de onderzoeken voor je man, dan nog een weekje wachten eer er uitslagen zijn? Zit hij nu volledig in de ziektewet?

MissM??? Met jou (jullie) ook alles oke?

Tot laterrr
Goldie,een leuk jurkje ziet er altijd goed uit.Wel iets waar je je prettig invoelt,dan straal je dat ook uit.

Ik ga duimen om 4 uur.

Gedaan:

Wasmachine en vaatwasser draaien

bedden jongens afgehaald,de rest hangt buiten te luchten

Nog doen:

strijken en vouwen

wassen,wassen,wassen

wc poetsen

rommel uitzoeken

weekmenu maken

boodschappenlijst maken
dubbel
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 14-03-2011 08:56
Reden: dubbel
% gewijzigd
He, wat leuk Gold Gaat vast lukken strakjes Ik duim voor je.

Coe, wij hebben ook zo'n huis waar ongemerkt steeds dingen binnen komen. Zucht. Alhoewel ik steeds meer en beter kan weggooien

Vanavond dan toch de belasting doen. En wat koken vandaag enzo. Heb gewerkt en gesport en nu is het wel weer genoeg voor vandaag
Stofzuigen

Plees schoon

100 overhemden strijken

Keuken aan kant

Zelf ben ik gedoucht, gemake-upt en mijn haren zitten in de krul.

Nooit gedacht dat ik het zo spannend zou vinden. Maar het is dan ook alweer even geleden dat ik mijn laatste sollicitatiegesprek had...

En....en...en
Het ging goed!

De mevrouw waar ik mee moest praten zei ook dat ze het een prettig gesprek vond. Uiterlijk half volgende week hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde (en naar mijn gevoel zou dat zomaar kunnen !).
Wat goed Goldie!

Het blijft dus nog even spannend..
Wat goed Gold. Go for it. wel nog even spannend.

Ik verveel me rot met al die pauzes op mijn werk. Zit nu de leesmap maar door te spitten. En ik las net ook dat een opgeruimd huis je innerlijk een goed gevoel geven. Dus morgen opruimen.
Leuk en spannend Gold!

De beurs was leuk. Ik heb een boel mensen gezien (Etosha bijv.) een boel nieuwe mensen leren kennen en veel informatie gehad. Vol hoofd en volle tas

Vandaag was Boev er, dus dat hoofd moet nu nog even leeg..... Ik ga lekker in bad!

Weten jullie al dat het morgen 17 graden gaat worden?
Bij mij werkt opruimen vaak ook wel therapeutisch Zoeb

Rot hoor dat je niet "gewoon"kunt werken.

Mijn lijstje is bijna af,wc poetsen doe ik morgen,heb vanmiddag Ukkie leren fietsen(met zijwielen omhoog)
Spannend, Goldie, zou mooi zijn als het al meteen raak was

Coebergh, leuk, Ukkie zonder zijwieltjes

Zoebie, hoe lang moeten je pauzes?

Yonna, wat een goed nieuws! Ik had vanavond al de deur open zodat de konijntjes nog even in het donker konden buitenspelen.

Vandaag al de hele dag koppijn dus deze dag kan snel afgeschreven worden als waardeloos. Toch nog de huizenhoge afwas gedaan en een wasje.
Na ieder half uur werken, verplicht een kwartier pauze. Nu is het druk dus niet zo erg. Maar als het rustig is baal ik ervan.

Ik doe maar hoe ze het willen. Dan kunnen ze mij niet verwijten dat ik me niet aan de afspraken houdt.

Lekker weer morgen. Het is echt lente op het ogenblik
Mamz, je wordt gezocht in je eigen topic van vorig jaar over buitenspelen

gold, wat goed!

17 graden. Oh, hoe heerlijk! Ik ben voor!
Had het al gezien, Fuss
Moggu...

Laat die zon maar komen!
Mogguh maisjes...

17 graden? Wauw!

Mijn ochtend bestaat uit tennis en koffieleut.
Goedemorgen

Het is nog helemaal bewolkt maar al wél lekker! Ik ga zo een rondje door mijn huis maken en dan de schutting slopen

De oude bewoners hadden een nieuwe schutting tegen de oude betonnen schutting van vroegah gemaakt maar ik vind dat beton veel leuker Wel zonde van de schutting maar ja!

Als de planken er allemaal af zijn gaan we nog een groenstrook maken, dit weekend is het eerste al geplant, een vlinderstruik. Zo leuk

Skippy vond het ook leuk dat de achterdeur open stond, voor ik het wist was hij buiten. Snelle Jelle dat het is

Rainz, ik hoop dat jullie snel weten wat en hoe met man want naar huis moeten van een etentje is niet tof!

Zo, even krantje lezen en dan aankleden en aan de slag!
Mogguh

De zon is er!
Hallo!

Vlinderstruiken zijn gaaf Fuss, wij hebben ze ook in de tuin.

Je klinkt trouwens een stuk beter dan een tijd geleden ik neem aan dat het ook beter gaat?

Goed dat je 'de orders' zo opvolgt Zoeb, dan kunnen ze je daar in ieder geval niet op pakken.

MissM, alles goed?????

Druk met de verhuizing?
Wat een heerlijkheid die zon,alle deuren en ramen open.

Ik word er helemaal blij van!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven