Bezemtopic Nummer 10!

28-11-2010 09:18 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers topic voor iedereen die wel eens wat te bezemen heeft. Of dat nou in huis is of in jezelf. Hier ben je welkom om een schop onder je billen, een schouderklop, een veer of een schouder te vragen en te krijgen!

Bezem 9
Ik ga zo even bij kruidvat neuzen voor creme.
Ik ga vanavond uit eten met vriendin. Dus geen idee wat ik eet, wel dat het vast en zeker lekker wordt.

Zijn jullie niet bang voor vaginale infecties als je 'daar' met zeepachtig spul in de buurt komt?

Ik scheer altijd en gebruik dan een ph-neutrale zeep als scheerschuim.
Ik ben ontzettend lui begonnen aan mijn laatste weekend alleen. Zit al een heel tijdje op bed tegen een kussen met laptop op schoot

Er staat wat over het gesprek met Muis op de BH, Zoebie. En mooie kleren kan ik altijd wel gebruiken Muis is heel beslist: hij vindt logeren niks want hij is veel meer gewend aan mij. Hij vindt het zelfs niet een beetje leuk, zegt'ie (en dan doet mijn hart pijn als ik hem toch nog een keer laat gaan).

Normaal eet ik een frietje oorlog op de vrijdag voor een logeerweekend, Coe. En ik zie eigenlijk geen goede reden om daarvan af te wijken..
Gold, daar heb ik dus nooit last van. Hoe gek het ook klinkt nu.

Coe denk eens goed na over je toestel. Heb je het ergens in een tas zitten of zo. Zou mij wel kunnen overkomen. Zoon leende eens mijn dure toestel en het statief en de helft bleek in een andere fototas te zitten. Die hij dus niet had.
Ach Mamz wat lief van Muis. En het zijn alleen maar shirtjes hoor, In de rest kon ik zwemmen, dus laat staan jij. Ik heb de kleinste maatjes eruit gehouden.

Weet iemand of leren laarzen die van binnen kapot zijn (de voering dus) ook gemaakt kunnen worden? Ze zijn nog mooi van buiten. Ik heb ze weggegooid, maar ik ga ze er weer uitvissen. ;rofl:

Zoooo zonde.
Zoeb,dat moet een schoenmaker toch wel kunnen maken lijkt me,je kan het allicht proberen.

Mamz,ga je morgen naar de kapper in Zoebtown?

Wel lief van Muis,al zou het voor jou zelf misschien beter/makkelijker zijn als je eens wat tijd voor jezelf had.

Die friet klinkt erg aantrekkelijk maar ik had middelste al beloofd om vanavond wat te snacken als we voetbal kijken.En ik heb de aardappels en bloemkool al voorgekookt,zonde om weg te gooien.

Goldie,uit eten is nog beter!Smakelijk alvast en een fijne avond!Gaan jullie naar zo'n chique iets ivm restaurantweek?
Laarzen zijn er weer uitgevist.

Ik ga maar eens op zoek naar een goede schoenmaker. Waar Mamz morgen heen gaat zit er een. Die maar eens vragen.

Ik ga douchen eten en werken. Gelukkig heeft een leuke collega ook avonddienst dus we komen onze tijd wel door.

Duim dat er geen storingen zijn, Please.
Werk ze Zoeb!En dat op vrijdagavond...ga voor je duimen!
En nu zie ik dat het Nederlands elftal pas volgende week hoeft te voetballen!

Dan snacks tijdens Top Gear
Hoii, even wat studie-ontwijkend gedrag dus ik kom maar eens even langs Vandaag gewoon domweg geen zin in huiswerk, heb ook koppijn en wil gewoon met thee op de bank ofzo. Met een appelflap van Gold erbij als t kan Maar goed, moet van mezelf tot na het eten studeren. Daarna gaan we bij droog weer even de stad in en anders lekker met een filmpje op de bank.

Zoeb... wat heb je ongelofelijk veel pech met je gezondheid... Natuurlijk baal je als een stekker dat dit er nu ook nog eens bij komt. Ik hoop dat ze het op een zo min mogelijk ingrijpende manier kunnen herstellen want nietsdoen lijkt me ook niet echt wat..

Gold, ik blijf duimen hoor, het kan nog steeds dat je het gewoon wel wordt!

Coe, vroeg jij dat nou over die buikspieren? Ik heb laatst voor weinig bij de aldi een pilates dvd gekocht dus ik heb hier voor de tv liggen zweten. Ontzettend spierpijn in mn buik gehad dus het werkt wel. Alleen schoot het de tweede dag tijdens de oefeneningen in mn rug dus nu loop ik erbij als een bejaarde schiet niet echt op.

Mamz, ik heb niet zo heel nauwkeurig gelezen maar ik begrijp dat je wat perikelen met je kinderen hebt? Sterkte daarmee!

Voor iedereen een gewoon omdat dat fijn is!!

MissM, Rainz, Gerdaa, hoe is het met jullie???
Coe balen van je fototoestel... hoop dat je hem snel terugvindt. Hij ligt vast ergens op een heel onlogisch plekje op je te wachten.. ala sleutels in de vriezer ofzo
Mogguh lieve dames!

Schijnt de zon bij jullie al? Hier gelukkig wel. Straksn aar de begrafenis, scheelt toch altijd een beetje als het dan mooi weer is.

Nu zo lekker met Zoon babyzwemmen dus ik ga hem eens even uit bed halen. Hij was al gezellig om 5 uur wakker, de kleine prul. En maar zingen

Fijne dag! Kom vast straks nog wel even buurten.
Goedemorgen!

Zoeb, dat is niet misselijk wat je nu allemaal hebt. Hoop dat ze je vrijdag wat meer kunnen vertellen.

Coe, heb je je fototoestel nog gevonden?

Gold, hoe was je avondje uit eten met vriendin?

Fuss, sterkte bij de begrafenis.

Zo, mijn werkweek zit er weer op. Ben iedere avond heel blij dat ik met mijn pootjes hoog op de bank kan ploffen, dus achter de computer kruipen komt er (nog) niet echt van. Komende tijd zullen mijn reacties zich dus gaan beperken tot de woensdagen en de weekenden.

Man krijgt maandag de uitslag te horen van de testen. Met zijn conditie was niks mis in ieder geval, nu alleen nog even afwachten wat dus de uitslag is en dan kijken hoe verder.

Fuss, toen we bij jou meetten had je zo'n lekkere mosterdsoep gemaakt, heb je daar toevallig nog het recept van en zou je die hier neer willen zetten?

Fijne dag allemaal!
Moggu..

Fussie,sterkte vandaag!Dat de zon schijnt maakt het iets minder "zwaar"maar afscheid nemen blijft naar.

Mamz,veel plezier vandaag en geef Zoeb een dikke knuffel van me en neem er zelf ook een

Er komt rook van de schutting,heerlijk die zon!

Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond krijgt vriend visite.

Fijne dag allemaal!
Nee het mysterie van het fototoestel is nog niet opgelost...
Gezellig straks Mamz.

Raar zeg Coe van het fototoestel.

En nu naar Scouting. toedeloe
Wrijft zich de slaap uit de ogen (gisteren iets te lang doorgeforumd) en gaat bijna onderweg. Ik heb er zin in, Zoeb
Wauw wat is het rustig hier. Ik heb Mamz net weer naar het station gebracht. Het was super gezellig en we hebben lekker buiten in de zon aan een groen uitgeslagen tafel koffie zitten leuten.

Alleen mijn auto was kapot. Hij startte niet meer. Dus ik moest steeds aangeduwd worden.

Mamz het was leuk om je weer te zien. Veel te lang geleden, dus ik hoop dat de meet doorgaat.
Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad. Ik ben ook wel weer eens toe aan een meet.

Hier was het vandaag niet zo heel erg gezellig.

Het begon wel goed, samen met manlief over een jaarmarktje gelopen , lekkere dingetjes meegenomen.

Maar toen gingen we 's middags samen klussen (bestelde binnendeuren ophalen bij de Gamma en de overstekken van het huis en de ramen van de bovenverdieping buiten zemen met de ladder). En als er één ding is wat wij samen níet kunnen, dan is het wel samen werken.

De sfeer zakte al snel naar beneden het vriespunt.

Ik ben blij dat het avond is. Morgen zijn we het weer vergeten.
Ik ben eindelijk thuis. Lekker gelopen vanaf station, schiet ik ineens in hyperventilatie of epileptische neigingen. En moest wel lopend naar huis dus daarna gelopen als een bejaarde.

Zoebie, ik vond het gezellig en heerlijk in de zon achter een groenuitgeslagen tafel (alsof ik daarvan onder de indruk ben )

We moeten met zijn allen maar snel een datum voor de meet prikken zodat 'ie eindelijk weer eens door gaat..

Goldie, dat is wel lastig ja, samenwerken. Fijn dat jullie het ook weer snel vergeten als het weer voorbij is. Staat/hangt alles en is alles gewassen?
Mamz wat was er dat je ging hyperventileren? Of krijg je dat wel vaker?

Gold jullie zijn net ons. Wij krijgen ook altijd ruzie als we samen moeten werken. Is dat niet partners eigen?

De startmotor van de auto is echt kapot. We moeten er dus mee terug want dat kan natuurlijk niet na 8 maanden waarvan de auto 3 maanden heeft stilgestaan. AIs nieuw bijna. Ik moet wel de bon gaan zoeken, Oeioei.
Mogguh

Balen van de startmotor, Zoeb. Zonder bon ook teruggaan hoor, niemand kan zeggen dat 'ie niet meer weet dat 'ie die auto onderhanden heeft gehad.

Ik heb het inderdaad wel vaker, dat hyperventileren, juist als ik lichamelijk in een heel lekkere flow zit tijdens het wandelen. Baal er nu zo van dat ik toch maar eens langs de huisarts moet om te vragen hoe en wat (gelukkig is mijn huisarts een ex-sportarts).

Rise and shine

Vandaag:

Afwas

Was

Feestje
Gutemorgen.

Hier al een flink potje gemopperd net, bah. Zoon vindt het altijd bijzonder leuk om Skippy nog even een kusje te geven als hij nét slaapt. Dat Skip dan weer wakker wordt is natuurlijk het leukste..... Maar niet voor de rest van de dag want dan is het kind van slag. Grrrr. Zoon zit dus op zijn kamer.

Hopelijk voor hem zakt mijn boze bui snel.

Mamz, wat vervelend dat hyperen. Idd maar even naar de arts dan. Hoe zit je haar????? En wat gezellig, meeten

Zoeb, i kzou gewoon teruggaan. Staat vast wel in hun systeem hoor. Wel balen.

Hoi Rainz Fijn dat je baan zo goed bevalt en kom maar gewoon wanneer het gaat

Lijst voor vandaag:

boodschappen (stiekem toch best fijn dat de winkels op zondag ook open zijn)

muren van de schutting afsoppen

boek lezen

that's it
Moggu...

Zit je haar goed Mamz?

Balen dat je dag zo naar afliep.Hopelijk gaat het vandaag beter!

Zoeb,dat is wel snel ja,na 5 maanden kapot.Gelukkig zijn die dingen niet zo duur en vrij makkelijk te maken toch?Moet jij voor je auto ook de spullen bestellen?Vriend is al 2 weken aan het wachten op een of andere stang voor de olieboot.Spullen voor mijn daf zijn binnen,nu nog eraan beginnnen.

Goldie,fijn dat het nu al morgen is,dan is alles weer goed

Is het mooi geworden?Hoe was je etentje?

Rainz,volgende week worden de dagen weer langer,dan heb je vast meer energie naar het werk.Wel fijn dat je het naar je zin hebt.Maandag dus duimen voor je man.

Gelfje,dit weekend een beetje rustig aan?Ook wel wat genieten van het mooie weer hoor.

Fussie,wat het een mooi afscheid?Rare vraag eigenlijk..

Ik kan op een of andere manier niet op de bh,ik word er steeds afgegooid.Ik zal dus straks even de laptop van dochter in beslag nemen ivm het plannen van de meet.

Vriend wil naar Geleen vandaag en ik wil eigenlijk de kamers van de jongens onder handen nemen.We gaan dus nog even overleggen hoe en wat...

Het zo
Het "ding" kostte 120 euro. Niet duur? En de halve motor moet uit elkaar om hem eruit te halen. Man baalt als een stekker. De originele onderdelen bestellen wij bij "Der Franzoze". Die zitten ergens boven in Duitsland. Bestellen via Internet en betalen met de creditcard hebben we het binnen 5 dagen binnen. Nu is jullie olieboot niet Frans denk ik, dus jullie hebben er niets aan. De startmotor hebben we in de stad gekocht.

Ocharm Fus, straf omdat ie zijn kleine broertje een kusje gaf. Maar hij zal wel geweten hebben dat het niet mocht. Kom op weg met die boze bui.

Mamz toch even langs de dokter gaan. Wel fijn dat je een lekkere flow had toen je bij mij vandaag kwam. Maar wat zonde dat het zo moet eindigen. Is het nu al over of heb je er dan dagen last van?

Ik ga stofzuigen.

Gold is bij jullie de wolk alweer over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven