Macedonie

19-07-2010 16:01 2201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.

Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?

Al jullie wijsheid is welkom
Hier is het 18°Celsius, blauwe lucht, een stralende zon en ik ga nu lekker de stad in...
Have fun !! x
Het is heerlijk weer lekker buiten te kunnen zijn!

Wat heb jij gedaan sara_aras?

En hoe ging het vamdaag bij jou vivagirl, is het bij jou ook zulk mooi weer?
quote:heidelberg schreef op 15 maart 2011 @ 18:36:

Het is heerlijk weer lekker buiten te kunnen zijn!

Wat heb jij gedaan sara_aras?

En hoe ging het vamdaag bij jou vivagirl, is het bij jou ook zulk mooi weer?

Mooi weertje he!

Ik had vandaag een sollicitatie gesprek

En wat heb je allemaal in't stad gedaan?

En jij Viva, hoe was jou dag? Niet teveel gemis naar Macedonië?
Vivagirl is vast moe van het werk. Hoe ging het gister Viev?

Sara_aras, en hoe ging je sollicitatiegesprek? Heb je er een goed gevoel over?

Was in de stad met een collegaatje, terrasje gepakt en geroddelt...daarna was ik nog even in de tuin, onkruid wieden.

kleur = boja

kleuren = bojadisa
Ben je aan het solliciteren Sara?

Heb je wel werk, of zit je thuis?

Ik ben net deze week begonnen met een nieuwe baan, nadat ik een maand thuis heb gezeten.

Hier is het weer redelijk. Kan iets beter.

Maar volgende week naar Miami......

voor jou vivagirl:

http://www.youtube.com/watch?v=D3eFLG6421k
lekker nummer!

Ik kan niet wachten!

Ik ken Miami erg goed, al heel vaak geweest, maar het blijft een heerlijke stad.
Toch niet geroddelt over ons heidelberg? :p

Ooh Miami? Wat leuk !! Hoelang blijf je?

Ik zit momenteel 3 maanden thuis, en het is goed gegaan, iets te goed.. Ik kan namelijk op 3 plaatsen een contract tekenen nu.. 3 maanden en niemand wilt me, en op 1 dag bellen er ineens 3, snap ik niet! Achja zit ik tenminste niet meer thuis gelukkig!
Nee, geroddelt over het werk.

Wat doe je voor de kost sara_aras? Toch goed dat 3 jou willen hebben, dan kan je kiezen!!
quote:heidelberg schreef op 16 maart 2011 @ 09:54:

Nee, geroddelt over het werk.

Wat doe je voor de kost sara_aras? Toch goed dat 3 jou willen hebben, dan kan je kiezen!! Ik ben maar een verkoopstertje! Ja leuk, maar ook lastig! Ben er namelijk nog niet helemaal uit.. En wat doen jullie van werk?
Verkoopster in een kledingwinkel? Of wat moet ik me daar bij voorstellen. Als je plezier in je beroep hebt is dat toch prima. Of zou je liever wat anders willen doen?

Ik ben verpleegkundige.
Ja zoiets! Alleen vind ik kledingwinkels niet zo leuk om te werken, dus verkoop alles behalve dat:p verkopen is OK maar niet iets wat ik men hele leven wil doen..

Wat voor verpleegkundige ben je? Ik wou vroeger altijd sociale verpleegkunde studeren, maar is er nooit van gekomen, jammer!
A-Verpleegkundige in een ziekenhuis voor longziekten.

Misschien kun je nog een ander beroep leren? Of zie je daar geen opties? Je kan ook een rijke man zoeken, of heb je die al?
Weet je al welke baan je gaat nemen?

Welke lijkt je het leukste?

Ik werk in het toerisme, om specifiek te zijn in de cruise wereld.

Mijn vorige werkgever is failliet gegaan, helaas, want ik had het daar super naar mijn zin. Maar nu zit ik nog beter. Ik werk direkt voor een cruise line.

Ik ben net maandag begonnen, dus het is allemaal nog nieuw, maar tot nu toe bevalt het super goed.
Grijze lucht en het ziet er naar uit dat het gaat regenen.

ziek = bden / bdna

Weet er iemand of je in Macedonie ook kunt paardrijden? Voor kinderen bedoel ik?.. Heb al iets gevonden.

http://www.villapajo.com/Paardrijden.html moet ik alleen nog even kijken waar Nizepole ligt..

leuke website, maar de prijzen...erg pittig!
Geen idee over paardrijden. Ik zou het V kunnen vragen, maar ik denk ook niet dat hij het weet.

Heb hem ook niet zoveel gesproken, ik heb geen beltegoed en hij geen internet.......

Hier ook grijs en grauw, maar niet koud.
Ik kan me niet herinneren dat ik een paard gezien heb in Macedonie, wel veel geiten ...

Een gat in de markt misschien? Paardrijden in Macedonie?
Ja heb al gekozen.. Rijke man haha jammer genoeg niet! Maar kan nog altijd studeren, kga nu in een schoenenwinkel werken, ben nog jong en woon nog thuis dus kan ik ff goed sparen en dan zien we wel weer..

Jou job ziet er ook leuk uit Viva! En gelukkig dat je nieuwe job nog beter is. Wel stom dat je je vriend niet zoveel kan horen.. Maar is maar tijdelijk toch?

Paardrijden in Macedonie? Misschien in de bergen :p Nee eerlijk gezegd nog nooit gehoord x
Er staat een paard in Stip! Ik heb hem gezien!

Het is inderdaad tijdelijk dat ik mijn vriend even niet spreek.

Komt binnenkort wel weer.

Hij kan op het werk wel op internet, maar alleen als het niet druk is. En hij laat dan wel even een berichtje voor me achter op Facebook.

Dus je gaat in een schoenenwinkel werken. Een bekende zaak?

Schoenreus, van Haren, Dolcis????

En hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben 33 (pffffffff, elke keer als ik dat moet zeggen voel ik me oud!!!!!! )

En ja, ik heb een leuke baan............ik kan het niet ontkennen.
Misschien heeft je vriend van het weekend, wel meer tijd viev! En in april ga je toch weer naar hem toe. Heb je dan al een direkte vlucht vanaf London?

Ik ben 44 en ik voel me niet oud by the way. Waarom voel je je dan oud met 33??

Er staat een paard in Stip? Een paard om op te rijden of moet het paard een kar trekken?

Sara_aras, ik wens je veel plezier met je nieuwe baan! Heb je een bepaalde studie die je graag zou willen doen? Vind je het prettig om nog thuis te wonen?
http://www.fotolibra.com/ ... cnik-west-macedonia/like/

er zijn dus nog meer paarden in MK
Ik ben 22! Wat toevallig 22 33 44 leuk haha

En jullie zijn beide niet oud ! als je nu 66 zei kon ik er inkomen!

Nee geen bekende zaak, een zelfstandige zaak, dus als jullie schoenen nodig hebben, kom gerust ff tot België :p

Dankje heidelberg! Ik heb zooooveel dingen die ik zou willen studeren dat ik eigelijk weer niet kan kiezen.. Op het moment zit ik goed thuis ja.. Kan ik wat sparen en heb ik toch een soort buffer voor moest ik nog willen studeren.

Misschien is het paard een vervoermiddel een variant van de BMW? :p
22 33 44 da's echt grappig.

Ik ken een vrouw die is ook schoenenverkoopster en heeft zo haar man leren kennen. Dus je weet maar nooit wat er allemaal gebeuren kan...

Mijn dochters zijn wel gek op paardrijden, dus dacht ik misschien is er wel iets in de buurt van Ohrid. Heb tot nu toe alleen gelezen over wilde paarden in Galicnik.
Gezellig hier.

En wat hebben we inderdaad allemaal leuke leeftijden zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven