Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
donderdag 17 maart 2011 om 09:22
donderdag 17 maart 2011 om 11:53
Werk jij dan Marge? Tus toch een hobby
Lil geniet van je dochtermiddag.
Etentje was leuk gisteren begreep ik. Baal echt zo dat het door die stomme NS toch niet ging lukken. Nou ja er komen andere momenten!
Ik ben mijn verdriet maar in stamkroeg gaan verdrinken en dat was een schrale troost
Ok nu weer dingen gaan doen. Laters
Lil geniet van je dochtermiddag.
Etentje was leuk gisteren begreep ik. Baal echt zo dat het door die stomme NS toch niet ging lukken. Nou ja er komen andere momenten!
Ik ben mijn verdriet maar in stamkroeg gaan verdrinken en dat was een schrale troost
Ok nu weer dingen gaan doen. Laters
donderdag 17 maart 2011 om 16:00
Dot nu op zwemles. Heerlijk gerommeld in huis. Komt er de laatste tijd maar weinig van, en soms vind ik het zo lekker. Beetje een keukenla opruimen, de helft van de zooi wegmikken: zo heb ik GG's secret stash gevonden van opladers waar de telefoons allang niet meer in gebruik zijn! Há! Die gaan braaf naar een inleverpunt, tesaam met alle gekneusde lampen, lege batterijen, etc etc. Ja, ik snap het ook niet, maar als ik eens per jaar weer eens zo'n keukenla uitmest word ik daar heerlijk opgeruimd gelukkig van
Ondertussen rommelde Dot om me heen met haar poppen, babbelen over school, beetje K3 zingen; van die dingen. I just lúv Thursday afternoons
Ondertussen rommelde Dot om me heen met haar poppen, babbelen over school, beetje K3 zingen; van die dingen. I just lúv Thursday afternoons
donderdag 17 maart 2011 om 23:23
Tus echt werk, suup, met echt , echte dingen erbij. Uitnodigingen, bijvoorbeeld, die ik niet echt kan afslaan. Waarbij allemaal echte, echte vakbroeders kom en ik in de paniek schiet. "Ik ben de risee van het gezelschap! Ik weet niks! Niks! Ze gaan me uitlachen en ik val hopeloos door de mand!"
Mijn ouders hadden vandaag hun trouwdag. Ze vonden hun cadeau heel mooi en mijn broer & schoonzus? Die zijn vaaaaaaag
Lege lades zijn heel erg goed. Daar wordt een mens blij van.
**zet wijn neer**
Mijn ouders hadden vandaag hun trouwdag. Ze vonden hun cadeau heel mooi en mijn broer & schoonzus? Die zijn vaaaaaaag
Lege lades zijn heel erg goed. Daar wordt een mens blij van.
**zet wijn neer**
vrijdag 18 maart 2011 om 14:01
Is iets met Frans, maar dan niet met eten.
Heb toen ik vorige week boek kocht voor jarige vriendin, mezelf boekje van Jelle Brandt Corstius cadeau gedaan. Hinnekend van de lach in de trein gehangen net. Zo herkenbaar en zo leuk, Dat een mens er toch heimwee naar kan hebben, dat rare Rusland - toch lukt me dat aardig goed
Heb toen ik vorige week boek kocht voor jarige vriendin, mezelf boekje van Jelle Brandt Corstius cadeau gedaan. Hinnekend van de lach in de trein gehangen net. Zo herkenbaar en zo leuk, Dat een mens er toch heimwee naar kan hebben, dat rare Rusland - toch lukt me dat aardig goed
vrijdag 18 maart 2011 om 22:35
zaterdag 19 maart 2011 om 14:58
zaterdag 19 maart 2011 om 16:58
Om de joecheistemming wat te temperen, vertel ik er ook maar even bij dat ik Nieuw Contract nog niet getekend heb. Maar na een aantal incidenten was ik er ineens he-le-maal klaar mee. Ik WIL gewoon niet meer, heb het gehad, ben er klaar mee. Ik werd ZO woest, dat ik mijn ontslag ingediend heb. Zo. Ik ben normaliter geen implulsief mens, maar de keuze was nu: imploderen van woede of baas mijn ontslag toesnauwen, dus heb ik dat laatste gedaan.
En ik voel me er HELEMAAL prima onder. Fuk joe.
En ik voel me er HELEMAAL prima onder. Fuk joe.
zondag 20 maart 2011 om 16:33
MisSis, wat stoer. Per direct of heb je nog opzegtermijn?
En mocht andere baan niet doorgaan, dan komt er echt weliets anders.
Hoe voel je je nu?
Hier liep de zaterdagavond iets anders. Zie de andere vriendjessite van een gezamenlijke bekende. Was dus ineens oppas voor drie kids (1 leenkind van de in de haast ingeroepen chauffeur.) Van het voorgenomen monopoly kwam dus niets.
Nu een rustige zondag, tuindeuren open, opruimen wat werk, dat soort dingen.
En mocht andere baan niet doorgaan, dan komt er echt weliets anders.
Hoe voel je je nu?
Hier liep de zaterdagavond iets anders. Zie de andere vriendjessite van een gezamenlijke bekende. Was dus ineens oppas voor drie kids (1 leenkind van de in de haast ingeroepen chauffeur.) Van het voorgenomen monopoly kwam dus niets.
Nu een rustige zondag, tuindeuren open, opruimen wat werk, dat soort dingen.