Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
maandag 14 maart 2011 om 10:02
maandag 14 maart 2011 om 21:24
Verstandig Marge! Je kunt ook van het Vermaledijde Ingrediënt een soort terugkerend thema maken, maar vermoedelijk wordt dat te veel eer voor de ontbrande discussie
Vroeg naar bed is gisteren mislukt en ook nu moet er wat werk uit, maar beetje slaap zou welkom zijn, dus ik ga gauw verder dan kan ik hopelijk op ongeveer fatsoenlijk moment de laptop weer dichtklappen
Vroeg naar bed is gisteren mislukt en ook nu moet er wat werk uit, maar beetje slaap zou welkom zijn, dus ik ga gauw verder dan kan ik hopelijk op ongeveer fatsoenlijk moment de laptop weer dichtklappen
dinsdag 15 maart 2011 om 12:17
dinsdag 15 maart 2011 om 13:12
dinsdag 15 maart 2011 om 15:34
woensdag 16 maart 2011 om 08:41
~maant de butler niet te hard te rammelen met ontbijtservies ivm uitslapende Zuup~
Goeiemorgen lieve mensen . Gisteravond stond ik ook opeens in een kroeg met een heel leuk bandje en mijn eigen ontzettend leuke man. Wat is het toch fijn om verliefd te zijn op je eigen man. Ik kan het werkelijk iedereen aanraden . Nu licht wattig in het hoofd maar er moet wel weer flink gewerkt worden dus ik ga maar weer aan de slag. Vanavond gezellig eten, wat een rótleven heb ik toch .
Goeiemorgen lieve mensen . Gisteravond stond ik ook opeens in een kroeg met een heel leuk bandje en mijn eigen ontzettend leuke man. Wat is het toch fijn om verliefd te zijn op je eigen man. Ik kan het werkelijk iedereen aanraden . Nu licht wattig in het hoofd maar er moet wel weer flink gewerkt worden dus ik ga maar weer aan de slag. Vanavond gezellig eten, wat een rótleven heb ik toch .
woensdag 16 maart 2011 om 14:04